Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Sessioner
Här visas status för annonserat sessionstillfälle. Kommentarer som lämnas här skall inte avse sessionsanmälan. Sessionsanmälan (sign up) sker alltid via den skyddade sidan.

 Meny Sessioner  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Hanseman Lördag 05 februari 2000 kl 13:40 
Alternative Gaming Zone

Quake-trötta bröder sökes för session på lördag den 12 februari. Jag vet, kort om tid, men så blev det av olika orsaker. Vi är idagsläget 3 (jag, FI och 'Svempa Killer') som ska spela hemma hos SK på Club Street in Mothmaid. Det blir alternativens dag, dvs bilspel, C&C, TS, Close Combat m.m. Jag har investerat i en 'egen' hub med 8 'hål', så det finns plats för fler! Hoppa på tåget om ni har lust och tid!

SESSION INFO
Speltyp:Annat
Datum:Lördag 12 februari 2000 kl ?
Plats:Club Street in Mothmaid
Max pers:--
Arrangör:Svempa Killer
House Chef:Perikles
På menyn:Pilsner
Deltar (3): Hanseman, Final Insult, Svempa Killer
Kan ej (3): Mr Ego, Joensson, Don Hakon 
 
Kommentarer (ej anmälningar):
 
 Svar från: Mr Ego Måndag 14 februari 2000 kl 07:23 

Buuuuhhhh, det hade ju varit roligt om än jag tycker att Tiberian Sun var årets mest misslyckade spel.

 Svar från: Hanseman Söndag 13 februari 2000 kl 21:10 

Jaså, nu e ni allt nyfikna va? Jo, de glada gossarna spelade Tiberian Sun och drack meget pilsner! Vem vann? Tja, vill inte skryta...

 Svar från: Agent Söndag 13 februari 2000 kl 19:14 

Ja, och vad vankades det för käk?

 Svar från: Don Hakon Söndag 13 februari 2000 kl 16:47 

Hur gick det då? Vad körde ni? Fick Final med sitt nya moderkort blodad tand? Hade Hanse finskjortan på, och var det i så fall till nå'n nytta?

 Svar från: Hanseman Tisdag 08 februari 2000 kl 21:17 

Alternativrörelser?

 Svar från: Joensson Tisdag 08 februari 2000 kl 08:00 

Det hade varit mkt trevligt att spela lite med "Svempa killer" (Hej Jonas!) mfl, men jag är som sagt strömlös , dessutom är alternativrörelser lite suspekta i mina ögon.

 Svar från: Mr Ego Tisdag 08 februari 2000 kl 07:23 

Hade jag bara kunnat hade jag gärna kommit men tyvärr går det inte.


If this isn't sick enough for you, contact Webmaster.
© Sickhouse Bureaucrats 1997