Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Parlament
Här visas omröstningsstatus. Kommentarer som lämnas här skall inte avse omröstning. Omröstning sker alltid i voting booth via den skyddade sidan.

 Meny Parlament  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Don Hakon Måndag 25 oktober 1999 kl 21:40 
UT på session 27/11-99

Vad sägs om att starta session 27/11-99 med Unreal Tournament?

Omröstningsresultat

Sluten omröstning (25/10-99--4/11-99 kl 09:32)
Ja 80%
Don Hakon, Mr Ego, Hanseman, Mega, Joensson, Cleansweep, Atomic, Agent.
8 st
Nej 20%
Hulken, Butcher.
2 st
 
 
Kommentarer (ej omröstning):
 
 Svar från: Hanseman Torsdag 18 november 1999 kl 12:15 

Faen, det är ju bara en dryg vecka till session!!!! Och jag som bara spelat UT och Kingpin!! Helt Quake-rostig.

 Svar från: Cleansweep Onsdag 27 oktober 1999 kl 20:40 

Varsågod Mr Ego
http://unreal.epicgames.com/TournamentVersions.htm

Här har du några direktlänkar och välja imellan.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 27 oktober 1999 kl 07:11 

Alltså, jag är gärna med på att spela UT som en liten början på sessionen. Var får man tag i spelet nånstans???

 Svar från: Hanseman Tisdag 26 oktober 1999 kl 22:20 

Men Joensson, ditt problem är ju att jag alltid hinner raila dig först!?

 Svar från: Joensson Tisdag 26 oktober 1999 kl 21:50 

UT är så kul så kul så. Jag vill mkt gärna att vi kör en liten test på det som uppvärmning vid nästa session om det går att få majoritet för det. Det finns flera spelvarianter förutom DM. CTF är faktiskt inte den bästa. Domination är tex en fräsch idé där lagen tävlar om att dominera tre områden i en bana. Instagib är prickskytte i full fart med ett enda vapen o ingen hälsa.

När vi sen kommer till the main deal i sessionen och det är dags att ta ifrån Don Hakon trofén tycker jag faktiskt inte att vi behöver göra det på det förudmjukande sätt han själv föreslagit. Kolla en gång till på lagen. Det går ju inte. Jag föreslår att tex Hanseman o MrEgo byter plats. Don blir även i denna uppställning av med trofén, men han kan få behålla en gnutta värdighet åtminstone (o jag får rajla Hanse). Det var väl snällt tänkt?


If this isn't sick enough for you, contact Webmaster.
© Sickhouse Bureaucrats 1997