Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Parlament
Här visas omröstningsstatus. Kommentarer som lämnas här skall inte avse omröstning. Omröstning sker alltid i voting booth via den skyddade sidan.

 Meny Parlament  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Mr Ego Tisdag 05 februari 2002 kl 10:09 
Hemliga banan

Fick för mig att man kunde införa ett överaskningsmoment i varje session. Vad jag menar är att man borde införa en hemlig bana som är helt ny för alla på varje session. Den laddas ner på sessionen strax innan start vilket medför att ingen sett den förut. Total överaskning för alla (utom för den som valt den men någon måste ju stå för den). Jag tänkte att man kan ha ett rullande schema där en person varje gång har ansvaret för att ta fram en och nästa gång är det bara att följa listan och nästa tar över. problemet är att vi måste kunna garantera att hemliga banan inte distribueras till lagmedlemmarna innan. Men detta kan vi nog lösa genom att banansvarig på heder och samvete bedyrar att det är först på sessionen som banan blir offentlig.

Detta koncept hade inneburit ett visst kittlande i maggropen eftersom man inte har en aning om vad det skall bli - nervtrådarna kommer att hänga och dallra och det blir spänning.

Vad sägs???

Omröstningsresultat

Sluten omröstning (5/2-02--26/2-02 kl 23:59)
Ja 80%
Mr Ego, Hanseman, Joensson, Final Insult, Mega, Netman, Agent, Butcher.
8 st
Nej 20%
Titte, Don Hakon.
2 st
 
 
Kommentarer (ej omröstning):
 
 Svar från: Mr Ego Torsdag 03 juli 2003 kl 09:17 

Vad hände egentligen med den hemliga banan??? Blir det någon sådan??? Det var faktisk riktigt kul när alla helt förvirrade sprang omkring och undrade vad det var för en skum miljö de hamnat i. Förbarmar sig Cleansweep kanske???

 Svar från: Mr Ego Måndag 19 maj 2003 kl 08:07 

Bra förslag

 Svar från: Titte Lördag 17 maj 2003 kl 09:10 

Tyckte det var lite sisådär... om banan är för komplex så blir det lätt att alla springer runt o letar vapen. Blir för lite action helt enkelt!

 Svar från: Cleansweep Fredag 16 maj 2003 kl 18:45 

Suck, alltid när jag inte är med. Bah.

 Svar från: Joensson Fredag 16 maj 2003 kl 14:34 

Tycker vi plockar upp denna förträffliga idé igen till sommarsessionen. Cleansweep??

 Svar från: Don Hakon Lördag 06 juli 2002 kl 01:11 

Uhff

 Svar från: Mr Ego Måndag 24 juni 2002 kl 15:36 

Det gör inget Netman, vi vann i alla fall.

 Svar från: Netman Måndag 24 juni 2002 kl 13:15 

Vad har jag missat här då.
Hade jag fått i uppdrag att skaffa fram en hemlig bana?
Detta har gått förbi mig. Jag be om ursäkt om ni satt och väntade.

 Svar från: Cleansweep Söndag 23 juni 2002 kl 23:10 

Kan man sniffa elle freebasa bananskal ?

 Svar från: Don Hakon Söndag 23 juni 2002 kl 22:56 

Chiquita?

 Svar från: Cleansweep Torsdag 23 maj 2002 kl 08:24 

Netman kan väl ordna med banan

 Svar från: Don Hakon Onsdag 22 maj 2002 kl 23:53 

Kanske en semi-hemlig bana från senaste Threewave-pak:en på Gasplant? Jag väljer - utan att tjyvkika

 Svar från: Cleansweep Lördag 06 april 2002 kl 07:14 

Det är som vanligt lite inbakat i filen , Jo, jag håller lite högre beredskap idag.

 Svar från: Don Hakon Lördag 06 april 2002 kl 00:54 

Jeez, some big map, eh - tack Cleansweep! Vi slår en pling när det börjar hetta till. Kan man räkna med snabbare svar än sist?

 Svar från: Cleansweep Fredag 05 april 2002 kl 23:17 

Länken blev kass, men ni hittar ju ändå.

 Svar från: Cleansweep Fredag 05 april 2002 kl 23:16 

Oki. Don, Ladda ner här http://www.sickhouse.org/files/usera ... %20låda/secret2.exe
Ring mig efter lösen.

Ha en kanon session allihopa. Önskar att jag kunde vara med er!

 Svar från: Hanseman Fredag 05 april 2002 kl 21:25 

Hehe! Bra försök, Joensson, men det sket sig!

 Svar från: Joensson Fredag 05 april 2002 kl 20:46 

Utmärkt!

 Svar från: Cleansweep Fredag 05 april 2002 kl 18:29 

Hemlig bana kommer senare ikväll. Sticker först imorgon bitti till sthlm.

 Svar från: Joensson Fredag 05 april 2002 kl 16:11 

Nytt förslag: Jag kan åta mig att ta med en hemlig bana. Lovar på heder o samvete att inte träna en massa på den.

 Svar från: Joensson Fredag 05 april 2002 kl 16:04 

Eh, det blev visst inte nån hemlig bana till imorgon? Eller är Cleansweep på G? Hur får vi den med oss i så fall?

 Svar från: Butcher Söndag 24 februari 2002 kl 16:29 

[Auto message]: Butcher har röstat.

 Svar från: Mr Ego Lördag 16 februari 2002 kl 08:54 

Ja det har vi varit med om förr. Jag vill minnas att det var förförra sessionen då en viss Joensson var tvungen att boota om hela tiden - varför är ännu okänt

 Svar från: Hanseman Fredag 15 februari 2002 kl 13:23 

Farligt att sticka ut näsan. Problem kan drabba vem som helst!

 Svar från: Final Insult Fredag 15 februari 2002 kl 10:50 

Väl talat Mr Ego

 Svar från: Mr Ego Fredag 15 februari 2002 kl 10:07 

Hördu Joensson, bara för att du har en ny maskin behöver du inte slå på de som har HAFT problem. Det enda detta betyder är att jag bara kommer att jaga dig med något vapen. Kvittar lika vad det är.

 Svar från: Joensson Fredag 15 februari 2002 kl 08:58 

Jag föreslår SMS ca kl 15. Om allt fungerar, dvs om Agent inte har tweakat och Mr Ego hittar rätt hål att stoppa nätverkssladden i, så bör vi närma oss spelstart då?

 Svar från: Cleansweep Fredag 15 februari 2002 kl 08:28 

Ligger med en liten bonusfil bara för att ni skall slippa bry er om detta med filstorlek

 Svar från: Titte Fredag 15 februari 2002 kl 08:17 

nja filstorleken är inte mycket o gå på; varierar beroende på ett antal faktorer b.l.a. krypteringsalgoritm... Digisecret, hyfsade algoritmer

 Svar från: Agent Fredag 15 februari 2002 kl 00:21 

Hmmm, få se nu. Filen är 8,19MB stor... DÅ kan det inte vara....

...ovan visas de senaste 30 svaren.


« Visa alla svar »