Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Sessioner
Här visas status för annonserat sessionstillfälle. Kommentarer som lämnas här skall inte avse sessionsanmälan. Sessionsanmälan (sign up) sker alltid via den skyddade sidan.

 Meny Sessioner  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Joensson Fredag 13 februari 2004 kl 11:54 
Jubel 2004: Shoulder violation

Årets jubelsession är bokad! Vi möter våren hos: http://www.axelvold.com/

Pris totalt 784 kr/person. I detta ingår:

Konferenslokal
Övernattning
Lunch lördag (husmanskost)
Eftermiddagskaffe
Trerättsers middag xkl dryck
Frukost söndag

Eftersom det är jubel kan vi väl betta litet högre, insatsen är höjd till 40 kr.

SESSION INFO
Speltyp:Q3 [banverk]
Datum:lördag 24 april 2004 kl 11:00
Plats:Shoulder Violation
Max pers:--
Arrangör:Joensson
House Chef:?
På menyn:Förrätt: Laxentré. Huvudrätt: Nyskjuten Hjort med potatiskaka. Efterrätt: Fläderblomsparfait.
Deltar (10): Joensson, Final Insult, Mega, Hanseman, Agent, Don Hakon, Butcher, Cleansweep, Atomic, Pute
Kan ej (3): Netman, Mr Ego, Titte 
Noteringar på Oddset
  


  40 kr insats på "Silly Walk"
 Oddset är stängt för denna session
  
Bets KuseGamblers
AgentDon Hakon (200kr), Pute (160kr)
ButcherAtomic (200kr), Cleansweep (160kr)
JoenssonButcher (200kr), Hanseman (160kr)
CleansweepFinal Insult (360kr)
Final InsultMega (360kr)
HansemanJoensson (360kr)
 
Kommentarer (ej anmälningar):
 
 Svar från: Agent Lördag 08 januari 2005 kl 17:48 

De är duktiga på marknadsföring. Sådant skall ju normalt sätt premieras.

 Svar från: Joensson Måndag 03 januari 2005 kl 10:30 

Jepp, jag med

 Svar från: Hanseman Måndag 03 januari 2005 kl 09:30 

Jag fick julkort från Three Steps! Coolt!

 Svar från: Cleansweep Lördag 08 maj 2004 kl 13:31 

Hanse, tack för glasen. De har redan gjort sin nytta i hemmet.

 Svar från: Don Hakon Lördag 08 maj 2004 kl 11:41 

Angående Pute-membership. Tycker att Puteponken först får bevisa några gånger till att han "bara" är mycket bra och inte överjävli'. Juste va'?

 Svar från: Don Hakon Lördag 08 maj 2004 kl 11:38 

Laget som vunnit banan tar en spinn a'la irländsk julafton - JA!

 Svar från: Hanseman Lördag 08 maj 2004 kl 11:29 

Eftersom det är så astradet att spela Quake så tycker jag vi inför en sexmästare som erbjuder lite aktiviteter i pauserna som exempelvis bågskytte, ryska posten och irländsk julafton?

 Svar från: Hanseman Lördag 08 maj 2004 kl 11:27 

Har också tittat på Clenans demos. Mitt intryck är att Mr Clean ÄR team red. Undrar hur en session skulle te sig utan honom i rött lag?

 Svar från: Don Hakon Lördag 08 maj 2004 kl 10:48 

Premiären med sexmästeri var en mycket trevlig och go' krydda. Fina glas också - använder de flitigt hemma. Tack Hanseman!

 Svar från: Titte Lördag 08 maj 2004 kl 10:41 

Tittade på din demo från Troubled Waters Clean.
Så som du och resten av rött spelade så förstår jag resultatet. Vilket tryck ni hade!

 Svar från: Joensson Måndag 03 maj 2004 kl 14:00 

Tja, det finn ju några demos också. Men den här gången stod jag så mycket i basen o häckade att det blir rättså tråkig underhållning att kolla på mina demos. Undantaget skulle väl vara den bana där jag o Cleansweep snuvade Don på en nästan klar capture

 Svar från: Titte Måndag 03 maj 2004 kl 12:25 

Lite dåligt tempo med bildspel från sessionen.
Har kollat lite på Cleanis bilder men det finns väl mer?

 Svar från: Mr Ego Måndag 03 maj 2004 kl 08:16 

Grattis red team. Ser ut som en promenadseger!!!

Där skulle man varit med.

 Svar från: Netman Onsdag 28 april 2004 kl 14:24 

Vi har haft en del strul på servern också. Ett virus som bråkade med vår Content Scanner

 Svar från: Cleansweep Onsdag 28 april 2004 kl 07:57 

Har haft samma problem precis innan sessionen med att komma åt sidan hemifrån, dock har det fungerat från jobbet, och från andra siter som jag testat ifrån. Skumt .

Det är väl någon som praktiserar på telias och tele2s routrar.

 Svar från: Pute Tisdag 27 april 2004 kl 19:38 

Hej, har haft lite strul med att komma åt sidan och skicka inlägg så.. Tusen tack för en trevlig session, Jonsson och en mycket trevlig extrapresent från hanseman. Jag hoppar gärna med igen om det finns möjlighet och blir gärna medlem om man får.

 Svar från: Cleansweep Tisdag 27 april 2004 kl 08:40 

Bra sagt Fi

"bättre q3 på hårddisken än ett splittrat Sickhouse."

 Svar från: Mega Måndag 26 april 2004 kl 12:37 

Tack alla för en trevlig tillställning, särskilt tack till Joensson för fixandet Det blev inte så jämnt som vi trodde men det var riktigt kul ändå

 Svar från: Hanseman Måndag 26 april 2004 kl 12:15 

Pute är väl kvalificerad som prospect om han vill tycker jag (krävs ju lite huvudbank om jag inte minns fel?) men vi borde ha ett jämnt antal 'spelande' medlemmar bara för att ingen ska behöva hamna vid sidan om.

 Svar från: Butcher Måndag 26 april 2004 kl 10:10 

Pute medlem hedersmedlem kanske

 Svar från: Final Insult Måndag 26 april 2004 kl 10:03 

Tja, vad kan man säga. Läraren var hård mot eleven.
Ang. q3 vara eller inte, bättre en q3 på hårddisken än ett splitrat Sickhouse.

 Svar från: Titte Måndag 26 april 2004 kl 09:28 

Jag såg att Pute fick onkan.
Innebär det att han är member?

 Svar från: Cleansweep Måndag 26 april 2004 kl 09:10 

Tack för denna session. Kul att alla i rött var ordentligt taggade och drog hem seger, även denna gången.

Bilder uppladdade. Någon som kan fixa gallery.

Kul med ny session så snart igen! Det ser vi fram emot. En session där vi då provar olika typer utav spel och sedan röstar fram en vinnare. T.ex CallOfDuty, Ut2004 mfl. Senare när Doom3 kommer med bra multiplayer hoppar vi givetvis över till det direkt.

Skickar upp några demos senare. Ingen från blått som spelade in något?

 Svar från: Butcher Måndag 26 april 2004 kl 08:48 

Om titte vill arr en session som går ut på att testa lite varianter av spel och moddar tror jag intresset är högt! och för den delen om någon känner sig sugen på en session Q3 är det ju på inget sätt förbjudet, men lite nydaning verkar vara på sin plats, vad vi vill ha är ju Doom3 med multiplayer funktion CTF men det får vi tydligen vänta på ett bra tag

 Svar från: Joensson Måndag 26 april 2004 kl 08:16 

Vad gäller framtida spel undrar jag om det inte är litet för tidigt i alla fall att begrava Q3; liket sprattlar fortfarande. Jag tycker spelupplevelsen är viktigare än snygg grafik. Jag testar gärna UT om majoriteten tycker det är bättre. Men Counter-strike är för mig uteslutet - det har inte alls samma tempo.

 Svar från: Joensson Måndag 26 april 2004 kl 08:11 

Särskilt tack till Hanseman för den generösa spritgåvan

 Svar från: Joensson Måndag 26 april 2004 kl 08:11 

Tack för en trevlig session! Även om det kanske inte blev så spännande som jag trodde. Team blue visade ändock moral genom att komma igen och spela mycket bättre dag två. Om sessionen hade varat en hel vecka hade ni kanske haft en chans

 Svar från: Titte Måndag 26 april 2004 kl 07:59 

Grattis rött!
Tack Joensson för SMS-update. Måste erkänna att jag inte riktigt litade på det rapporterade resultatet.

Hörde av Pute att det skulle tas paus i spelandet och att Q3 definitivt har lagts Q3 på hyllan.
Kanske behövs en paus men måste säga att det inte är många spel nya eller gamla som har samma puls som Q3. UT må vara något snyggare men är också kladdigare och känns lite rörigt. Andra spel som liknar Counterstrike är inte heller så skoj för de saknar tempot.
Snackade lite med Pute och vi har båda testat lite olika moddar däribland freeze som är skoj.

Tänkte iaf. kolla av intresset om någon månad för att se om någon är sugen på en sommarsession på Oak street. Skall försöka forska lite olika alternativ så får vi se om intresset finns eller man måste skramla fram nytt folk.

 Svar från: Netman Söndag 25 april 2004 kl 22:47 

oj va rött det var i sickstats
3, tre... banor som blått vann!
Dubbelt upp i caps för rött
Grattis rött ni har verkligen visat igen att ni kan det här.

 Svar från: Don Hakon Söndag 25 april 2004 kl 16:55 

Usch ja, Netman

Statsen uppe - read'em & weep

Som den sanne masochist man trots allt är, vill jag rikta ett stort tack till Joensson; främst för gott arr, men även go' smisk

...ovan visas de senaste 30 svaren.


« Visa alla svar »