Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Parlament
Här visas omröstningsstatus. Kommentarer som lämnas här skall inte avse omröstning. Omröstning sker alltid i voting booth via den skyddade sidan.

 Meny Parlament  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Hanseman Söndag 11 februari 2024 kl 14:37 
Jubelsession 2024

Nu lyftes frågan kring jubel 2024 och jag tar för givet att brödraskaran har ett intresse i en sådan. Därmed ska det motioneras om vilka datum som kan komma ifråga. Var goda och rösta inom de föreskrivna 2 veckorna för att i rimlighet kunna finna en eller ett par session grounds.

De som inte önskar jubla har också ett röstningsalternativ så vi vet att ni läst och förstått.

Modifierat/omsparat 11 feb-24 kl 14:41
Omröstningsresultat

Öppen multivalomröstning (11/2-24--25/2-24 kl 13:00)
6-7 april 20%
Agent.
1 st
13-14 april 60%
Agent, Joensson, Cleansweep.
3 st
20-21 april 60%
Agent, Don Hakon, Cleansweep.
3 st
27-28 april 60%
Joensson, Cleansweep, Titte.
3 st
4-5 maj 20%
Titte.
1 st
11-12 maj 20%
Titte.
1 st
18-19 maj 40%
Agent, Cleansweep.
2 st
25-26 maj 20%
Joensson.
1 st
1-2 juni 60%
Agent, Don Hakon, Titte.
3 st
8-9 juni 80%
Agent, Don Hakon, Joensson, Titte.
4 st
Vill inte jubla!0%
0 st
(5 pers har röstat)
 
Kommentarer (ej omröstning):
 
 Svar från: Herton Måndag 11 mars 2024 kl 22:50 

Hej på er
Jag vill börja med att be Hanseman om ursäkt för att jag missade att rösta. Det är givetvis uppskattat att du Hanseman tar på dig att anordna olika sessioner. Jag fortsätter med att också be alla andra som lyckades att rösta om ursäkt.

Jag har fått mejl om både Jubelsession och "mailchecken" nu senast. Det enda jag kan säga är att jag läste sessionsmejlet men jag röstade inte direkt, sedan glömde jag helt enkelt bort att rösta.
När jag väl gick in för att rösta var det för sent.

 Svar från: Joensson Lördag 09 mars 2024 kl 09:26 

Ja man får mail till den adress man har registrerat i Member info under Protected

 Svar från: Final Insult Lördag 09 mars 2024 kl 06:33 

Kommer inte.

P.S
Vill minnas att man tidigare fick ett mail att det var en omröstning på gång?
D.s

 Svar från: Shooter Fredag 08 mars 2024 kl 22:06 

Jag är med!

 Svar från: Joensson Onsdag 06 mars 2024 kl 11:17 

Tack för bra effort Hanseman!

Jag har talat med Mega. Vi tar bollen härifrån o försöker ändå arrangera en session 8-9 juni. Mega börjar kolla med tänkbara arrangörer. Efter utlysning kan vi också jaga dem som ev inte är aktiva i forumet så tror jag nog vi kan få ihop tillräckligt många deltagare. Men vi får nog öppna sessionen med en diskussion om hur vi gör framöver för att undvika den här trista situationen.

 Svar från: Titte Måndag 04 mars 2024 kl 14:51 

Kan bara hålla med, mkt svagt!

Bra Ego att du vaknade till slut men istället för att bara skriva en kommentar hade det varit lika lätt att rösta eller?

 Svar från: Mr Ego Måndag 04 mars 2024 kl 13:13 

Jag hoppar

 Svar från: Agent Måndag 04 mars 2024 kl 13:09 

Som sagt tråkigt. Såg Hanses meddelande nu och editerade därför mitt msg... Håller med där!

Modifierat 4 mar-24 kl 13:13

 Svar från: Hanseman Måndag 04 mars 2024 kl 09:54 

Svagt agerande att inte ens rösta nej tack. Det går alltid att hitta ursäkter eller anledningar till att man ignorerat eller missat det här. Synnerligen oförskämt mot mig, kan jag tycka. Gör ni så också när ni får en fråga person till person? Står och glor utan att svara?

Min tolkning är nu att intresset är svagt, på vissa händer obefintligt, och därmed avslutar jag mitt engagemang i frågan kring jubelsession.

Jag har nog anordnat, på egen hand, minst tre eller fyra jubelsessioner genom åren och flera av herrarna glider tacksamt med när 'någon annan' fixar det. Det kräver dock en hel del tid att tillse att en jubelsession blir verklighet. Utan respons ser jag ingen glädje i att engagera mig igen.

Så nu avser jag att vila i lugnet och i försäkran kring att om intresset återuppstår, så finns det någon bland de som inte ens röstade denna gång som tar vid i att upprätthålla en, enligt mig, trevlig och anrik tradition.

 Svar från: Cleansweep Måndag 04 mars 2024 kl 07:16 

Trist detta. Klart vi skall ha jubel. Kan vi inte utöka tiden för "pollen" och sen jaga ifatt folk?

Ni vet, det är internet och sådana nymodigheter. det tar tid.

 Svar från: Agent Söndag 03 mars 2024 kl 11:47 

Hallå ni som inte röstat! Kunde ni inte något av de tio!? datumen Hanseman föreslår eller vill ni inte jubla? Hej ok o kryssa i att man inte vill jubla men ingen har gjort det! Nu är det nog kört att det inte blir något jubel 2024. Även om vi helt säkert är minst 10 stycken som kunnat jubla på ett av Hansemans datum. Det går inte att boka ett sådant evenemang och själv stå risken att reservera rum o konferens med arrangören på bara 5 pers bas.

 Svar från: Titte Söndag 25 februari 2024 kl 15:31 

Count me in!

 Svar från: Don Hakon Söndag 25 februari 2024 kl 13:47 

Dåligt det här

Det blir till ett 5-manna restaurangbesök avrundat med spritfest på krogen den 8:e juni

 Svar från: Joensson Fredag 23 februari 2024 kl 12:14 

Väldigt många sömntutor här i röstningsbåset?

 Svar från: Titte Tisdag 13 februari 2024 kl 07:33 

Automessage
Titte har röstat.

 Svar från: Cleansweep Måndag 12 februari 2024 kl 12:38 

Automessage
Cleansweep har röstat.

 Svar från: Joensson Måndag 12 februari 2024 kl 12:37 

Automessage
Joensson har röstat.

 Svar från: Don Hakon Måndag 12 februari 2024 kl 12:26 

Tjusigt Hanse Kan sannolikt någon av de andra dagarna åsså, men väljer här mina helst-helger.

 Svar från: Don Hakon Måndag 12 februari 2024 kl 12:24 

Automessage
Don Hakon har röstat.

 Svar från: Agent Måndag 12 februari 2024 kl 10:47 

Go, Hanse, Go!

 Svar från: Agent Måndag 12 februari 2024 kl 09:20 

Automessage
Agent har röstat.


If this isn't sick enough for you, contact Webmaster.
© Sickhouse Bureaucrats 1997