Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Sessioner
Här visas status för annonserat sessionstillfälle. Kommentarer som lämnas här skall inte avse sessionsanmälan. Sessionsanmälan (sign up) sker alltid via den skyddade sidan.

Meny Sessioner  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Agent Lördag 09 juni 2007 kl 18:53 
SumSess II - Pan River Beach

Vi kör igång sommaren med en session i soliga Pan River. Väl
mött!

Markservicen sviktar! Har därför ordnat catering på DiPenco med Antipasto, Lasagne o bröd!!! Cateringpris 100:- p.pers Hemkörning 150:- Datorbord 200:- Dons dukning 50:-, oddset 20:- p.pers = Totalt 1360/8 = 170 pix (inklusive 20 kr odds!)

Vägbeskrivning:
http://www.sickhouse.org/files/usera ... /Agent/PanRiverBeach.gif

Modifierat/omsparat 11 jul-07 kl 21:10
SESSION INFO
Speltyp:Q3 [banverk]
Datum:lördag 14 juli 2007 kl 13:00
Plats:Pan River Beach
Max pers:--
Arrangör:Agent
House Chef:Dipenco
På menyn:Catering
Deltar (8): Agent, Joensson, Hanseman, Titte, Don Hakon, Mr Ego, Cleansweep, Mega
Kan ej (2): Atomic, Netman 
Noteringar på Oddset

20 kr insats på "Most persistent Duck Carrier"
 Oddset är stängt för denna session

Bets KuseGamblers
CleansweepMega (75kr), Hanseman (65kr)
Don HakonTitte (140kr)
JoenssonMr Ego (140kr)
MegaAgent (140kr)
Mr EgoDon Hakon (140kr)
TitteCleansweep (140kr)

Kommentarer (ej anmälningar):

Svar från: Mr Ego Lördag 04 augusti 2007 kl 17:19 

Scoutgård minsann - verkar bra. Bara jag slipper knyta råbandsknop, pålstek och liknande samt bygga eget utedass innan sessionen så känns det rätt.

Svar från: Joensson Torsdag 02 augusti 2007 kl 14:08 

Lokalen kostar 1000 pengar. Så det är ju dyrare än Åkarpslokalen, men den här är Stoooor.

Jag utlyser inom kort en omröstning om sessionsdatum då.

Svar från: Titte Torsdag 02 augusti 2007 kl 11:24 

Jepp lirar gärna när som. Vad kostar lokalen förresten?

Svar från: Cleansweep Onsdag 01 augusti 2007 kl 20:48 

hehe. nääh. Ingen nu till höst.

Svar från: Joensson Tisdag 31 juli 2007 kl 16:08 

Ok Clean, du har ingen 50-års fest eller bröllop snart som du vill slippa gå på?

Svar från: Cleansweep Måndag 30 juli 2007 kl 14:19 

anytime

Svar från: Joensson Måndag 30 juli 2007 kl 09:39 

Jag har fixat en ny sessionslokal:

http://www.lommascoutkar.org/?v=garden&h=garden

Frågan är nu när ni är sugna?

Svar från: Cleansweep Måndag 23 juli 2007 kl 14:48 

Vassego, mina bilder jag tog. Inte så många, men alltid något.
http://www.sickhouse.org/files/usera ... r/Sickhouse%20070714.zip

Svar från: Joensson Torsdag 19 juli 2007 kl 19:26 

Har först nu kommit tebaks till civilisationen så att även jag kan stämma in i alla tack till Agent! Kanon, verkligen! O mycke go dricka blev det vilket satte sina spår dagen efter.

Svar från: Titte Onsdag 18 juli 2007 kl 09:50 

Ja, det var en minnesvärd session. Först lite Quake4, skumpa, Bacardi Breezer, öl, vin... japp, mycket booze....fråga Mega varför han har CTF-rank 6,2 på Q3WCP5 eller 0,6 i rank på S20CTF1. Skämt åsodp, det var en hel del glada tillrop, tack igen för en trevlig session!

Svar från: Netman Tisdag 17 juli 2007 kl 23:42 

Grattis Blue team
Åter igen har man missat något

Svar från: Mega Tisdag 17 juli 2007 kl 14:26 

Tack Agent för, som vanligt, utmärkt arrangerad sessionoch efterföljande härbärgering..Grattis blue team för välförtjänt segerSer också fram emot autumn session.

Svar från: Don Hakon Tisdag 17 juli 2007 kl 12:30 

Misstänker att det var lite si & så med logistiken i de monetära flödena. Känns som det kvarstår lite skulder to settle - åtminstone för undertecknad Let's fix soon, kanske på höstsessionen om inte räntan är för hög

Svar från: Don Hakon Tisdag 17 juli 2007 kl 12:24 

Sorry för osedvanligt sena stats. Slängde av maskinen och begav mig vidare i söndags, men är nu back å då e naturligtvis statsen prio 1. På plass!

Svar från: Don Hakon Tisdag 17 juli 2007 kl 12:22 

Tack kamrater - en kanon sommarsession! Hjälteinsats av Agent, inget åt slumpen. Helsmarrigt med DiPenco's meny å småpiffi't med Q4-uppvärmning. Brukar vara däst strax efter Qvack-kamp, men ser riktigt fram emot höstsession i OldBo/Listen!

Svar från: Cleansweep Måndag 16 juli 2007 kl 09:38 

Tack för en härlig session. Jag återkommer inom kort med datum för höst sessionen ute på mina domäner.

Don håller säkert på med finputsning utav stats. Riktiga speltid osv.

Svar från: Hanseman Måndag 16 juli 2007 kl 08:18 

Stort tack till värden för ett super-arr! Även tack till Don Hakon för en ny modd som krävde en viss taktisk förändring. Tack till mina lagspelare för väl genomförd match. Och slutligen tack till våra tappra motståndare som höll nästan hela vägen.

Svar från: Titte Söndag 15 juli 2007 kl 21:36 

Fast efter 2,6 promille så kanske det är magpumpning på G. Mega var ju redlös efter hälften... inte ångest väl Mega....

Svar från: Titte Söndag 15 juli 2007 kl 21:34 

Japp, tack Agent. Skitbra arragemang. Don sautan var e statsen............. Som sagt egen begravning e undantaget från att få upp statsen efter max 8h.....

Svar från: Mr Ego Söndag 15 juli 2007 kl 19:18 

Vilken dag!!! Ett stort tack till Agent för ett utmärkt arrangemang, god dricka, god mat och framförallt trevligt sällskap. Ett åtminstone lika stort tack till Don för den nya modden. Det gör spelet lite levande att aldrig veta vad man skall ha för en ny modd mär man kommer till en session. Det kan vara ett helt nytt spel (nästan ). Fan vad det fungerade bra - men det var tur att vi drog det ner från 20 till 15 sekunder.

Svar från: Cleansweep Lördag 14 juli 2007 kl 13:02 

Lite orolig. Når dig varken på mobil eller hem nummer
Hoppas det inte hänt något.

Svar från: Titte Lördag 14 juli 2007 kl 11:06 

Clean jag har fixat skjuts in, tacksam för hemtransport dock...

Svar från: Joensson Lördag 14 juli 2007 kl 11:03 

sorry

Svar från: Hanseman Lördag 14 juli 2007 kl 10:41 

Ha ha! Lex Joensson. Never gonna happen hälsar KASSA Hanseman.

Svar från: Mr Ego Lördag 14 juli 2007 kl 08:42 

jep - nu är det bara att packa ihopa och ge sig iväg

Svar från: Netman Lördag 14 juli 2007 kl 07:35 

Lycka till idag grabbar
Må bästa lag vinna

Svar från: Cleansweep Fredag 13 juli 2007 kl 23:16 

Visst Titte, spar ju en halvtimme. Kan du så är det kanon.Ses imorgon grabbs

Svar från: Agent Fredag 13 juli 2007 kl 21:53 

Glöm det Joensson. Det finns bara en "Lex Agent" . Det hörs ju bara på namnet "Lex Joensson". Hur kul e de!?

Filmen är redan uppladdad...!

Svar från: Agent Fredag 13 juli 2007 kl 21:50 

Så var det här med parkering...

Jag tror att det får plats två bilar på själva garageuppfarten även om den närmast staketet inte kommer ända upp. Sedan får det lätt plats två bilar framför muren på gruset, kanske tre. Vet inte riktigt?

Sedan gäller det för resten att vara kreativa. Kommer ni i sju bilar finns i värsta fall vägen utanför att parkera på, men det tar vi när ni kommer.

Svar från: Joensson Fredag 13 juli 2007 kl 21:50 

Naej!? Jag har ju missat oddset?

Snälla, jag skulle satsa min tjuga på kassa Hanseman. Enligt "Lex Agent" är väl undantag från deadline accepterade om man skriver in sitt bet här?

...ovan visas de senaste 30 svaren.

« Visa alla svar »