Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Sessioner
Här visas status för annonserat sessionstillfälle. Kommentarer som lämnas här skall inte avse sessionsanmälan. Sessionsanmälan (sign up) sker alltid via den skyddade sidan.

 Meny Sessioner  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Butcher Måndag 24 januari 2011 kl 19:12 
Jubel 2011: White lake Ubbalt

Välkomna till nya fräscha lokaliteter för årets jubelsession! Totalt paketpris per person 945 kr inkluderar trerätters middagen och övernattning i enkelrum.(obs priset inkluderar inte dricka till maten!) http://www.ubbalt.se/

Vi anländer ca kl 11 på lördagen för att börja packa in utrustning o ställa iordning bord mm. Lunch intages kl 12, sen rullar det på därifrån...

Anmäl dig! Nu!

Modifierat/omsparat 8 feb-11 kl 07:08
SESSION INFO
Speltyp:Q3 [banverk]
Datum:lördag 2 april 2011 kl 12:00
Plats:White lake Ubbalt
Max pers:14
Arrangör:Butcher
House Chef:?
På menyn:Prins Charles (mini smörgåstårta med räkor) Fläskfilé med klyftpotatis och whiskeysås. Hallonpaj
Deltar (12): Butcher, Netman, Joensson, Cleansweep, Agent, Herton, Hanseman, Don Hakon, Titte, Atomic, Mr Ego, Mega
Kan ej (0): 
Noteringar på Oddset
  


  20 kr insats på "Sitting Duck"
 Oddset är stängt för denna session
  
Bets KuseGamblers
Don HakonTitte (130kr), Herton (110kr)
HertonMr Ego (130kr), Cleansweep (110kr)
Mr EgoButcher (130kr), Mega (110kr)
ButcherAtomic (240kr)
CleansweepAgent (240kr)
JoenssonHanseman (240kr)
MegaNetman (240kr)
NetmanDon Hakon (240kr)
TitteJoensson (240kr)
 
Kommentarer (ej anmälningar):
 
 Svar från: Agent Lördag 28 maj 2011 kl 12:43 

Nice pixs

 Svar från: Netman Torsdag 07 april 2011 kl 22:36 

Mycket trevliga bilder och filmer

 Svar från: Mr Ego Torsdag 07 april 2011 kl 09:13 

Superfina bilder. Du har fått med allt tycker jag.

 Svar från: Titte Onsdag 06 april 2011 kl 09:13 

Nice touch på bilderna Clean!

 Svar från: Hanseman Onsdag 06 april 2011 kl 08:44 

Very, very nice, indeed!

 Svar från: Cleansweep Tisdag 05 april 2011 kl 23:05 

Gallery uppdaterat.

(Saknas en del kommentarer ,samt även bilder från bastu mm, samt vid middagsbordet på allihopa som togs med Butch kamera tror jag) Bara och ladda upp samt hjälp till med komments är ni hygglo.

Modifierat 5 apr-11 kl 23:37

 Svar från: Titte Tisdag 05 april 2011 kl 22:32 

Jepp, välkommen in i värmen Herton. Snyggt jobbat! Bra jobbat med statsen och modden funkade utmärkt Don! Väldigt trevligt med inspelningen förresten, ska bli skoj o lyssna på resultatet i nästa mod...Ska också bli spännande att kolla på Cleanis bilder, såg väldigt nice ut. Bra jobbat med sessions-wallpaper! Förstår frustrationen över maskinen, hade en del problem på julsessionen... tog inga risker i helgen körde med tunga artilleriet. Klart nöjd med min 120Hz skärm. BTW Don... inställningar i q3config:r_mode 3 r_displayrefresh 120com_maxfps 120

 Svar från: Don Hakon Måndag 04 april 2011 kl 20:49 

Då bidde vi med ny Byråkrat som fixade alla 3 inträdesproven i ett svep utan tvekan. Välkommen Herton! Snitsig headbanging åsså Se nu till att ladda upp 2 bilder på nunan via en explorerläsare.

Kul session i trevlig miljö. Tack för fin-fint arrangemang Butcher! Men det var fanken vad Titte var vass - fenomenala stats. Cleans prestation med trasig maskin var min själ ente dålli' den heller!

 Svar från: Titte Måndag 04 april 2011 kl 14:25 

Ursäkta frågan men VAR FAEN ÄR STATSEN!!!????

 Svar från: Netman Måndag 04 april 2011 kl 13:29 

Håller med er alla. En kanon session.
Hoppas jag inte skall ha lika långt imellan jubelsessionerna som tidigare
Ser fram emot nästa redan. Tack Butcher.

 Svar från: Joensson Måndag 04 april 2011 kl 12:58 

Härlig session, Ubbalt överträffade definitivt förväntningarna. Cleansweep, när kommer bilderna?

 Svar från: Titte Måndag 04 april 2011 kl 09:26 

Glöm nu inte att kolla på "Den sista färden" inatt 2:35 på kanal 5.

 Svar från: Herton Måndag 04 april 2011 kl 09:06 

Japp, det gick ju bra denna gången . Jag instämmer oxå med tidigare talare, bra arrangerat och härlig stämmning som vanligt. Dessutom får jag tacka alla för att jag numer kan titulera mig "severely sick"... jag ser fram emot bilderna (eller inte?)

 Svar från: Cleansweep Söndag 03 april 2011 kl 20:16 

Instämmer till hyllningarna. Härligt personligt ställe. Bra jobbat Butch. Stort grattis till blått lag som fullkomligt slaktade rödingarna.

Stort grattis till Herton för att vara "sick enough". Nu får du ladda in en bild och ordna till en egen figur så vi kan ha med det i modden tills nästa session.

Känner på mig att jag snor åt mig hisspojke "trofen" denna sessionen. Lovar se över min maskin tills nästa session och inte gnälla så mkt då

Kommer lägga in bilderna så fort jag får lite tid. Vi glömde tyvärr ta nya "most wanted" bilder.

 Svar från: Hanseman Söndag 03 april 2011 kl 19:56 

Tack till medspelare, motspelare och Butch för ett prima arrangemang. Dessutom fånigt billig. Grattis till Herton att han nu nått 'severe sickness' och till mig själv - för att vi vann!

 Svar från: Mr Ego Söndag 03 april 2011 kl 18:16 

Suverän session, himla trevligt. Perfekt ställe och trevligt sällskap. Tack till sessionhost Butcher som ordnat kanon. Jag sov som en stock på natten och det hjälpte för team blue vann ju som sig bör idag. Ser redan fram emot nästa session

 Svar från: Netman Söndag 03 april 2011 kl 17:40 

Blå seger precis som Titte förutspåde
Nu väntar vi bara på statsen för att verifiera

 Svar från: Titte Söndag 03 april 2011 kl 07:48 

Spänningen är ooolidlig, rött lag leder med en yncka cap. Ska det bli lingonen som tar hem segern? Naaa, tror inte det... vi bara leker med dem. Skallebank o grymt hungrig, ger mig snart ut i skogen och äter upp ngt vilt djur. Man har ju sett Bear Gillis.

 Svar från: Herton Lördag 02 april 2011 kl 00:36 

Clean, snygg tapet...

 Svar från: Herton Lördag 02 april 2011 kl 00:35 

OK, hade en normal fredagskväll vilket innebar att jag sommnade, men nu är jag vaken Jag hämtar upp er hos Titte klockan 10:00, sedan är det i bilen för Clean

 Svar från: Cleansweep Lördag 02 april 2011 kl 00:11 

Här är wallpaper. Blev enligt Tittes request.

http://www.sickhouse.org/files/usera ... per_2560x1600_110402.jpg

Ni får resiza till er skärmstorlek.
Väl mött imorgon.

 Svar från: Joensson Fredag 01 april 2011 kl 22:27 

Cleansweep, du krökar väl duktigt ikväll?

 Svar från: Joensson Fredag 01 april 2011 kl 22:26 

Härlig förväntan. Som femåring kvällen före julafton

 Svar från: Joensson Fredag 01 april 2011 kl 22:25 

Sisådärja. Packad o klar. Har ägnat kvällen åt att träna railduell mot boten Agent. Han var kass

 Svar från: Netman Fredag 01 april 2011 kl 22:24 

snaaaaart daaaaaggsss

 Svar från: Joensson Fredag 01 april 2011 kl 22:24 

Hanseman - för att vara dautaknutte verkar du ha rätt dålig koll; raderar viktigaste katalogen (q3) mellan varje session, hittar inga kablar, undrar hur man använder tangentbord. Tur du inte är i mitt lag

 Svar från: Hanseman Fredag 01 april 2011 kl 22:20 

Kan någon ta med spare långa tp-kablar? Hittar inte min....

 Svar från: Joensson Fredag 01 april 2011 kl 21:30 

Clean: Var e sessionens wallpaper? Vill ha!

 Svar från: Titte Fredag 01 april 2011 kl 20:24 

09:55 räcker nog fint

 Svar från: Cleansweep Fredag 01 april 2011 kl 19:58 

Oki. Jag är hos dig 09.30. Räcker det?

...ovan visas de senaste 30 svaren.


« Visa alla svar »