Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Sessioner
Här visas status för annonserat sessionstillfälle. Kommentarer som lämnas här skall inte avse sessionsanmälan. Sessionsanmälan (sign up) sker alltid via den skyddade sidan.

 Meny Sessioner  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Agent Tisdag 15 februari 2000 kl 23:27 
Warcraft III release 2001

Man skall aldrig ge upp trots att Blizzard har svårt att få tummarna loss. Kommer WC3 överhuvudtaget att infinna sig? Release väntas bli under 2-3:e kvartalet 2001. Javisst hoppas vi än en gång - vi godtrogna - att den kommer... http://www.blizzard.com/war3/

SESSION INFO
Speltyp:Annat
Datum:torsdag 31 oktober 2002 kl 13:00
Plats:Calm Street 10
Max pers:--
Arrangör:Agent
House Chef:Agent
På menyn:A la surprise
Deltar (3): Agent, Mr Ego, Hanseman
Kan ej (2): Titte, Butcher 
 
Kommentarer (ej anmälningar):
 
 Svar från: Cleansweep Onsdag 26 juni 2002 kl 16:20 

Hmm. Jag undrar vem som kan ha den?

 Svar från: Mr Ego Onsdag 26 juni 2002 kl 16:19 

Har de släppt WC3 nu??? Det var som tusan.

 Svar från: Final Insult Onsdag 26 juni 2002 kl 13:48 

Då vet Hanseman vad han skall ta med sig på Lördag,
om det skall bli någon Wirre

 Svar från: Hanseman Onsdag 26 juni 2002 kl 07:17 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Hanseman anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Hanseman Onsdag 26 juni 2002 kl 07:16 

När blir det session!?

 Svar från: Hanseman Onsdag 26 juni 2002 kl 07:15 

Testade WC3 igår - skitkul!

 Svar från: Butcher Lördag 28 juli 2001 kl 20:40 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Butcher kan ej delta på sessionen.

 Svar från: Mr Ego Måndag 18 juni 2001 kl 08:35 

När det väl kommer vill jag vara med - om de får tummarna loss nångång

 Svar från: Agent Lördag 16 juni 2001 kl 19:24 

Instämmer Titte. Har därför plockat bort datumet och försatt denna session i status vilande. Blizzard!

 Svar från: Titte Lördag 16 juni 2001 kl 16:13 

Hmmm, har inte så höga förhoppningar på att Blizardfolket någonsin blir klara med W3..

 Svar från: Titte Lördag 16 juni 2001 kl 16:11 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Titte har avbokat deltagande till sessionen.

 Svar från: Cleansweep Måndag 28 maj 2001 kl 10:24 

Det är det jag har ju. Command and conquer var kul. Sedan när Red Alert kom spelade vi några multiplayer. Byggde upp allt skitsnyggt och vackert i några timmar. Sedan försvann allt på 5min. Sedan dess tycker jag lika mkt om Strateg spel som Makedonkans hamburgare.

 Svar från: Mr Ego Måndag 28 maj 2001 kl 08:04 

Jag har alltid varit en liten Napoleon och tycker det är kanon med strategispel. Borde du testa Cleansweep.

 Svar från: Cleansweep Söndag 27 maj 2001 kl 23:27 

va f-n, lägg ner. Vi är väl inte strategiker. Jag trodde alla SB:are var blodtörstiga, envisa och gillade snabba frags. Inget plocke pinn i 3timmar och så kommer en vårflod och kastar hem greta till ryssland. Nääh. fragga, dö och respawna snabbt.

 Svar från: Mr Ego Söndag 27 maj 2001 kl 08:42 

Julen har angetts som möjligt releasedatum men det sade de till förra julen också. Så vem vet egentligen.

 Svar från: Titte Lördag 26 maj 2001 kl 09:30 

Finns det något officiellt releasedatum än?

 Svar från: Agent Torsdag 01 mars 2001 kl 22:22 

Kära godtrogna. Observera nytt datum. Den 3e blir tyvärr inget av!!!

 Svar från: Mr Ego Lördag 18 november 2000 kl 12:22 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Mr Ego anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Titte Fredag 17 november 2000 kl 20:34 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Titte anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Agent Söndag 13 augusti 2000 kl 12:14 

Jepp Don. Vi nollställer hela skiten!

 Svar från: Mr Ego Söndag 13 augusti 2000 kl 10:24 

Lite svårt att planer så långt i förväg och det kanske inkräktar på jubileumssessionen nästa år. Med den var i alla fall Hanseman ute i god tid.

 Svar från: Don Hakon Lördag 12 augusti 2000 kl 12:23 

Agent, är det 2001-03-03 som gäller nu då? Kan jag ta bort alla anmälningar och oddssatsningar, så vi börjar om på ny kula?

 Svar från: Don Hakon Lördag 12 augusti 2000 kl 12:20 

"Datum-fjuket" är fixat (berodde på serverns amerikanska datum-inställning).

 Svar från: Agent Fredag 11 augusti 2000 kl 21:14 

Har varit inne och ändrat datumen pga blizzards tröghet Datumet skall vara 2001-03-03 naturligtvis. Men forumet har "fjukat" sig lite och tar inte mina tangent-tryckningar

 Svar från: Mr Ego Fredag 11 augusti 2000 kl 19:40 

Förresten - har precis hört att Warcraft III blir försenat och inte alls kommer till jul. Nu är det sagt att det skall komma under 1:a halvåret. Trist.

 Svar från: Mr Ego Fredag 11 augusti 2000 kl 19:39 

Nja Cleansweep, du är inte riktigtinsatt i finliret vad gäller strategispel.Jag föreslår att du övar lite och återkommer när du känner dig mogen.

 Svar från: Cleansweep Fredag 11 augusti 2000 kl 15:50 

Egentligen skall man inte kunna rösta på sig själv. Det är bara att lira Jäkligt dåligt medvetet Typ ställa sig i ett hörn med bfg och trycka, eller springa in och försöka plocka flaggan med en blaster. Mr Ego, du får nog tänka om lite där

 Svar från: Mr Ego Måndag 26 juni 2000 kl 15:57 

Jag tycker som Don - ett seriöst sessionsförslag är nödvändigt. Jag kommer att rösta på mig själv. Har du hört nåt mer om WCIII?

 Svar från: Agent Lördag 24 juni 2000 kl 16:46 

Test kommer att plockas bort efter att WCIII lanseras

 Svar från: Don Hakon Lördag 24 juni 2000 kl 14:54 

Agent:
Det här kan ju leda till ett seriöst sessionsförslag, alltså inte längre ett test-inlägg. Om så blir fallet kan du meddela här så nollställer jag alla anmälningar och odds-satsningar.

 Svar från: Agent Söndag 23 april 2000 kl 19:03 

Man var ju bara tvungen att prova!. Jag har just satsat 10 sekiner på ego-kusen i testsyfte.

 Svar från: Hanseman Söndag 20 februari 2000 kl 21:36 

Kubism tycker jag stämmer in bättre på Joensson.

 Svar från: Don Hakon Lördag 19 februari 2000 kl 15:35 

Nu tycker jag att ni ska sluta tråka Joensson; han kan ju inte hjälpa att han har munnen upp-och-nedvänd i pannan! Egentligen liknar han mer en Orbb än en DoomGuy. Vi kanske skulle ha särskilda smileys:ar anpassade till Joenssons lyte; nå't likt Picassos förvridna och kubistiska kvinnoavbildningar, alltså

 Svar från: Don Hakon Lördag 19 februari 2000 kl 15:27 

I see your point, Agent. Om SDS skulle göra ett reportage om supévanorna i Qvacksammanhang skulle det bli knepigt att hitta en oxfilé genom att klicka på meny-länken. Det är endast en begränsad skara privilegierade som förstår sig på "syntaxen".

 Svar från: Hanseman Lördag 19 februari 2000 kl 12:19 

Agent, det är för tidigt att berusa sig så där redan vid nio-tiden på lördagen! Vad svamlar du om?

 Svar från: Mr Ego Lördag 19 februari 2000 kl 09:47 

Jag håller med Hanseman - har Joensson börjat bli mossig

 Svar från: Agent Lördag 19 februari 2000 kl 09:21 

Detta har jag inte tänkt på tidigare och inte ni själv heller förmodligen. Men, ponera att man läser "A la Surprise" på menyn och sedan tittar upp på länken "<- Menyn sessioner". Jag ni förstår säkert, kanske inte alla . Vi kanske måste vara lite exakta i vårt språkbruk, även om jag personligen kan leva med denna otydlighet

 Svar från: Hanseman Lördag 19 februari 2000 kl 08:39 

Va? Är inte Don äldre än så? Åtminstone så har demensen börjat sätta in på Joensson, han kan inte göra en rätt!!!!

 Svar från: Joensson Fredag 18 februari 2000 kl 13:00 

Don Hakon börjar alltså bli lat och slö på gamla dar? Ja, så är det väl när man närmar sig 40årskrisen med stormsteg? -:D

 Svar från: Don Hakon Fredag 18 februari 2000 kl 11:07 

Nej, det är nya motioner i Parlamentet som automatiskt uppdateras i kalendern. Av ren lättja skippade jag att koda nå't liknande i anmälningsrutinen. Dessutom är det ju inte självklart att en session automatiskt är spikad bara för man kastar ut ett förslag. Då måste man bestämma nå't i stil med:
om antal deltagare < 6 då ska det stå "Preliminär session..." annars "Session...". Detta får sedan kodas på flera ställen, bl a i fall info ändras, läggs till, tas bort etc. Urk, det låter jubbi't; ja som sagt, av ren lättja skippade jag det. Det kanske inte är så betungande att klicka in det i kalendern manuellt när väl sessionen spikats

 Svar från: Agent Fredag 18 februari 2000 kl 07:24 

Uppdateras inte detta i kalendern? Jag har för mig att det funkade tidigare.

 Svar från: Don Hakon Onsdag 16 februari 2000 kl 12:55 

Bra, Agent. Nu kan alla trögnissar öva på den smidiga rutinen. Menyn låter suspekt, med tanke på House Chef:en. Kanske det kommer en flod av anmälningar om du specar den?

 Svar från: Mr Ego Onsdag 16 februari 2000 kl 07:08 

Det här tycker jag verkar vara en kul idé. Att boka in sessioner ett år i förväg bara för att vara säker på att folk kommer är kanon - eller var det för att fylla upp vår kalender??? Alltså, som gammal WC-fan är jag självskriven på en sådan session.

 Svar från: Agent Tisdag 15 februari 2000 kl 23:32 

Ja onekligen verkar det funka . Nu inväntas endast anmälningarna


If this isn't sick enough for you, contact Webmaster.
© Sickhouse Bureaucrats 1997