Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Sessioner
Här visas status för annonserat sessionstillfälle. Kommentarer som lämnas här skall inte avse sessionsanmälan. Sessionsanmälan (sign up) sker alltid via den skyddade sidan.

Meny Sessioner  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Mega Måndag 13 mars 2006 kl 23:41 
Jubel 2006: Falster Live Course Farm

Inbjuder härmed hugade kämpar till drabbning i Falsterbo! Sessionplace blir Falsterbo Kursgård och innehållet i paketet följer traditionsenlig struktur; lunch vid ankomst, eftermiddagsfika, 3 rätters supé, övernattning i enkelrum, frukost dag 2 och framförallt lokal. Priset för detta kalas blir vid 8 deltagare modesta 1067 kr!
Länken till deras sida kommer här: http://www.falsterbokursgard.com/

SESSION INFO
Speltyp:Q3 [banverk]
Datum:lördag 22 april 2006 kl 11:00
Plats:Falster Live Course Farm
Max pers:12
Arrangör:Mega
House Chef:Nån Kock
På menyn:Supé
Deltar (8): Mega, Mr Ego, Atomic, Joensson, Don Hakon, Hanseman, Agent, Butcher
Kan ej (4): Cleansweep, Netman, Titte, Final Insult 
Noteringar på Oddset

40 kr insats på "Sitting Duck"
 Oddset är stängt för denna session

Bets KuseGamblers
Don HakonAtomic (175kr), Joensson (145kr)
JoenssonAgent (175kr), Mega (145kr)
Mr EgoDon Hakon (175kr), Butcher (145kr)
HansemanHanseman (320kr)
MegaMr Ego (320kr)

Kommentarer (ej anmälningar):

Svar från: Joensson Fredag 07 juli 2006 kl 15:09 

Ok. Jag har kanske ett alternativ på gång i Åkarp. Skall kolla. Men jag utlyser omröstning om datum så länge.

Svar från: Mega Fredag 07 juli 2006 kl 13:29 

Det är tyvärr som du antyder Joensson, att stugan inte är tillgänglig under säsongen. Det får bli vintersessioner i Hardeberga, dvs okt-mar.

Svar från: Joensson Fredag 07 juli 2006 kl 12:31 

Jisses vad det är tomt här!? Hallååå?

Svar från: Joensson Torsdag 06 juli 2006 kl 08:46 

Hur har vi det med tillgång till lokal för en septembersession? Mega, är fotbollsklubbstugan tillgänglig då tror du, eller är det för mycket mitt i säsongen (troligtvis)?

Svar från: Mr Ego Fredag 30 juni 2006 kl 15:00 

Är nog första gången det händer eller???

Svar från: Hanseman Fredag 30 juni 2006 kl 13:37 

Ingen sommarsession. Känns underligt.

Svar från: Titte Onsdag 28 juni 2006 kl 12:53 

Jaha, då blir det sommarsession i September då, eller kanske Oktober/November eller varför inte December.

Blev lite trött på att lira COD efter måndagens serverstrulpelle (no name) som skulle byta bana hela tiden det inte passade. Sugen på Q3 igen...

Svar från: Mr Ego Onsdag 28 juni 2006 kl 07:56 

Trevligt initiativ men tyvärr är alla helger uppbokade fram till mitten av augusti. Ni vet med semester, resor och annat. Sorry.

Svar från: Hanseman Tisdag 27 juni 2006 kl 23:41 

En god idé, Titte, men kanske svår att genomföra? Jag tror sommaren blir svår att hitta ett tillfälle på. Kanske i september?

Svar från: Butcher Tisdag 27 juni 2006 kl 22:29 

jobbar själv i stort sett hela juli och en bit in i aug, men skulle gärna dra med min nya burk ifall tillfälle ges

Svar från: Titte Tisdag 27 juni 2006 kl 20:49 

..och lira menade jag.

Svar från: Titte Tisdag 27 juni 2006 kl 20:49 

De flesta har väl ledigt nu i semestertider, typ juli är väl ett säkert kort. Nog borde man kunna hitta en dag som vi kunde samlas och lira alt. bara grilla och dricka öl?
Om det är varmt kan vi sitta i vårt uterum i värsta fall. Det blir inte gott om utrymme men det går nog...

Svar från: Netman Måndag 26 juni 2006 kl 13:20 

Ja, var tog dom vägen
Har lagt in de som jag tror jag hade ledigt, kollar ikväll så det stämmer.

Svar från: Don Hakon Söndag 25 juni 2006 kl 21:55 

Är nock åsså sugen på septembersession. Vart tog förresten Netmans lördagstempsnoteringar vägen? Jag kryssar för nå'ra av Hansemans septemberlöddagar...

Svar från: Netman Onsdag 07 juni 2006 kl 12:56 

För min del ser det ut att finnas få lediga lördagar i sommar. Knappade in de som ser ut att vara lediga just nu i "Lördagstempen".

Svar från: Hanseman Onsdag 07 juni 2006 kl 09:09 

Lätt att låta pessimistisk men går det verkligen att samla styrkorna till en kraftansamling i sommar? Snart semestertider.. Jag kan ta på mig att arrangera en session i höst..

Svar från: Mr Ego Onsdag 07 juni 2006 kl 07:50 

Träffade Titte och Butcher i helgen och vi var rörande överens om att en sommarsession hade varit önskvärd. Vem kan ta på sig värdskapet för en sådan månne???

Svar från: Cleansweep Söndag 04 juni 2006 kl 09:58 

Jepp. Summersession hade varit najs. Då letar vi lokal då. Nästa sommar blir det hos mig.

Svar från: Joensson Lördag 03 juni 2006 kl 16:46 

Precis vad jag försökte uttrycka i förra helgens alkoholdimmor

Svar från: Titte Lördag 03 juni 2006 kl 16:22 

En summersession hade varit gött!
Någon som har tillgång till en lämplig lokal?
Hade vi bara haft mer utrymme så hade jag gärna "hostat" hemma. Får fundra lite.

Svar från: Don Hakon Måndag 01 maj 2006 kl 20:38 

Susigt Joensson! De finns i Gallery nu.

Svar från: Joensson Söndag 30 april 2006 kl 16:49 

Har lagt upp några bilder från jubelsessionen:

http://www.sickhouse.org/files/userarea/Joensson/sb0604.zip

Svar från: Mr Ego Onsdag 26 april 2006 kl 07:59 

É det inte Ring Lake (hemma hos Lord of the Rings)

Svar från: Mega Tisdag 25 april 2006 kl 13:33 

Ja tack alla för en trevlig samvaro och grattis till blue team Ser fram emot summersession, blir det vid call lake tro

Svar från: Hanseman Måndag 24 april 2006 kl 15:15 

Så sant - inte var det team red som spelade dåligt. Det var ju team blå som var förkrossande överlägsna. Utan träning!

Undrar hur det hade gått för de röda utan Don Hakon? Don i topp - resten av di röda i botten. Tycker synd om Don...

Svar från: Mr Ego Måndag 24 april 2006 kl 14:17 

Det var ju ingen hyllning utan en eloge. Hylla er skulle jag aldrig göra självmant om jag inte är tvungen.

Svar från: Joensson Måndag 24 april 2006 kl 13:22 

Du behöver inte hylla oss som om de var nåt märkvärdigt vi gjorde Mr Ego. De va rätt lätt

Svar från: Mr Ego Måndag 24 april 2006 kl 13:17 

Det kan jag aldrig tro Atomic. Vi spelade väl inte dåligt!!! Men en eloge till blue team som hela tiden lyckades hålla oss på 4 captures avstånd och ibland till och med lyckades slå oss när vi hade underdog. Starkt spelat.

Svar från: Atomic Måndag 24 april 2006 kl 11:43 

Tack Mega för ett utmärkt arrangemang. Tack Don för ditt fina jobb med SB-pure och framför allt statistiken
på väggen efter varje bana. Mina lagkamrater skall ha stor eloge för att allt stöd som gjorde att jag förbättrade min ranking. För min framgång kan väl inte ha att göra med att motståndarna spelade dåligt?!

Svar från: Mr Ego Måndag 24 april 2006 kl 08:30 

Fan vad detta var trevligt. Håller med Hanseman - en session att minnas. Stort tack til Mega som hade fixat allting på ett helt kanon sätt. Sedan att det gick som det gick får man väl skylla på spriten. Men oddse satt gött.

...ovan visas de senaste 30 svaren.

« Visa alla svar »