Sickhouse Bureaucrats - - - House forum |
Forum: Sessioner |
Här visas status för annonserat sessionstillfälle. Kommentarer som lämnas här skall inte avse sessionsanmälan. Sessionsanmälan (sign up) sker alltid via den skyddade sidan. |
Meny Sessioner | Skriv ut | Kommentera |
Inlägg från: Don Hakon | Lördag 15 januari 2000 kl 16:11 |
Februari-session I Parlamentet var det 7 som ville köra en februarisession. Vid en tidigare omröstning blev resultatet att nästa session skulle bli ett Q2-race, och då ser vi ut att kunna bli 8, eller hur Final? Klassiska Banana Launcher-tillhållet South Hill Horror med 4 rätter och lavamarinerad banan? Kan det erbjudandet tänkas kvarstå Final? |
|
Kommentarer (ej anmälningar): | |
Svar från: Don Hakon | Onsdag 08 mars 2000 kl 21:37 |
Atomic hittade en fil på servern som innehåller banornas bsp-filnamn. SickStats är uppdaterat med dessa namn, så nu står det inte längre bana 1, 2, 3 etc. Ska genast se vilka banor jag ska nominera i SSB... |
Svar från: Don Hakon | Onsdag 08 mars 2000 kl 21:31 |
Final, du träffade t o m mig; en lagkamrat, va'?! |
Svar från: Final Insult | Torsdag 02 mars 2000 kl 19:54 |
JIPPI !!! då har jag träffat någonting |
Svar från: Mr Ego | Torsdag 02 mars 2000 kl 07:13 |
Jag tycker att Final har träffat huvudet på spiken. Lite eftersnack med dricka och tilltugg piffar nog upp tillvaron. |
Svar från: Joensson | Onsdag 01 mars 2000 kl 07:51 |
Ja! Se där. Man ska inte ägna sig åt falsk blygsamhet. I själva verket var jag alltså helt överlägsen medan Agent o alla ni andra är ganska kassa? I am the champ! I am the greatest! |
Svar från: Don Hakon | Tisdag 29 februari 2000 kl 22:05 |
Jag är sedan länge trogen förespråkare av att avrunda sessionerna med lite eftersnack och annat prat om livets väsentligheter, toppat med en öl och kanske t o m en god malt (tack Agent, den satt bra i löddas). Jag kan alltså intet annat göra än att samstämma. Kruxet med bilkörning slipper vi i alla fall på Jubileumssessionen, så då blir det väl ett bra tillfälle att praktisera den nya given. |
Svar från: Don Hakon | Tisdag 29 februari 2000 kl 21:40 |
Joensson, du var bättre än du tror. Åtminstone om man jämför poängräkningen i Q1 och Q2 med den i Q3. I Q3 försvann ju team bonus. Om Q3 räknat med team bonus, som de tidigare versionerna, hade din score varit 2322 och Agents 1822. Se där, så se till att njuta i *fulla* drag av segerns ljuva sötma. |
Svar från: Joensson | Tisdag 29 februari 2000 kl 15:47 |
Till att börja med är det väl på sin plats att gratulera Agent, som var bäst, men eftersom han inte kan få fruntimmer (Lucy) att lyda order hamnade trofén ändå hos mig |
Svar från: Hanseman | Tisdag 29 februari 2000 kl 09:14 |
Jag håller med! Sickstats är 'motorn' som håller en igång. Utan statistik somnar varje byråkrat? |
Svar från: Agent | Tisdag 29 februari 2000 kl 00:03 |
Håller med Final. Att sluta tidigare på kvällen känns helt rätt! |
Svar från: Netman | Måndag 28 februari 2000 kl 22:15 |
Man får gratulera di blåé till segern. Men det verkar som di röé hade lite dövikt att släppa på. (Lucy) |
Svar från: Final Insult | Måndag 28 februari 2000 kl 22:03 |
Instämmer i Mr Ego´s inlägg, efter CTF så skull jag i allafall brutit. Min energi var totalt slut och motivationen=0 (ingen sickstat). Så mitt förslag är att vi slutar efter CTF, när alla är på topp och i stället ägnar åt oss snickesnack och Whisky pimplande |
Svar från: Atomic | Måndag 28 februari 2000 kl 21:31 |
Ett stort tack Final för fint arrangemang. Väl kryddad kinamat och trevlig lokal var tillsammans med min förbättrade ranking kvällens höjdpunkter. |
Svar från: Hanseman | Måndag 28 februari 2000 kl 16:32 |
Håller med Ego. Men jag vet inte var problemet ligger. Hos mig själv mest troligt. Jag känner mig mätt på Quake. |
Svar från: Mr Ego | Måndag 28 februari 2000 kl 07:22 |
Trots en mycket trevlig session tycker jag att det känns lite synd att vi alla efter sessionen bara packar ihop våra saker och säger hej och så sticker alla. Jag tycker det saknas något i det hela, allt från lite samkväm med en whisky till smalltalk, taktiksnack och liknande saker. Det känns som om något gått förlorat. Det är inte den nervpirrande stämning när man kommer till sessionerna som fanns innan. Nu sätter alla igång maskinerna och så kör vi och sedan är det hej då - vi ses nästa gång. Hur kan vi återuppliva denna känslan??? |
Svar från: Mr Ego | Måndag 28 februari 2000 kl 07:18 |
Jag vill tacka Final Insult för en trevlig session trots att jag spelade som en hossa. Maten var god och lokalen bra. |
Svar från: Don Hakon | Torsdag 24 februari 2000 kl 16:36 |
Ja, det låter bra - the resurrection of SSB! Häromda'n lade jag upp en länk till "Q3 CTF Map Repository" på Links-sidan. Den innehåller endast CTF-banor och recensioner till dito. Det är den bästa sidan med Q3CTF-banor jag hittills sett. På andra sidor är det ofta svårt att utläsa om det avser CTF- eller enbart DM-banor. |
Svar från: Joensson | Torsdag 24 februari 2000 kl 16:24 |
Agent: Jag hittar inte de banor du namngav i tidigare kommentar på länken greeneggs n' spam (kul namn, måsta va från pythonsketchen?). Däremot finns en del annat, men jag orkar inte ladda ner alla dessa megabyte (hemmgjorda q3 banor är stooora) för att vi *kanske* skall spela dem. Och jag villinte villinte spela banor jag aldrig sett?! |
Svar från: Mr Ego | Torsdag 24 februari 2000 kl 07:05 |
Tack för tipset Joensson, jättebra idé. Skall genast utföra det du föreslår. Å Doom har jag också kvar nånstans. Jag förstår att du riktigt satt dig in i vad Q3 handlar om. |
Svar från: Joensson | Onsdag 23 februari 2000 kl 21:24 |
Ehum, jovisst Mr Ego. Det går jättebra med q2 cfg-filen. Eller ännu bättre om du har kvar ngn gammal cfg-fil från DOOM-tiden? Kolla särskilt att OpenGl=0 och att upplösning är satt till 320x240 så får du fin grafik Kolla sen att du har windows cd:n tillhanda när det blir dags för omformatering. |
Svar från: Don Hakon | Onsdag 23 februari 2000 kl 21:08 |
Jo, hur är det nu egentligen? Om man tänker efter så är lingonens enda hopp Lucy. Tänk, å va' i rött lag å få se Bot-Lucy ro hem trofén. Det kanske är tur för di' andra rö'ingarna att Lucy inte ännu är en genuin Byråkrat, eller är hon det egentligen? |
Svar från: Hanseman | Onsdag 23 februari 2000 kl 17:50 |
Agent, det vore great, alltså! |
Svar från: Mr Ego | Onsdag 23 februari 2000 kl 13:01 |
Agent, de däringa banorna ser ju trevliga ut på länken. Man skulle ju kunna tänka sig att använda en och annan men vis av erfarenheterna från Q2 där vi ofta fick in riktiga lågvattenmärken är jag lite skeptisk till det hela. Kan du inte ordna en omröstning om vi skall ha några eller ej. Deadline föreslås till på fredag kväll klockan 24.00 |
Svar från: Mr Ego | Onsdag 23 februari 2000 kl 12:59 |
Kan man inte bara ta cfg.filen från Q2 och använda den??? Det hade ju varit smidigast eller??? |
Svar från: Agent | Onsdag 23 februari 2000 kl 08:50 |
Ok här kommer länkar till fler ctf-banor läs och begrunda. |
Svar från: Hanseman | Tisdag 22 februari 2000 kl 21:50 |
Jaså, har du inte lagt dig ännu, Ego-ponken? Det är jobb imorgon! Sjas i säng! |
Svar från: Agent | Tisdag 22 februari 2000 kl 21:49 |
Leave guarding the flag to me, red guys. I smell the flesh from Joensson, Don Hakon, Final Insult and Atomic already. Hahaha, yeah! |
Svar från: Mr Ego | Tisdag 22 februari 2000 kl 21:45 |
Det verkar minsann som om Hanseman och Don har en kärleksaffär på gång. Nån mer som har uppmärksammat detta obegripliga faktum??? |
Svar från: Hanseman | Tisdag 22 februari 2000 kl 21:32 |
Jo, nu inser jag att det var mödan värt att springa och köpa spelet idag på eftermiddagen. Installerar just nu alla patcher och skit för att få allt på plats. Tre dar på mig att träna. Pust, pust.... |
Svar från: Don Hakon | Tisdag 22 februari 2000 kl 21:25 |
Nederlaget på pränt, Hanse? Vadan denna masochism |
Svar från: Hanseman | Tisdag 22 februari 2000 kl 21:20 |
Tack Don! Tack Don! Tack Don! Tack Don!Tack Don! Tack Don!Tack Don! Tack Don!Tack Don! Tack Don!Tack Don! Tack Don!Tack Don! Tack Don!Tack Don! Tack Don!Tack Don! Tack Don!Tack Don! Tack Don!Tack Don! Tack Don! |
Svar från: Don Hakon | Tisdag 22 februari 2000 kl 21:18 |
Med lite extra handpåläggning på Q3-loggorna och om vi skippar Flag Time så funkar ta mig fanken SickStats nu, så ta med era BBA:s och BKA:s, ring Cleansweep på alptoppen och säg till honom att faxa trofén. Det ska bli gött att se lingonens fall svart på vitt. Hela världen kommer att kunna ta del av rårörda lingon |
Svar från: Hanseman | Tisdag 22 februari 2000 kl 21:17 |
Nån som vet nåt om hur man gör en egen cfg.fil? |
Svar från: Don Hakon | Tisdag 22 februari 2000 kl 21:10 |
Nä, det blir så'nt strul. 1.16J har också kommit, och fler lär det väl bli ganska snart... |
Svar från: Hanseman | Tisdag 22 februari 2000 kl 21:04 |
Kör vi 1.16i? Det finns en noCD-patch nu? |
Svar från: Joensson | Tisdag 22 februari 2000 kl 09:39 |
Nja, det var lite väl kort varsel för nya banor Agent. Men om du presenterar länkar till samtliga senast idag så kanske... |
Svar från: Agent | Måndag 21 februari 2000 kl 19:47 |
Jepp Hanse. Blåbären är så rädda så att de inte ens vågar skriva längre! |
Svar från: Agent | Måndag 21 februari 2000 kl 19:46 |
Det finns ett par banor som är "äkta" ctf-banor om vi vill ha fler: |
Svar från: Hanseman | Måndag 21 februari 2000 kl 19:44 |
Visst är det tyst i forumet, Agent!? Di blå tränar väl så att svetten lackar. Men till vicken nytta. Gäsp. Sticker väl kanske ut och köper spelet imorgon eller på onsdag. |
Svar från: Agent | Måndag 21 februari 2000 kl 18:50 |
av det hittills matta parlamentintresset verkar det inte spela någon roll vilken version av q3 det blir. hoppas det åtminstone blir samma så vi slipper strul??? |
Svar från: Agent | Söndag 20 februari 2000 kl 22:02 |
och Nr tre från vänster är lucy... |
Svar från: Agent | Söndag 20 februari 2000 kl 22:00 |
Och så här ser vinnarna i rött ut from första banan: |
Svar från: Agent | Söndag 20 februari 2000 kl 21:58 |
Med sådana sopprötter till motståndare presenteras redan nu reaktionerna på de ledsna förlorarna i blått lag här: |
Svar från: Hanseman | Söndag 20 februari 2000 kl 21:43 |
Joensson, Lucy har redan berättat att hon har siktat in sig på dina ballar! |
Svar från: Hanseman | Söndag 20 februari 2000 kl 21:42 |
Don Hakon, den smädelsen blir inte gratis! |
Svar från: Hanseman | Söndag 20 februari 2000 kl 21:40 |
Jag kan acceptera att vara ibmecill, Ego, om du lovar att stava rätt fortsättningsvis! |
Svar från: Mr Ego | Söndag 20 februari 2000 kl 17:33 |
Jag tyckte att DM-banorna var helkul på Y2K-sessionen. Håller på att vi spelar en hel del av dem. |
Svar från: Joensson | Söndag 20 februari 2000 kl 13:53 |
Ja, det förstås, vårt lag kommer ju att uppnå capturelimit rätt snabbt medan Lucy o Hanseman står o vänslas i nåt hörn |
Svar från: Don Hakon | Söndag 20 februari 2000 kl 13:32 |
Enligt min mening finns det 2 skäl till att inkludera åtminstone några DM-banor med "flaggfix": |
Svar från: Joensson | Söndag 20 februari 2000 kl 12:47 |
Bra att det finns ett banurval! Jag skall genast ladda hem de nya banorna o kolla. Men jag är inte vidare förtjust i tanken att använda standard DM-banor med flaggfix. De banorna är inte byggda för ctf. Inga baser. Inga blå o röda färger på väggarna som hjälper till med orienteringen. Ingen chans att träna om man inte vill "joxa". Och joxa tänker jag för allt i världen inte göra fler gånger med den här #£¤$% maskinen. Vad är det för fel på att köra riktiga ctf-banor flera gånger? |
Svar från: Final Insult | Lördag 19 februari 2000 kl 19:47 |
Visst är det "banana-launchern" där av att inte Cleansweep dyker upp, det blev väl tufft för den lille pågen |
Svar från: Mr Ego | Lördag 19 februari 2000 kl 17:31 |
Hanseman, din ibmecilla knas, det är ju inte mig du skall smäda. Vi är i samma lag. Tänk på det du!!! |
Svar från: Don Hakon | Lördag 19 februari 2000 kl 15:48 |
Det kunde jag väl tänka mig att 7 tecken var för mycket att rymmas mellan Hanses öron. Vad annat är att förvänta sig av ett dylikt nematodexkrement? Nå, slå den du! |
Svar från: Hanseman | Lördag 19 februari 2000 kl 12:38 |
Förresten, någon som har spelet Q3Arena? Har ni hört talas om det? |
Svar från: Hanseman | Lördag 19 februari 2000 kl 12:23 |
Jag kan smäda dig ändå, Ego! Din krälande mask! |
Svar från: Mr Ego | Lördag 19 februari 2000 kl 09:45 |
Visst ja - jag har ytterligare en hemställan. Lagen borde spikas på hemsidan eftersom det inte går att smäda någon om man inte "helt säkert vet" att denne är i motståndarlaget. Som det nu är finns bara teams composed by Sickstats och där skall ju inte ens alla vara med..... |
Svar från: Mr Ego | Lördag 19 februari 2000 kl 09:43 |
Det var minsann inte dåligt med banor vi har att välja mellan. Hurra för det. Jag vill bara säga att vi redan nu borde välja bort de banor som ej understödjer Bottar - speciellt som vårt lag skall ha en med. Jag hemställer till Don att genast ta bort dessa ur banvalet. |
Svar från: Hanseman | Lördag 19 februari 2000 kl 08:36 |
Gläd dig, Don, att Sickstats ligger i malpåse! |
Svar från: Don Hakon | Lördag 19 februari 2000 kl 02:16 |
Oh, by the way; ni är ena sabla råttor hela bunten - ni uslingar som är i motståndarlaget! |
Svar från: Don Hakon | Lördag 19 februari 2000 kl 01:53 |
Ni som hastar direkt till Forumet och missar nyhetsuppdateringar *och* skall delta på Februarisessionen bör kika på http://www.sickhouse.org/maplinks/maps0002.html |
Svar från: Don Hakon | Lördag 19 februari 2000 kl 01:40 |
Är Hagalundsgården stället med banana-launchern; dvs där den första South Hill-sessionen hölls? |
Svar från: Final Insult | Fredag 18 februari 2000 kl 19:52 |
Någon som inte hittar till Hagalundsgården??? |
Svar från: Don Hakon | Fredag 18 februari 2000 kl 15:17 |
Trevligt tur Cleansweep! |
Svar från: Joensson | Fredag 18 februari 2000 kl 14:04 |
OK, Cleansweep. Lycka till, eller "break a leg" som det heter. |
Svar från: Cleansweep | Fredag 18 februari 2000 kl 13:59 |
Nu drar jag iväg till alperna imorgon. Ha en Kanon session den 26:e! |
Svar från: Don Hakon | Fredag 18 februari 2000 kl 11:22 |
Mitt förslag är att vi väntar tills den slutliga version kommer. Det verkar komma flera stycken alfa/beta-versioner inom det närmaste när man läser Graeme Devine's "plan update" i anslutning till aktuell uppgraderingspatch: |
Svar från: Agent | Fredag 18 februari 2000 kl 07:54 |
NY RELEASE Q3 |
Svar från: Mr Ego | Måndag 14 februari 2000 kl 07:21 |
Jag hajar inte riktigt detta. Ni är det kommentarer och ändra info/sign ups så det sjunger. Dessutom verkar jag ha varit inne och kommenterat Don inlägg innan trots att jag tycker det ser nytt ut och jag inte har något minne av att ha kommenterat det tidigare. Man kanske börjar bli gammal - vad vet jag? Om det är någon sioom inte har fattat så röstar jag på Q3. Basta. |
Svar från: Hanseman | Söndag 13 februari 2000 kl 21:15 |
Klart bra! |
Svar från: Agent | Söndag 13 februari 2000 kl 14:18 |
Yes! Naturligtvis är detta ett superlyft. En eloge till Don, asp-knåparnas hängivne. |
Svar från: Don Hakon | Fredag 11 februari 2000 kl 12:08 |
Hanse, det där har du missuppfattat. Det brukar låta "Ja, där satt den igeeen!". Den gode Hanse brukade tidigare bräscha med små inlägg före session typ "Man får väl ta på sig finskjortan så att man är tjusig till prisutdelningen". Han har dock lärt sig att det inte är lönt, utan sitter där istället med sin sletna batik-t-shirt från 1973 |
Svar från: Mr Ego | Torsdag 10 februari 2000 kl 16:01 |
Inbland undrar man vad Hanseman egentligen håller på med när han har diskussioner med sig själv. Har du inga att leka med Hanseman eller börjar du bli mossig? |
Svar från: Hanseman | Torsdag 10 februari 2000 kl 15:32 |
Föregående inlägg borde rendera en storm av svar? |
Svar från: Hanseman | Torsdag 10 februari 2000 kl 15:31 |
Faktum är att jag accepterar gärna lagindelningen. Don Hakon kommer väl att köra sin vanliga gamla självsvådliga flaggsnattarstil, medan han gnäller 'Nuu tog dom den igeeen!!!'. Och Joensson lider nog fortfarande av sviterna med sin stillbilds-TV till PC, att han inte hinner med alls. Atomic lär väl sin vana trogen bli en enda stor skottskada hela han! Den enda i ert lag man kan riktigt lita på är Final Insult: han kanske får igång sin PC lagom till prisutdelningen. |
Svar från: Hanseman | Onsdag 09 februari 2000 kl 18:54 |
Ego, jag håller Joensson, så sparkar du? |
Svar från: Mr Ego | Onsdag 09 februari 2000 kl 13:49 |
Alltså, jag kan gå med på den lagindelningen med tanke på att jag vill ge Joensson en ordentlig känga (nytt vapen???) och få honom att inse att han också är min favourite Prey. Det skall bli mig ett sant nöje. Hoppas bara att Lucy är på bettet. Vi skall nog kunna försvara hennes heder som sig bör. |
Svar från: Joensson | Onsdag 09 februari 2000 kl 12:04 |
Lagförslag: |
Svar från: Mr Ego | Tisdag 08 februari 2000 kl 16:33 |
Skall du dra den lille i kälke bakom då Mega??? Vore det inte bättre att han får sitta med och studera hur man dödar varandra istället. Dagens barnuppfostran............. |
Svar från: Mega | Tisdag 08 februari 2000 kl 12:06 |
Jag har fått ett antal uppmaningar att ställa upp på februari-sessionen men måste tyvärr meddela att jag är iväg och åker skidor v 8. Ställer däremot självklart upp på jubileums-sessionen i april |
Svar från: Mr Ego | Söndag 06 februari 2000 kl 10:01 |
Ja dé é inget kul utan Sickstats!!! |
Svar från: Joensson | Lördag 05 februari 2000 kl 20:11 |
Jag hade klara problem att svara på Don's fråga i parlamentet, men till sist vägde JA-sidan över. Den korta aptitretare jag fick av Q3 gav mersmak. Trofén kan vi ju dela ut ändå, det är värre med BBA:erna. Hur går det Don? Bördan vilar tungt på dina axlar att fixa sickstats till februarisessionen |
Svar från: Hanseman | Lördag 05 februari 2000 kl 13:31 |
...och laaaaagen!? Vicka laaaag blir det!? Jag vill veta nuuuu!!!! |
Svar från: Hanseman | Lördag 05 februari 2000 kl 13:28 |
..och som lök på laxen är vi fortfarande ojämnt deltagande? |
Svar från: Hanseman | Lördag 05 februari 2000 kl 13:27 |
Alltså, det verkar som om det blir Q3 på sessionen i februari!? Men det blir en session utan Sickstats, BBA:er och troféer? Blö! Det är ju halva nöjet att smäda och fira! Menar ni som röstat JA på omröstningen att ni finner nöje i att springa runt och SKJUTA på varandra utan mening eller mål?!? Nä, fy va trist. |
Svar från: Hanseman | Lördag 05 februari 2000 kl 13:14 |
Hehe! Det här forumet börjar bli riktigt underhållande! |
Svar från: Butcher | Fredag 04 februari 2000 kl 13:25 |
...tänkte inte på det |
Svar från: Mr Ego | Fredag 04 februari 2000 kl 13:09 |
Jag tror Butcher har fått det här lite om bakfoten. Detta är demokrati i sin renaste och finaste form trots att vi emellanåt får stå ut med Dons auktoritära infall. Han gör lite som han vill den gode Don (men oftast är det värt en eloge) och kör över oss när han vill och kan precis som våra kära politiker. DET är demokrati det Butcher. |
Svar från: Butcher | Fredag 04 februari 2000 kl 11:03 |
..precis vad jag trodde...den lismande Atomic |
Svar från: Atomic | Fredag 04 februari 2000 kl 09:31 |
Butcher, jag tycker Dons inititativ till omröstning är demokrati. Låt vara tiden för röstning är kortare än vanligt. Livet idag består av ständiga förändringar som ställer krav på oss. Vissa av oss klarar omställningar galant medan andra behöver lite längre tid på sig. Men hav tröst Butcher. Du skall se att med lite övning hänger Du med också. |
Svar från: Butcher | Fredag 04 februari 2000 kl 09:09 |
"snabbmotion" 5 dagar??? är det tillåtet....försöker Don köra över demokratin? |
Svar från: Don Hakon | Torsdag 03 februari 2000 kl 22:30 |
Det ligger en ny motion i Parlamentet. OBS! Det är en "snabbmotion" = 5 dagar! |
Svar från: Atomic | Torsdag 03 februari 2000 kl 22:19 |
Nu får du ge dig, Hanseman. Det blir Q3 och där med basta!!! |
Svar från: Hanseman | Torsdag 03 februari 2000 kl 21:53 |
...och nu vill jag alltså bara veta alltså. Vad ska vi spela alltså, på februarisessionen typ? Det är väl alltså Q2 alltså? Inge Q3 typ? |
Svar från: Don Hakon | Torsdag 03 februari 2000 kl 21:34 |
Ja, just det! Mega! Ho-hooo!! |
Svar från: Mr Ego | Torsdag 03 februari 2000 kl 07:39 |
Agent gör inget annat än å räknar pengar (som inte är hans). Koncentrera dig hellre på att räkna fraggar min gode Agent. Varför inte ta och installera Quake på jobbet - du har väl ändå inget annat för dig om dagarna. |
Svar från: Mr Ego | Torsdag 03 februari 2000 kl 07:36 |
Mega, ta nu för tusan och skippa blöjbytandet och anmäl dig snarast. |
Svar från: Butcher | Onsdag 02 februari 2000 kl 22:22 |
..öh? |
Svar från: Hanseman | Onsdag 02 februari 2000 kl 21:54 |
Jag tycker Agent låter som en sur bokslutsekonom? |
Svar från: Joensson | Onsdag 02 februari 2000 kl 21:22 |
Det är ju bara att läsa svaren från början. Följande har meddelat deltagande (i anmälningsordning): |
Svar från: Agent | Onsdag 02 februari 2000 kl 20:02 |
Atomic o Final skiver äntligen två normala quake-inlägg bland alla dessa muterade "smajl-snacke-stroggos". Lyd deras råd alla ni "försnackade" och klargör vilka som kommer på sessionen. |
Svar från: Atomic | Onsdag 02 februari 2000 kl 19:52 |
Med tanke på de senare inläggen så tycker jag att vi äntligen börjar leva upp till första delen i vårt klannamn, SICKHOUSE=dårhus!!!! |
Svar från: Final Insult | Onsdag 02 februari 2000 kl 18:25 |
Inte för att jag vill lägga mig i denna intellektuella debatt, men, jag är klar mer intresserad av vilka som dyker upp till sessionen.... |
Svar från: Butcher | Onsdag 02 februari 2000 kl 08:06 |
...öh |
Svar från: Don Hakon | Tisdag 01 februari 2000 kl 21:46 |
...men då bör vi ju fimpa poängen för alla svar på Hansemans rapning......faen, då åker ju min poäng för detta svar också! Onödigt arbete alltså. |
Svar från: Hanseman | Tisdag 01 februari 2000 kl 21:45 |
Ja, vad skulle det va då? |
Svar från: Mr Ego | Tisdag 01 februari 2000 kl 20:55 |
Jag håller med Joensson - det var lite väl klent Hanseman. Nä mer måste till för att få poäng. |
Svar från: Joensson | Tisdag 01 februari 2000 kl 16:34 |
Ett rap kan väl inte definieras som "snack"? Jag yrkar avdrag med en poäng på Hanseman i snackeligan! |
Svar från: Mr Ego | Tisdag 01 februari 2000 kl 16:14 |
DET kan jag tro minsann!!! Hanse din buse, det skall jag ge igen för på nästa session. You are mine now baby - prepare to die |
Svar från: Hanseman | Tisdag 01 februari 2000 kl 14:26 |
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!!!!!!!! |
Svar från: Joensson | Tisdag 01 februari 2000 kl 14:06 |
Tyvärr Mr Ego: Hanseman drack upp all min öl när vi flyttade. Be aldrig honom om hjälp |
Svar från: Hanseman | Tisdag 01 februari 2000 kl 11:36 |
Jag håller med Cleansweep. |
Svar från: Cleansweep | Tisdag 01 februari 2000 kl 11:28 |
Vill härmed understryka att jag höll med Butcher inte EGO. Vilket kanske inte |
Svar från: Mr Ego | Tisdag 01 februari 2000 kl 07:31 |
Apropå öl, vann inte jag en öl av Joensson??? Eller har den förfallit nu när han flyttat och allt? |
Svar från: Mr Ego | Tisdag 01 februari 2000 kl 07:29 |
Håller med Hanse - vad skall vi spela och hur många är vi??? Dessutom har jag inte råd att understödja Joensson. Måste ha mer pengar till viktiga saker såsom öl. |
Svar från: Hanseman | Måndag 31 januari 2000 kl 22:25 |
Är vi inte 7 nu? |
Svar från: Hanseman | Måndag 31 januari 2000 kl 22:23 |
? Vad ska vi spela då? Vill gärna veta? |
Svar från: Don Hakon | Måndag 31 januari 2000 kl 21:05 |
Joensson, din otacksamme usling! Butch kom ju till din assistans (*till* Joensson), hmm... eller är det månne allt kånkande till de nya ägorna som gjort dig förvirrad? |
Svar från: Joensson | Måndag 31 januari 2000 kl 17:26 |
Förresten måste ärade Cleansweep ha drabbats av parlamentarisk blackout? Eller vem var det som startade omröstningen om "Skall vi spela Q2 vid nästa officiella session?"? Jo, Cleansweep! Vem röstade JA i samma votering? Jo, Cleansweep! Hur utföll omröstningen totalt? Jo, JA-sidan vann! Så det så. |
Svar från: Joensson | Måndag 31 januari 2000 kl 17:21 |
Jaja, hygglo. |
Svar från: Cleansweep | Måndag 31 januari 2000 kl 16:32 |
Håller med butcher |
Svar från: Butcher | Måndag 31 januari 2000 kl 15:59 |
...då får du skramla till en ny maskin till Joensson....... |
Svar från: Mr Ego | Måndag 31 januari 2000 kl 14:19 |
Nu har jag fått klartecken från Mrs Ego att vara med den 26:e och anmäler mig således till sessionen. Dock vill jag helst att vi skall köra Q3 eftersom jag är hjärtligt trött på Q2 och den senaste Q3-sessionen var den roligaste sedan vi införde Q2 för första gången. Tänk på det pojkar små!!! |
Svar från: Cleansweep | Måndag 31 januari 2000 kl 11:53 |
Svar från: Joensson | Måndag 31 januari 2000 kl 08:52 |
Jag önskar härmed anmäla mig. Nu tillåter min gamla ångmaskin inte Q3, men om menigheten önskar inleda med en Q3-test kan jag ju anlända ett par timmar senare? |
Svar från: Mr Ego | Måndag 31 januari 2000 kl 07:26 |
Återkommer med besked denna veckan. |
Svar från: Hanseman | Söndag 30 januari 2000 kl 22:17 |
Man ska kanske köpa Q3 nu då? |
Svar från: Don Hakon | Söndag 30 januari 2000 kl 21:02 |
Har vi flyt hänger Mr Ego, Joensson eller Mega på?! Annars kör vi Q3 och skickar in Nasty Lucy på den underbemannade sidan. |
Svar från: Hanseman | Söndag 30 januari 2000 kl 16:31 |
Hur ser det egenligen ut? 5 anmälda? Blir vi inte fler? Va? |
Svar från: Don Hakon | Söndag 30 januari 2000 kl 14:14 |
...å imorgon är det måndag! måndag! måndag! |
Svar från: Butcher | Fredag 28 januari 2000 kl 15:25 |
fredag! fredag! fredag! fredag! fredag! fredag! fredag! |
Svar från: Hanseman | Fredag 28 januari 2000 kl 13:35 |
Personangrepp igen!!!! |
Svar från: Butcher | Fredag 28 januari 2000 kl 08:51 |
....snacketrofé....hmm intressant tanke....om man gjorde ett avtryck i lera av |
Svar från: Don Hakon | Torsdag 27 januari 2000 kl 20:49 |
Faen Butch!? Nu får du sluta svamla. I den här takten är ju min snacketrofé i farozonen. Ska du nu tvunget svamla, så gör det i *ett* inlägg |
Svar från: Butcher | Torsdag 27 januari 2000 kl 15:46 |
Tack Joensson nu känns det bättre......så klart du skall ställa upp och försvara ryktet |
Svar från: Joensson | Torsdag 27 januari 2000 kl 15:25 |
Butcher, du har gröt i munnen. Spotta ut och skölj innan du börjar prata! |
Svar från: Butcher | Torsdag 27 januari 2000 kl 14:57 |
...va fan har de stopppat i kaffet hrä ??...hm elller är detta |
Svar från: Butcher | Torsdag 27 januari 2000 kl 14:55 |
..det gick visst lite snabbt förra inlägget?...va fan var det jag ville säga??? |
Svar från: Butcher | Torsdag 27 januari 2000 kl 13:00 |
.....vem tar hem trofén den?? Agenten var nära på att snuva Cleansweep sist skall han |
Svar från: Joensson | Torsdag 27 januari 2000 kl 10:57 |
Synd Cleansweep, vad är väl en futtig skidresa mot en fragfest. |
Svar från: Cleansweep | Torsdag 27 januari 2000 kl 10:29 |
FFFff-n Helvete!! ¤#!¤#&%¤"&¤#/%!)&(#"/%(¤#%/&!)/#¤/(!=) |
Svar från: Mr Ego | Tisdag 25 januari 2000 kl 07:33 |
Ta på dig bra skor då eftersom det tar ett par dagar bara att gå runt och titta. Fötterna blir nästan lika slitna som när man kånkar hem flaggar från röda laget och har någon med en blaster i hasorna. |
Svar från: Netman | Måndag 24 januari 2000 kl 23:37 |
Ja, spela ni! En annan skall kolla in allt nytt godis på Cebit mässan. |
Svar från: Hulken | Måndag 24 januari 2000 kl 22:07 |
Jag kan antagligen inte den 26:e. Sorry. |
Svar från: Cleansweep | Måndag 24 januari 2000 kl 13:24 |
Kommer... |
Svar från: Mr Ego | Måndag 24 januari 2000 kl 09:51 |
Jasså, det är bestämt den 26:e, Jag får återkomma med besked hur det passar - vet inte ännu. |
Svar från: Hanseman | Söndag 23 januari 2000 kl 22:08 |
Kommer! Måste fragga Atomics butt! |
Svar från: Agent | Söndag 23 januari 2000 kl 21:13 |
Jag kommer den 26:e |
Svar från: Atomic | Söndag 23 januari 2000 kl 15:52 |
Jag kommer också den 26/2. |
Svar från: Don Hakon | Söndag 23 januari 2000 kl 13:46 |
Jag hänger på den 26/2. |
Svar från: Butcher | Fredag 21 januari 2000 kl 16:31 |
...ha det så kul den 26/2...själv skall jag då vara på Maldiverna |
Svar från: Final Insult | Fredag 21 januari 2000 kl 15:34 |
Nu är lokalen på Söderkulla (gamla gården)bokad Lördagen den 26/2. |