Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Sessioner
Här visas status för annonserat sessionstillfälle. Kommentarer som lämnas här skall inte avse sessionsanmälan. Sessionsanmälan (sign up) sker alltid via den skyddade sidan.

 Meny Sessioner  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Joensson Måndag 11 juni 2001 kl 17:24 
Kidparty cottage

Nu ska Joensson minsann inte missa fler sessioner. Lokal är redan bokad, kalendern är dubbelkollad. Erfarenheterna från summersession angående Team Arena får avgöra speltyp, detta bestämmes alltså senare.

Väl mött i en traditionell festlokal - i detta fall befolkad av större barn än vanligt!

SESSION INFO
Speltyp:Q3
Datum:lördag 1 september 2001 kl 13:00
Plats:Barnkalasstugan, Åkarp
Max pers:--
Arrangör:Joensson
House Chef:Mrs Joensson
På menyn:A la Italia
Deltar (12): Joensson, Atomic, Hanseman, Titte, Final Insult, Butcher, Mr Ego, Cleansweep, Don Hakon, Agent, Mega, Netman
Kan ej (0): 
Noteringar på Oddset
  


  20 kr insats på "Sitting Duck"
 Oddset är stängt för denna session
  
Bets KuseGamblers
JoenssonFinal Insult (95kr), Atomic (80kr), Mega (65kr)
MegaMr Ego (95kr), Joensson (80kr), Butcher (65kr)
Final InsultTitte (130kr), Hanseman (110kr)
ButcherAgent (240kr)
Don HakonCleansweep (240kr)
Mr EgoDon Hakon (240kr)
TitteNetman (240kr)
 
Kommentarer (ej anmälningar):
 
 Svar från: Joensson Fredag 28 september 2001 kl 22:06 

Utmärkt, om ngn annan (Titte ligger risigt till efter egen förskyllan) tar hand om förplägnaden så har jag bara fördelarna med hemmaplan kvar.

Nå, avvaktar omröstningen nåra dar innan jag kollar.

 Svar från: Cleansweep Fredag 28 september 2001 kl 20:30 

Låter förträffligt. Undrar om jag skall dra igång ett nytt datum för Nostalgy, som ett "nikotin plåster" medans vi väntar på de stora grejerna.

 Svar från: Titte Fredag 28 september 2001 kl 18:37 

Har inte kollat om vi kan vara på jobb, men som hösten ser ut så kommer det att vara bemannat där varje helg fram till December så det är nog inte så lämpligt...
Går det att använda Kidparty cottage så ställer jag upp som housechef!

 Svar från: Joensson Fredag 28 september 2001 kl 18:17 

Tja, hönan eller ägget. Viktigast är väl att det händer nåt. Jag avvaktar några dagar till, sen kollar jag Kidparty stugan igen. Men om det blir där får någon annan dra dit käket.

 Svar från: Cleansweep Fredag 28 september 2001 kl 13:17 

jo men, så kan någon fixa lokal, men inte just på det datumet vi har röstat. Känns lite meningslöst.

 Svar från: Mr Ego Fredag 28 september 2001 kl 09:23 

Varför egentligen diskutera plats när vi inte ens diskuterat datum??? Skall vi inte ha en omröstning om det först?

 Svar från: Final Insult Torsdag 27 september 2001 kl 22:04 

Har Joensson månne tro vattuskräck

 Svar från: Joensson Torsdag 27 september 2001 kl 16:22 

En båttripp vore faktiskt jäkligt skoj, men jag tillhör tvivlarna som undrar om det är värt besväret att släpa ombord pc:n. En session på färja riskerar att bli lite splittrad. Mkt annat (barer) som drar...

För övrigt förhastade jag mig nog lite nedan. Netman o Titte har ju faktiskt inte lämnat besked ännu. Sorry guys.

 Svar från: Mr Ego Torsdag 27 september 2001 kl 16:12 

Final - det var ju det förslaget som jag kollade upp till förra jubileumssessionen men då tyckte alla att det var skit att släpa med sig hela datorn på en färja. Minns inte exakt vad det kostade men jag vet att de hade konferensrum och att i och med att man bokade konferens så var ölen gratis - bara att dricka så mycket man ville. Det tände jag på. Mat var också inklusive. Men det var som sagt innan det bestämdes att det skulle ske på Ass Hill.

 Svar från: Final Insult Torsdag 27 september 2001 kl 16:04 

= kräkas

 Svar från: Final Insult Torsdag 27 september 2001 kl 16:00 

Jag tar inte åt mig
Men om du ber snällt så skall jag titta över vilka möjligheter det finns att göra det på TT färgerna.
Låter det Ok bröder???
(Vem skulle tacka nej till att se Hanseman över relingen )

 Svar från: Joensson Torsdag 27 september 2001 kl 15:41 

Det är alltså ingen som just nu undersöker möjligheterna att arrangera en session?

Förb@£4%& slashasar!

 Svar från: Joensson Söndag 23 september 2001 kl 22:05 

Ja, början på nov vore bättre för att undvika abstinensbesvär

 Svar från: Titte Söndag 23 september 2001 kl 17:59 

hmmm, känns lååångt bort ska se om jag inte kan prata med chefen o låna lite utrymme... återkommer i veckan!!!

 Svar från: Netman Söndag 23 september 2001 kl 17:53 

Verkar inte vara något på gång, så jag kollar när vi kan köra på Bronze axe street. Slutet av november början december kanske.

 Svar från: Joensson Söndag 23 september 2001 kl 11:28 

Är det någon som just nu har planer att arrangera nästa session?

 Svar från: Butcher Fredag 21 september 2001 kl 08:14 

nä, lokalen jag hade tänkt mig är körd, och några nya alternativ har jag inte kommit på

 Svar från: Hanseman Onsdag 19 september 2001 kl 11:38 

Klart jag är sugen - kan ju snart inte gå sämre!

 Svar från: Cleansweep Måndag 17 september 2001 kl 23:48 

Lugnt butch! Menade inte så Bara det att det är trist när man inte ser ett datum framför sig. En session att längta till så att säga. Iofs så mår Trofen bra nu där den står

 Svar från: Butcher Måndag 17 september 2001 kl 19:05 

ja skulle ha kollat upp en lokal idag, men tyvärr ibland måste jag jobba för lönen och glömde bort det, skall se om jag hinner imorgon...

 Svar från: Cleansweep Måndag 17 september 2001 kl 18:02 

Ja, Butch blir det något för din del, eller skall man själv börja leta lokal.

 Svar från: Final Insult Måndag 17 september 2001 kl 17:05 

Fråga Hanseman han måste vara
jääääte sugen

 Svar från: Joensson Måndag 17 september 2001 kl 16:37 

Blir det ingen ny session?

 Svar från: Joensson Söndag 09 september 2001 kl 09:11 

Butcher, eller ngn annan, om ni letar lokal: Jag kan ju alltid vidarebefordra tel.nr till Kidparty. Den lokalen är helt ok. Dessutom har jag inget emot att kunna gå hem

 Svar från: Cleansweep Lördag 08 september 2001 kl 14:54 

Hehe, jag lyckade tyvärr också göra detta, dock ej på moståndare. Var ju tvungen och prova Var det du också FI som fick smaka när jag lobbade in en proxy mine? ?

 Svar från: Final Insult Lördag 08 september 2001 kl 13:28 

Det är ett under att Hanseman har kvar sitt sinne för humor, jag var ganska säker på att jag sköt bort det med resten av Hanseman

 Svar från: Hanseman Lördag 08 september 2001 kl 12:58 

Ja, för faen.
Jag minns att Final kletades ut inne i bollen som ett rosa hubba-bubba!

 Svar från: Final Insult Fredag 07 september 2001 kl 08:47 

Inga kommentarer

 Svar från: Don Hakon Torsdag 06 september 2001 kl 21:33 

På KidParty fick vi se ett nytt sätt att bege sig till de sälla jaktmarkerna på. Hanseman lyckades få in en "juiced" på Final Insult. Hur gick detta till? Jo, Hanseman lyckades troligtvis slänga in en proxy mine i Finals "invulnerability-boll". Final och Hanse, känner ni igen händelsen?

 Svar från: Don Hakon Onsdag 05 september 2001 kl 22:13 

Tack Joensson för ett lyckat lördagsevenemang! Det gläder mig att åtminstone kunna ana att Mrs Joensson inte tyckte vi var alltför tölpiga Hälsa Gunilla att middagen var *mycket* uppskattad!

...ovan visas de senaste 30 svaren.


« Visa alla svar »