Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Sessioner
Här visas status för annonserat sessionstillfälle. Kommentarer som lämnas här skall inte avse sessionsanmälan. Sessionsanmälan (sign up) sker alltid via den skyddade sidan.

 Meny Sessioner  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Joensson Fredag 22 oktober 2004 kl 15:03 
A fortnight b4 Xmas 04

Välkomna till årets julsession!

SESSION INFO
Speltyp:Q3 [banverk]
Datum:lördag 11 december 2004 kl 13:00
Plats:Åkarp
Max pers:--
Arrangör:Joensson
House Chef:?
På menyn:?
Deltar (12): Joensson, Mega, Cleansweep, Netman, Hanseman, Final Insult, Titte, Butcher, Agent, Mr Ego, Atomic, Don Hakon
Kan ej (0): 
Noteringar på Oddset
  


  20 kr insats på "Flag Fumbler"
(10 kr kvar i potten från tidigare odds)
 Oddset är stängt för denna session
  
Bets KuseGamblers
Don HakonAtomic (100kr), Joensson (85kr), Butcher (65kr)
AgentNetman (140kr), Cleansweep (110kr)
CleansweepTitte (140kr), Agent (110kr)
TitteMr Ego (140kr), Mega (110kr)
ButcherDon Hakon (250kr)
JoenssonFinal Insult (250kr)
MegaHanseman (250kr)
 
Kommentarer (ej anmälningar):
 
 Svar från: Butcher Söndag 23 januari 2005 kl 20:59 

snygg bild på poffe

 Svar från: Don Hakon Söndag 23 januari 2005 kl 20:24 

Kollade Mr Egos "Characteristics" på http://www.sickhouse.org/sickstats/playerinfo.asp

"A peaceful guy"

 Svar från: Butcher Fredag 31 december 2004 kl 12:06 

Demo uppe, och txt fil finns i: http://www.sickhouse.org/files/userarea/Butcher/demos/

 Svar från: Butcher Fredag 31 december 2004 kl 11:50 

jag letar frenetiskt efter en sekvens där butcher gör något bra,och en snutt på ett par sek skall nog gå att uppbringa GOTT NYTT ÅR

 Svar från: Netman Torsdag 30 december 2004 kl 23:23 

Har inte hunnit och på nyårsdagen bär det av till fjällen
Efter trettonhelgen då skall det...

 Svar från: Joensson Torsdag 30 december 2004 kl 15:12 

Hur går det med era demos? Ni kan väl lägga ut åtminstone varsin, kan vara lämpligt tidsfördriv på nyårsdagen då man normalt sett håller sig inomhus o vårdar sin skallebank

 Svar från: Netman Torsdag 16 december 2004 kl 19:44 

Fick plocka ut demo från den nya maskinen eftersom den gick iväg för reperation. Har börjat att titta på de första, återkommer när jag har gått igenom.

 Svar från: Netman Torsdag 16 december 2004 kl 19:40 

Jag får också tacka för ett som vanligt väl ordnad session, tack Joensson med bihang samt Don Hakon.

 Svar från: Titte Onsdag 15 december 2004 kl 15:15 

Har lagt upp fyra banor.
Space CTF, Finnegans, Courtyard och The Dead Zone.
Ska lägga upp en demo.txt sen cleanis...

Modifierat 15 dec-04 kl 15:30

 Svar från: Cleansweep Onsdag 15 december 2004 kl 08:14 

Don, vill du lägga upp bilderna.
http://www.sickhouse.org/files/usera ... nsweep/Bilder/041211.zip

Thanks a bunch.

 Svar från: Cleansweep Onsdag 15 december 2004 kl 07:58 

 Svar från: Joensson Tisdag 14 december 2004 kl 20:02 

Så, några demos på plats.

 Svar från: Final Insult Tisdag 14 december 2004 kl 08:12 

Vad sägs om "Den långa flykten" av och med Hanseman

 Svar från: Joensson Måndag 13 december 2004 kl 16:09 

Inte SÅ stora förändringar? F.I o Butch byter plats med Netman o Atomic? Helt ok, jag testar gärna den laguppställningen.

 Svar från: Hanseman Måndag 13 december 2004 kl 15:29 

Hehe! Jag håller också på att gå igenom mina demos, och jag sorterar dem just nu i 'Joensson förnedras' och "Final Insults likvaka".

 Svar från: Hanseman Måndag 13 december 2004 kl 15:27 

Såg ni vad som hände med lagen i Sickstats efter sessionen? Rejäl omstuvning. Kul!

 Svar från: Hanseman Måndag 13 december 2004 kl 15:26 

Jepp! Jag kan stå för käket nästa gång!

 Svar från: Joensson Måndag 13 december 2004 kl 13:44 

Absolut, till april vill inte jag vänta. Så fort nån anmäler sig frivilligt som Housechef kan jag utlysa ny session

Ps: Tyckte det var extra kul att se Don Hakon på banan igen. Till din ära håller jag på att samla ett speciellt gäng demoklipp till Cleansweeps film. Temat för klippen är "Don Hakon dör snyggt"

 Svar från: Mega Måndag 13 december 2004 kl 13:10 

Tack alla för en trevlig och stundtals tom välspelad session Tack Joensson, Don och Mr Ego för ert fixande När spelar vi igen? Vi hinner väl med en session för jubileumsessionen i april

 Svar från: Final Insult Måndag 13 december 2004 kl 12:37 

Bugar och bockar, tack för god match.

 Svar från: Titte Måndag 13 december 2004 kl 10:48 

Tack alla för en trevlig session. Riktigt trevligt med alla på plats. Extra trevligt med julöl (tack Ego ) och gott käk. Tycker att fru Joensson förtjänar ett pris för lång och trogen tjänst.

Sickstats lagen
Vad gäller spelform så håller Q3 ett tag till. Efter att ha provat alternativen så är det bara att inse att vi har lirat rätt spel hela tiden. Bättre spelkänsla finns inte trots att spelet snart är 5 år.

PS. Skall leta fram lite demos, däribland en viss gauntlet Cleansweep.

 Svar från: Joensson Söndag 12 december 2004 kl 18:53 

Jag hade hunnit glömma hur det känns att förlora

 Svar från: Agent Söndag 12 december 2004 kl 14:05 

Tack host och grattis än en gång rött!. Det sved "gött" i skinnet. Egos julback inverkade inte på siktet men väl på humöret. En redi blå-spanking i glada vänners lag.

 Svar från: Hanseman Söndag 12 december 2004 kl 13:56 

Många tack till er alla för en trevlig sessionsdag. Ombytta lag vitaliserade, tyckte jag (inte för att jag var med i vinnarlaget ). Jag tror på att Sickstats borde få råda ett tag framöver för så här jämt har det inte varit på länge.

Förmodar att vi nu gör 'avslut' för 2004. Ser dock fram emot ett 2005 med en 'åka-bort-och-supa-session' alias jubileumssession under våren?

 Svar från: Don Hakon Söndag 12 december 2004 kl 13:23 

SickStats på plats!

Tack pojkar! Kul att känna på hur det är att vara med i vinnarlaget för en gångs skull. Nu är det 3 "gamla" blåingar kvar som borde få chansen att uppleva det samma

Speciellt tack till the Joensson Family för arr med mat & logi och Mr Ego för Julöl som satt fint i den obskyra julstämningen.

 Svar från: Cleansweep Söndag 12 december 2004 kl 11:52 

Tack för igår. Trevligt som vanligt, och tack till Joensson för det sedvanliga arrangemanget. Gottig mat, man blev ordentligt mätt, och Egos bistånd med dansk julöl var ett riktigt trevligt iniativ!

- Alla, demo, start record!

Nåja, hoppas ni fick spelat in några demos och att ni kommer ihåg några guldkorn när ni klämde någon riktigt fint eller något annat kul. Kika på demot och ladda upp i explorern med en fil som heter demo.txt, där ni anger vilken tid inne i demot som skall "göras om" till film för respektive demoxxx.dm_67

dvs.
demoxxx.dm_67 14:33 -> 14:45 2 najsiga rallar på ???
demoxxx.dm_67 02:10 -> 02:12 hyena capture

Är det riktigt mkt bidrag så blir det kanske en sickhouse DVD movie?

 Svar från: Titte Lördag 11 december 2004 kl 12:10 

blahaahahaha sug på den!

 Svar från: Hanseman Lördag 11 december 2004 kl 11:22 

Oj, nu blev det brått. Måste hinna köpa en segercigarr på vägen...

 Svar från: Cleansweep Lördag 11 december 2004 kl 10:49 

Synes snart grabbs!

 Svar från: Titte Lördag 11 december 2004 kl 08:33 

Gaming day.
Enda minus är att jag sovit sammanlagt 4-5 timmar på 2 nätter för att få klart badrummet tills dotterns födelsedag på söndag. Dessutom har dottern vägrat att sova i egen säng.
Blir o ladda med cola, ses om ett par timmar!

...ovan visas de senaste 30 svaren.


« Visa alla svar »