Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Parlament
Här visas omröstningsstatus. Kommentarer som lämnas här skall inte avse omröstning. Omröstning sker alltid i voting booth via den skyddade sidan.

 Meny Parlament  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Don Hakon Måndag 10 juli 2000 kl 23:36 
Aspirantskap för Titte

Titte har räddat oss ur knipa (Lucy) 2 gånger i rad nu. Han kommer med ovärderliga tips på tekniksidan, och är på stark frammarsch i Snackeligan. Den byråkratiska återväxten måste tillgodoses, och det hade kanske inte alls varit dumt med någon som kan hålla Cleansweep på mattan. Det är dessutom länge sedan vi skådade någon head-banging.

Förslag:
Om Titte är intresserad erbjuds han aspirantskap, förutsatt att han studerar House rules noggrant med speciell tyngdpunkt på paragraf 5 i kapitlet medlemskap. Examinator utses efter det att potentiell aspirant meddelat intresse att ansluta de nobla .

Omröstningsresultat

Sluten omröstning (10/7-00--23/7-00 kl 13:00)
Ja 100%
Mr Ego, Butcher, Don Hakon, Netman, Hulken, Agent, Cleansweep, Joensson, Hanseman.
9 st
Nej0%
0 st
 
 
Kommentarer (ej omröstning):
 
 Svar från: Cleansweep Tisdag 25 juni 2002 kl 13:05 

Lugn titte ,det är Don som väldigt tydligt visar att han inte tåler klorofyllet i dom där rökelserna

 Svar från: Titte Tisdag 25 juni 2002 kl 12:19 

 Svar från: Mr Ego Måndag 24 juni 2002 kl 15:35 

 Svar från: Cleansweep Söndag 23 juni 2002 kl 23:11 

Shh, säg inget men jag tror hans namn börjar på D och slutar på ON! sucker..

 Svar från: Don Hakon Söndag 23 juni 2002 kl 23:02 

Va' va' det för en idiot som gjorde det här inlägget?

 Svar från: Mr Ego Söndag 06 augusti 2000 kl 21:19 

Man får ju höra ett och annat på omvägar. ydligen gick Tittes skalledunk mycket bra även om det behövdes ett par försök innan närvarande medlemmar var nöjda med resultatet. Grattis Titte och välkommen.

 Svar från: Titte Måndag 31 juli 2000 kl 15:17 

Man tackar, det känns bra !!!

 Svar från: Netman Söndag 30 juli 2000 kl 23:29 

Grattis Titte. Välkommen i klanen.

 Svar från: Titte Onsdag 26 juli 2000 kl 10:19 

 Svar från: Agent Tisdag 25 juli 2000 kl 21:39 

Hmmm. Nog för att jag gissade att det var skralt med aspirantens teoridel, men inte att det var så pass skralt. Nä, Titte skulle må bra av att studera hemsidan i detalj innan Lördag ;-D. Som tur är lär praktikdelen flyta på bättre vilket rött lag kommer att känna både här o där .

 Svar från: Butcher Tisdag 25 juli 2000 kl 14:32 

Ja du Agenten , den tentarættningen blir inte lætt!! Underkænt skulle jag vilja sæga, omtenta næsta session!

/Butch på æventyr i Holstebro

 Svar från: Joensson Tisdag 25 juli 2000 kl 10:28 

Visst är det härligt med lite mild pennalism när man står på rätt sida?

 Svar från: Joensson Tisdag 25 juli 2000 kl 10:27 

Cleansweep: Du tar väl med webcamera så att vi kan filma Tittes eventuella headbanging? .

 Svar från: Titte Tisdag 25 juli 2000 kl 10:09 

njaäää tack; 4 dar i veckan får räcka; skall bli helnykterist nu

 Svar från: Cleansweep Måndag 24 juli 2000 kl 22:05 

Oj oj oj, vad Titte skall bli full

 Svar från: Titte Måndag 24 juli 2000 kl 16:46 

Trevligt, trevligt Agent !!!
Eftersom jag inte kommer att förnedra mig utan att vara extremt full så blir det antingen det, eller kanske examinatorn tycker om alkohol typ "Singel Malt" för att skärpa sinnena

På fråga 1 svarar jag 1 o på fråga 2 svarar jag (§)2; fråga 3 svara jag hanse kan inte få nått !

Tyvärr blir det knappt tal om ngt mer tränande före sessionen eftersom jag nu har lite jobb som fallit på mina axlar ; fast å andra sidan lär ju det inte behövas

 Svar från: Joensson Måndag 24 juli 2000 kl 12:41 

De e rätt Agent, gå ut hårt

 Svar från: Agent Måndag 24 juli 2000 kl 11:54 

Grattis Titte, hehehe! Som tidigare dryftats har jag den stora äran att vara examinator. Jag vill därför passa på att värma upp aspiranten med följande frågor:

1) Vad är "The riddling of boomstick riders" ?
2) Hur uppträder en aspirant ute på nätet ?
3) Kan hisspojkar få diplom ?

Kom igen Titte och svara gärna direkt i forumet.

 Svar från: Joensson Söndag 23 juli 2000 kl 23:12 

Snyggt! Välkommen som aspirant Titte! Jag skall förbereda ett bord med knögglig marmorskiva till din invigning om du klarar alla moment redan på summersession. Nej, hjälm är inte tillåten

 Svar från: Don Hakon Söndag 23 juli 2000 kl 21:18 

Wow, snacka om acklamation! Nu väntar vi på examinator Agents internet-tentamen. Vi förutsätter dock att Titte studerat regelverket och att han därför redan nu kan uppgraderas från guest till aspirant på medlemssidan. Om inte så får han bli degraderad igen .

 Svar från: Cleansweep Torsdag 20 juli 2000 kl 11:26 

Ja, det är lite mkt just nu. Hädanefter skall jag inte skriva något elakt på hela dagen.

 Svar från: Mr Ego Torsdag 20 juli 2000 kl 01:25 

Tycker fortfarande att Hanseman borde få minus för sådana här inlägg

 Svar från: Hanseman Onsdag 19 juli 2000 kl 23:21 

Tuttegubben - vem leder nu va!?

 Svar från: Hanseman Onsdag 19 juli 2000 kl 23:20 

Ja för faen Agentasaaatan! Här gör vi vad vi kan för att liva upp tillvaron!

 Svar från: Agent Onsdag 19 juli 2000 kl 23:10 

HAnse o Titte vad gör ni uppe så här sent. Här är ju livat dygnet runt nu för tiden (C:

 Svar från: Hanseman Onsdag 19 juli 2000 kl 23:06 

Reta inte en fullvärdig medlem, Titte! Stadgarna kan ändras utan riksdagsval emellan...

 Svar från: Hanseman Onsdag 19 juli 2000 kl 23:02 

44 nya inlägg sen jag var inne sist! Skona mig!
Det går för fort ditta med internet!

 Svar från: Cleansweep Onsdag 19 juli 2000 kl 17:42 

Bra Ego, nu blir det gruff på Sessionen. Spänning mellan brödrarna är alltid kul! fniss

 Svar från: Titte Onsdag 19 juli 2000 kl 17:18 

Jassssså ego, du tycker jag snackar skit
Jag undrar just vem som fyllt alla forum med skit; inte känns det som det är jag iaf.
Näe, nu skall jag sura ett tag !!!

 Svar från: Mr Ego Onsdag 19 juli 2000 kl 13:32 

man blir inte medlem bara för att man snackar mycket skit Titte. Hade stadgarna postulerat detta så hade Hanseman varit hedersmedlem för länge sedan. -)

...ovan visas de senaste 30 svaren.


« Visa alla svar »