Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Sessioner
Här visas status för annonserat sessionstillfälle. Kommentarer som lämnas här skall inte avse sessionsanmälan. Sessionsanmälan (sign up) sker alltid via den skyddade sidan.

 Meny Sessioner  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Don Hakon Måndag 22 november 1999 kl 22:15 
Jubel 2000: Frosty

Den 5/4-2000 är det 3-årsjubileum, och det torde vara den bästa av anledningar att slå på extra stort. Hur stort intresse finnes bland det nobla sällskapet att fira detta evenemang i samma smakfulla stil som Broady Isthmus - förslagsvis lördagen den 8/4-2000? Med dylik framförhållning bör det finnas goda förutsättningar för ett stort antal luckor i ett stort antal kalendrar...

SESSION INFO
Speltyp:Q3
Datum:lördag 15 april 2000 kl 10:00
Plats:Frosty Rampart (ca 600 kr/pers)
Max pers:--
Arrangör:Joensson
House Chef:Frosty
På menyn:2-rätters surprise
Deltar (12): Don Hakon, Joensson, Atomic, Butcher, Cleansweep, Mega, Hanseman, Netman, Agent, Mr Ego, Final Insult, Titte
Kan ej (1): Hulken 
Noteringar på Oddset
  


  10 kr insats på "Sämst diff CTF-rank last game"
 Oddset är stängt för denna session
  
Bets KuseGamblers
Don HakonHanseman (50kr), Netman (40kr), Mega (30kr)
AtomicJoensson (65kr), Butcher (55kr)
HansemanAgent (65kr), Final Insult (55kr)
AgentAtomic (120kr)
ButcherCleansweep (120kr)
JoenssonMr Ego (120kr)
MegaDon Hakon (120kr)
Mr EgoTitte (120kr)
 
Kommentarer (ej anmälningar):
 
 Svar från: Don Hakon Söndag 23 april 2000 kl 15:03 

Ah, där cashade man alltså in 120 spänn; en vinst på 110 kr eller 1100%. Tänk vilken ränta det blir på årsbasis!

 Svar från: Atomic Måndag 17 april 2000 kl 21:33 

Joensson! Du har lyckats igen. Tack för ditt uppoffrande arbete som resulterade i en lokal-, mat- och rumsmässigt lyckat session. Don tack för att du inte ger dig när det gäller sickstatsen.

 Svar från: Titte Måndag 17 april 2000 kl 21:09 

Med risk för bli tjatig, så får jag passa på o tacka för en trevlig session med trevliga lagkamrater resp. måltavlor. Kan bara hoppas att man blir på påtänkt inför någon kommande session Tack för inbjudan cleansweep !!!

 Svar från: Final Insult Måndag 17 april 2000 kl 14:11 

Vill instämma i hyllningskören och tacka för en sovmorron OPS! jag menade en trevlig session
Som vanligt var det givande att peppra på Hanseman och mina få fraggar på Cleansweep kommer jag att leva länge på

 Svar från: Cleansweep Måndag 17 april 2000 kl 00:39 

Vill passa på jag med och tacka alla för ett fint årsjubileum. Lyckat arrangemang och fint att
Don fick ju tyvärr ordning på sickstat så jag kunde få min ärande BBA trofe - KAMIKAZE! . Hulken, du kan ju förvara den fint till nästa session då du kan ta hem den igen , err just det. Enligt sickstat hamnar vi i samma lag så jag önskar inte butch den heller. Då får väl joensson den

 Svar från: Hulken Söndag 16 april 2000 kl 19:24 

Vem vann ??? Vem vann ???

 Svar från: Hanseman Söndag 16 april 2000 kl 18:21 

Ett ovanligt lyckat arrangemang, fast jag är helt slut i hjärna, avtryckarfinger och dessutom lätt bakis.

 Svar från: Mr Ego Söndag 16 april 2000 kl 14:51 

Jag vill framföra ett stort tack till arrangörerna av det hela - speciellt Joensson för lokalarrangemang och Don för Sickstats-arrangemang. Det var verkligen trevligt och roligt.

 Svar från: Don Hakon Fredag 14 april 2000 kl 22:50 

Netman, ja tack; det hade varit alldeles ypperligt om du inte stod i vägen när jag kommer indundrandes i er bas

 Svar från: Don Hakon Fredag 14 april 2000 kl 22:47 

Jag vill även passa på att tacka Cleansweep för utlovade gratisfraggar. Jag har sagt det förr, men det tål att sägas igen; the best things in life are free! Cleansweep, du kan väl stå still och ta emot ett par Gauntlets. Det skulle vara så gött med ett par "humiliations" på railgun-marodören.

 Svar från: Don Hakon Fredag 14 april 2000 kl 22:41 

Faen blåbär och soon-to-be-rårörda-lingonmixade-råbiffar, man blir ju alldeles gråtmild. Jovisst var det besvärligt att klura ut kodningen av redteam-suicide-if-messing-with-don, men jag räknar med en snabb payoff-tid

Ser fram emot morgondagens aktiviteter med våld, whisky & samkväm!

 Svar från: Titte Fredag 14 april 2000 kl 22:31 

Ehh, kan man speeda upp nightmarebootarna; de e för slö; faen hinner nita 8 samtidigt som jag kliar mig i naveln, snackar i telefon och myser med kvinnorna !!!

 Svar från: Hanseman Fredag 14 april 2000 kl 22:03 

Hehe, många inne nu och 'pratar'...
Ska ni inte packa ner era maskiner snart och gå och lägga er, så ni är utvilade imorgon?

 Svar från: Netman Fredag 14 april 2000 kl 22:01 

Don är en ärans man. Jag skall försöka att inte stå ivägen i dörren för många gånger.

 Svar från: Butcher Fredag 14 april 2000 kl 21:55 

Tack Hulken det ska vi ha, men Cleansweep eran över, han börjar bli till åren, en sliten krigare, en påse köttfärs...han är slut helt enkelt

 Svar från: Hulken Fredag 14 april 2000 kl 21:29 

Ha det så trevligt på jubileumssessionen och må bästa man (Cleansweep) vinna ! I'll be there next time !

 Svar från: Agent Fredag 14 april 2000 kl 19:32 

Jag skall ta med en påse chips till Don!

 Svar från: Mr Ego Fredag 14 april 2000 kl 16:43 

Fan pojkar, det är ju nästan så att man får tårar i ögonen

 Svar från: Hanseman Fredag 14 april 2000 kl 16:19 

Jag håller med om att Don Hakon är en stor tillgång för klanen. Han fixar hemsidan, sickstats och en massa frags till oss alla! En hyvens broder!!!

 Svar från: Butcher Fredag 14 april 2000 kl 14:48 

Don skall få känna och ta lite på den nya tofén innan jag tar hem den igen på söndag

 Svar från: Cleansweep Fredag 14 april 2000 kl 14:17 

Don, han vet att han är en avgudad SB:are. Vad hade klanen varit utom Don så jag skall låta honom få skjuta på mig några gånger

 Svar från: Mr Ego Fredag 14 april 2000 kl 13:25 

Jag tycker att vi alla skall hurra!!! för Don som tydligen lagt ett stort jobb på att fixa modden till Q3 (säger han i alla fall). Om inte annat kanske han börjar ta betalt ty det verkar som om han lägger ner mer jobb på klanen än på jobbet sitt.

 Svar från: Hanseman Torsdag 13 april 2000 kl 21:03 

Så sant, så sant. Talanger som jag behöver inte träna, det finns i blodet.
Nä, jag inventerar vilka flaskor som ska med på löda.

 Svar från: Titte Torsdag 13 april 2000 kl 20:58 

Tränar ??? Vad skall det vara bra för 8:) antingen är man bra eller så är man det inte; nåja, huvudsaken man har skoj när man får pisk

 Svar från: Cleansweep Torsdag 13 april 2000 kl 20:16 

oj. vad alla tränar tills på lördag

 Svar från: Cleansweep Torsdag 13 april 2000 kl 09:35 

Ja just det Butch, ta med 20 sydkraftare som kan hoppa in och cykla lite om strömmen sviker oss.

 Svar från: Butcher Torsdag 13 april 2000 kl 08:58 

Joensson -skall jag låna ett reservkraftverk av min arbetsgivare och ta med?

 Svar från: Titte Onsdag 12 april 2000 kl 22:28 

 Svar från: Hanseman Onsdag 12 april 2000 kl 21:33 

...förresten var det inte Murphys...?

 Svar från: Hanseman Onsdag 12 april 2000 kl 21:32 

Utöver kablage så glöm inte dator, skärm, mus, tangentbord, nätverkskabel, lurar el. högtalare, närkablar(!), tandborste, nalle och foto på frugan.

...och BBA:erna...

Vis av Jantes berömda lag tar jag med min hub och ett extra nätverkskort åsså.

Nåt mer som är väsentligt?

...ovan visas de senaste 30 svaren.


« Visa alla svar »