Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Sessioner
Här visas status för annonserat sessionstillfälle. Kommentarer som lämnas här skall inte avse sessionsanmälan. Sessionsanmälan (sign up) sker alltid via den skyddade sidan.

 Meny Sessioner  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Final Insult Onsdag 09 augusti 2000 kl 08:01 
Session på South Hill

Lördagen den 30 September är det åter dax att lyssna på Hansemans högerregelgnäll, Don´s pipande om loggfiler och mitt egna bölande om HDD´s status. Så väl mött på den gamla gården. Om ni är osäkra på vägen så frågan Joensson om färdbeskrivning till Kungsörnsgatan, han hittar.

SESSION INFO
Speltyp:Q3
Datum:lördag 30 september 2000 kl 13:00
Plats:South Hill
Max pers:--
Arrangör:Final Insult
House Chef:?
På menyn:Tååta
Deltar (10): Final Insult, Joensson, Butcher, Mr Ego, Don Hakon, Agent, Hanseman, Hulken, Atomic, Mega
Kan ej (2): Netman, Titte 
Noteringar på Oddset
  


  10 kr insats på "Kamikaze"
 Oddset är stängt för denna session
  
Bets KuseGamblers
HansemanHulken (35kr), Butcher (30kr), Mega (25kr)
AgentDon Hakon (50kr), Hanseman (40kr)
ButcherAgent (90kr)
Final InsultFinal Insult (90kr)
JoenssonJoensson (90kr)
Mr EgoMr Ego (90kr)
 
Kommentarer (ej anmälningar):
 
 Svar från: Hanseman Måndag 09 oktober 2000 kl 22:02 

Det var skumt - jo det är rätt.
Kan du skicka den till sicko adressen?

 Svar från: Don Hakon Måndag 09 oktober 2000 kl 20:58 

Jag skickade loggfilen till dig dagen efter sessionen. Är det inte hansson.family@telia.com som du använder

 Svar från: Hanseman Söndag 08 oktober 2000 kl 22:05 

Don, får jag be dig om besväret att skicka en loggfil till mig?

 Svar från: Netman Söndag 08 oktober 2000 kl 21:43 

Visserligen hade man en skön semester med att missa en session som denna svider
Man får gratulera Founders till segern

 Svar från: Mr Ego Onsdag 04 oktober 2000 kl 08:02 

Till de hugade spelarna, det kommer i helgen. Var tvungen att få tillåtelse från regeringen först men nu är det klart. Vi har gjort upp som så att hon bestämmer om huset, pengarna, barnen, maten och dylika ting medans jag får bestämma om Q3-sessioner, vem som vinner allsvenskan, OS och formel 1. En rättvis uppdelning.

 Svar från: Don Hakon Tisdag 03 oktober 2000 kl 20:50 

Mr Ego! Jag vill höra mer om julsessionen i Foam Purchase. Vi måste väl ändå ha fler sessioner före Ass Hill!? Varför inte slänga in en multi-val-omröstning i Parlamentet med flera datum att välja bland, likt Joenssons motion "Septembersession"?

 Svar från: Final Insult Tisdag 03 oktober 2000 kl 20:01 

Men, Joensson, vad skall du göra när natten kommer och mardrömmarna startar Vem skall då radera sanningen?

 Svar från: Joensson Tisdag 03 oktober 2000 kl 14:47 

Ja, det är rätt Hanseman. "Bevingad byråkrati" är snyggast utan tjafs. Don kan gärna flytta de senaste inläggen som inte följer inläggsregeln hit. Eller varför inte helt sonika radera allt som har med F.I o hans tradiga railgun att göra vetja?

 Svar från: Mega Måndag 02 oktober 2000 kl 10:46 

Tack Final för ett utmärkt arrangemang och grattis till titeln Skill Phantom. Det här var sannerligen en rolig session, jag har varit med om en del men denna rankar jag nog nästan högst av alla

 Svar från: Final Insult Måndag 02 oktober 2000 kl 08:59 

Jag vill börja med att tacka alla för den smidiga avslutningen och att det inte liknade en utrymningsövning på en mellanstadieskola. Sen vill jag tacka Joensson för hans bredvillighet att offra sig på detta sätt för att jag skulle kunna bli S.F. :-P

 Svar från: Don Hakon Söndag 01 oktober 2000 kl 23:59 

Men inte är *vi* väl sturska, Mr Ego Vi njuter ju bara av segerns ljuva sötma. You ought to try it some time - olé, olé-olé-olé...

 Svar från: Don Hakon Söndag 01 oktober 2000 kl 23:50 

Broder Butch var således lyckligt omedveten om det kritiska läget. Det är ju bara till att kika på "Team Captures accumulated" för att inse att segern hängde på en skör tråd. Ja, det man inte vet har man inte ont av. Kanske det var det som bidrog till att richterskalan på slaktarens avtryckarfinger var låg in i det sista

 Svar från: Agent Söndag 01 oktober 2000 kl 22:06 

Tack Final, för en trevligt anordnad e m-kväll och framförallt tack för en fenomenal hantering av railgun. Men, det räckte tyvärr inte mod seniga och ärrade founders. HWM får konstatera att founders drog det längsta strået denna gång. BKA-Priser som big butt dropper och ytterligare ett som snacke-medlem i 200-klubben talar sitt tydliga språk. Tom HWM kan ha varit "bättre förr"

 Svar från: Cleansweep Söndag 01 oktober 2000 kl 21:15 

Låter verkligen som en höjdar session. Bara att gratulera Founders till segern!. Måste säga att jag är MKT imponerad utav Final Insults utfall. Snyggt! Även Joensson stoltserar med flest kills. Och Dons överlägsna Capturerate på 28st. Inte illa.
Att sedan Agent låg på topp var kanske ingen överraskning.
Även bra förvånad över Butchers minskade kamikaze egenskap som tydligen smittat av sig till Atomic.

Så när blir nu nästa sessionen. Så man kan hålla 1månads räckvidd ledigt i kalendern.

 Svar från: Butcher Söndag 01 oktober 2000 kl 20:52 

vilken Session briefing av Don Hakon, det är nästan så man undrar om man var med?, var det så nära en förlust, det kändes som om vi hade rödingarna hela tiden där vi ville, dvs som livlösa lik, kul var det i alla fall ... och återigen -mycket bra jobbat av FI på alla sätt, även i spelet, (jag är imponerad måste jag tyvärr medge)

 Svar från: Mr Ego Söndag 01 oktober 2000 kl 17:16 

Åter ett tack till Final Insult som som vanligt genomförde ett prickfritt arrangemang. Gott jobbat.

 Svar från: Mr Ego Söndag 01 oktober 2000 kl 17:15 

Det är att vara sturska nu när man vunnit med knapp marginal. Hade de förlorat igen hade vi nog fått upplösa klanen eftersom de hade blivit så deppade att de aldrig mera ställt upp. Vi lät dem vinna....

 Svar från: Final Insult Söndag 01 oktober 2000 kl 15:42 

JEPP

 Svar från: Butcher Söndag 01 oktober 2000 kl 15:11 

men det är nog snart dags för founders att uppgradera maskinparken för där ligger vi helt i lä, nästan alla bra maskiner stod på HWM sidan

 Svar från: Butcher Söndag 01 oktober 2000 kl 15:05 

Det var en hård och rättvis kamp som alltid, men trots att rödingarna samlade ihop både till Skill Phantom titeln och Ctf-rank Heroe titeln så vann blått lag i slutänden .... vilket innebär att Founders är bättre än HWM:arna

 Svar från: Titte Söndag 01 oktober 2000 kl 10:09 

Bra kämpat och vunnet blått lag !
Verkar ha varit en jämn fight, berätta, berätta...

 Svar från: Don Hakon Fredag 29 september 2000 kl 22:34 

Va'då uppe?! Boy, when you go down, you go down!

 Svar från: Hanseman Fredag 29 september 2000 kl 22:18 

Helt rätt, Don.
Men vi är också uppe till Teletubbies i morgon bitti!

 Svar från: Hulken Fredag 29 september 2000 kl 22:06 

Boys, boys......är Cleansweep med??? Nej, tänkte väl det. Utgången är given

 Svar från: Final Insult Fredag 29 september 2000 kl 21:52 

Sessionen börjat 13.00 detta innebär inte att man måste vara där 5 minuter innan, utan man kan komma tidigare..ex 30 min...Sessionen slutar när den slutar, detta innebär inte att man måste lämna lokalen innan HDD slutat snurra.... Om man nu inte ex, hittar svabben, så kan man fråga

 Svar från: Don Hakon Fredag 29 september 2000 kl 20:32 

Hey, Agent! Du får nog förtydliga din kalender-notering. Den kan annars uppfattas som walk over

 Svar från: Don Hakon Fredag 29 september 2000 kl 20:27 

Jag kan nästan sätta en peng på att HWM:arna gått och lagt sig efter Bolibompa denna gång också!

 Svar från: Mega Fredag 29 september 2000 kl 12:07 

[Auto message - oddset]:
Mega har satsat på Hanseman.

 Svar från: Final Insult Fredag 29 september 2000 kl 09:51 

Som vanligt, medtag kablage ! Tips, JME data TP kabel 10 m 133 Kr. De som har extra av diverse materiel, tag med.

 Svar från: Final Insult Fredag 29 september 2000 kl 09:44 

Nu vet jag vad som skall serveras, PYTT. Visst, medtag stekpanna och trasa så torkar vi upp resterna efter di blå och steker pytt

...ovan visas de senaste 30 svaren.


« Visa alla svar »