Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Sessioner
Här visas status för annonserat sessionstillfälle. Kommentarer som lämnas här skall inte avse sessionsanmälan. Sessionsanmälan (sign up) sker alltid via den skyddade sidan.

 Meny Sessioner  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Mr Ego Måndag 21 maj 2001 kl 19:34 
Foam Purchase Summer Session

Så - efter många turer blir det alltså Mr Ego som arrangerar en summersession. Det är åter "The Dark Room" i källaren som gäller. Jag hoppas vi kan koma fram till att vi skall spela lite Team Arena också och att alla som kommer är motiverade att slåss till tänderna. Väl mött den 9:e juni och observera tiden. Vid fint väder blir det grillning. Jag ber Joensson åter ge mig numret där man kunde hyra bord och stolar.

Borde kanske påpeka att sista anmälningsdag blir onsdag 30:e maj.

SESSION INFO
Speltyp:Q3
Datum:lördag 9 juni 2001 kl 12:00
Plats:Foam Purchase
Max pers:--
Arrangör:Mr Ego
House Chef:Mrs Ego
På menyn:Grillning om vädret tillåter
Deltar (10): Mr Ego, Agent, Atomic, Butcher, Don Hakon, Final Insult, Mega, Hanseman, Cleansweep, Netman
Kan ej (2): Joensson, Titte 
Noteringar på Oddset
  


  20 kr insats på "Major Corpse"
 Oddset är stängt för denna session
  
Bets KuseGamblers
AgentButcher (110kr), Atomic (90kr)
HansemanNetman (110kr), Final Insult (90kr)
MegaHanseman (110kr), Cleansweep (90kr)
Mr EgoDon Hakon (110kr), Agent (90kr)
NetmanMr Ego (110kr), Mega (90kr)
 
Kommentarer (ej anmälningar):
 
 Svar från: Mega Måndag 11 juni 2001 kl 14:27 

Stort tack Mr Ego för en utmärkt arrangerad session och grattis till blått lag för en välförtjänt seger!

 Svar från: Mr Ego Måndag 11 juni 2001 kl 12:08 

Tack för alla dessa lovord. Det var gästerna som gjorde det trevligt och när man har sååååå trevliga gäster kan man ju tänka sig att arrangera nån annan gång igen. Sedan att Mr Ego gjorde bort sig i spelet hör väl inte hit.

 Svar från: Atomic Måndag 11 juni 2001 kl 09:31 

Tack Mr Ego för en väl arrangerad session, god mat och god whisky.

 Svar från: Hanseman Måndag 11 juni 2001 kl 09:04 

Instämmer i den tjötiga kören om att denna session var en av de bästa hittills! Då tänker jag närmast på maten, sällskapet och drickat - inte Quakespelet!
En hel skopa ris till Butcher som ska ge f-n i proxylaunchern framöver. Och sist men inte minst en eloge till Fru Ego, som minsann förstår att även vuxna(?) män måste leka emellanåt.

 Svar från: Final Insult Måndag 11 juni 2001 kl 08:31 

Vill även kommentera källaren som gav den rätta känslan ! Tack Mr Ego! Plus, jag är grymnt avundsjuk på din plansch

 Svar från: Netman Måndag 11 juni 2001 kl 00:05 

Instämmer härmed och vill tacka Mr Ego för en mysig, underhållande och god lördag.
Kunde inte haft det bättre

 Svar från: Butcher Söndag 10 juni 2001 kl 21:37 

Instämmer , tack Ego för en härlig session , vi hade ju lika barnsligt roligt som vanligt, och mycket snart kommer bilderna som förevigar denna sommarsession

 Svar från: Agent Söndag 10 juni 2001 kl 17:28 

Käre Ego. En jättetrevlig session. Maten var en riktig höjdare. Tack för allt, utom fraggarna.

 Svar från: Cleansweep Söndag 10 juni 2001 kl 16:10 

Vill tacka för en utmärk session hosting, med god mat,bra plats och god öl. Tack MrEgo!

 Svar från: Titte Söndag 10 juni 2001 kl 13:34 

En tight session om man tittar på resultaten o de ska man väl Gratulera till segenr Blått lag... En eloge till Final för andraplatsen vad gäller kills... ser fram emot o slakta dig på någon session

 Svar från: Titte Söndag 10 juni 2001 kl 13:29 

Gryymmmt bakis, smärta önskar att man hade sessat istället.. snart dags för lite Macodonaldo. Hur gick det??? vann rätt lag?

 Svar från: Joensson Söndag 10 juni 2001 kl 11:04 

Ja, hur gick det? Blev Hanseman railad i ryggen? Fick Netman ståplats?

 Svar från: Titte Lördag 09 juni 2001 kl 14:16 

Japp då var sessionen igång... Som vanligt när det är sessionsdags är vädret finemang Ska bli skoj o se vem som går segrande ur striden, har mina aningar...

 Svar från: Agent Lördag 09 juni 2001 kl 10:21 

Okay! Agent packar väskorna, tittar misstänksamt på den optiska musen, stoppar ner ett par mekaniska möss i bagen, kollar lite på musen på "wallpappret". Konstaterar glatt att det bli storslakt av di röe idag och jag kommer hem 100 kr rikare. Livet e gött

 Svar från: Cleansweep Lördag 09 juni 2001 kl 00:30 

Man kanske skulle kika igenom banorna. Fast det blir ju för lätt "host host" att prygla dom blå då. Så jag struntar nog i det. Blir ojämt

 Svar från: Hanseman Fredag 08 juni 2001 kl 22:56 

Vi i rött lag ser fram emot det du lovar oss, Butch! Lovar runt och håller tunnt?
Vi är väl kanske inte överdrivit bekymrade, kan man säga.
Nåväl! Väl mött imorgon! Ha så kul på festen, Joensson! Vi skålar för dig!

 Svar från: Butcher Fredag 08 juni 2001 kl 21:10 

ja här va de dött som i graven, hm...alla rödingar sitter väl hemma och anstänger sina små hjärnor ..."va ska man göra här?" "harvester, va gör man då???" de e bara å inse rödingar ni kommer att få däng så in i banken de e inte lönt att ni försöker träna vi med blå blod i ådrorna är laddade till tänderna och och kommer att slita er i bitar

 Svar från: Butcher Fredag 08 juni 2001 kl 16:48 

kolla in oddsen, samma på alla kusarna

 Svar från: Hanseman Fredag 08 juni 2001 kl 16:09 

Stoppa undan railen, FI, mens tid är...!

 Svar från: Hanseman Fredag 08 juni 2001 kl 16:08 

Den sanna 'Slutliga förolämpningen' är inte vad FI tror eller önskar. Nä, till skillnad från mig, Hanseman, 'Guds gåva till mänskligheten', så är det rakt motsatsen!

 Svar från: Final Insult Fredag 08 juni 2001 kl 14:34 

Surpuppa, surpuppa, surpuppa, jag skall nog se till att ge dig anledning att sura

 Svar från: Hanseman Fredag 08 juni 2001 kl 14:09 

Behöver vi ta med några förlängningssladdar, Ego?

 Svar från: Hanseman Fredag 08 juni 2001 kl 14:08 

Hur vore det att du startade ett eget forum, Final, som du kunde fylla med dina meningslösa inlägg, istället för att sprida dem över hela House Book som kodynga på en åker?

 Svar från: Final Insult Fredag 08 juni 2001 kl 13:33 

Öh ! i vilken katalog skall banorna ligga? vad är en mod? hur får jag mitt nätverkskort att funka? måste jag ta ur alla mina andra grafikkort? hur avinstallerar jag min undergrund beta drivruting? mitt hjul på musen funkar inte! skall det inte höras något i lurarna? åäö finns inte på mitt tangentbord! vilken verson kör vi med? skall det komma ett gnisslande ljud ur datorn ? HILFE !

 Svar från: Hanseman Fredag 08 juni 2001 kl 13:32 

Ryggont i hela blått lag?

 Svar från: Mr Ego Fredag 08 juni 2001 kl 11:51 

Fan vad tjatig jag är men glöm inte lite förlängningssladdar så att vi inte behver hänga upp alla maskinerna på ett väguttag.

 Svar från: Butcher Fredag 08 juni 2001 kl 11:45 

man tackar på tal om ingenting så hänger det på en kotknackares skicklighet om jag överhuvudtaget kan vara med, i nästan två dygn har jag levt i tron att Hanse railat mig i ryggen irl, men efter att ha dragit i mig mängder med health packs verkar chanserna öka för ett deltagande igen, jag återkommer med svar ikväll

 Svar från: Hanseman Fredag 08 juni 2001 kl 11:12 

Må vara att fule Fi är intensiv i sin trakasserikampanj. Men han saknar ju ordets gåva, så det blir mer klumpigt än subtilt. Till och med Butchers inlägg är mer läsvärda.

 Svar från: Joensson Fredag 08 juni 2001 kl 11:02 

 Svar från: Final Insult Fredag 08 juni 2001 kl 10:18 

Joensson det är inga problem när man skriver om Hanseman, det faller sig naturligt. Det går inte att säga något positivt om alla sopors anfader

 Svar från: Joensson Fredag 08 juni 2001 kl 10:03 

F.I, måste säga att jag beundrar din intensiva förmåga att trakassera. Du lyckades t.o.m vända bilden av en sexig dame till något negativt för stackars Hanse

 Svar från: Cleansweep Fredag 08 juni 2001 kl 09:38 

Don, Jag tar med switchen.

 Svar från: Final Insult Fredag 08 juni 2001 kl 09:30 

Åter igen ser vi vad Hanseman är bra på, drömma ex.drömmen om att Raila mig. Jag tror nog att chansen är större att han får bruden än att han lyckas Raila mig

 Svar från: Cleansweep Fredag 08 juni 2001 kl 09:21 

Jag tycker du skall fortsätta göra wallpaps! Mmmm

 Svar från: Mr Ego Fredag 08 juni 2001 kl 08:12 

Hanseman - den fjellan spelar i vårt lag eller hur? Fan ta dig om hon inte gör det!!! Jag behöver massera axlarna efter varje bana och eftersom det är jag som arrangerar sessionen har jag som värd förtur framför alla andra.

 Svar från: Joensson Fredag 08 juni 2001 kl 07:19 

Hehe, du konkurrerar inte riktigt på lika villkor med det väggpappret

 Svar från: Hanseman Torsdag 07 juni 2001 kl 23:19 

Jag förstår inte varför den fule Final associerar mig med 'fett' och 'flottig'? Att vara på gränsen till svältdöden som han måste vara ett sämre alternativ än en redig kalaskula? Jag menar, bara fråga Joensson.

 Svar från: Hanseman Torsdag 07 juni 2001 kl 23:15 

Cleansweeps wallpaper var så bra, så att jag tvingas ta till ett fult grepp som appellerar de hormonstinna byråkraterna, förhoppningsvis.
Gå till http://www.canisanima.com and blow a fuse!

 Svar från: Agent Torsdag 07 juni 2001 kl 22:37 

Tack för tipset . Vilken symmetri i oddset, eller vad säger ni?

 Svar från: Agent Torsdag 07 juni 2001 kl 22:29 

[Auto message - oddset]:
Agent har satsat på Mr Ego.

 Svar från: Don Hakon Torsdag 07 juni 2001 kl 22:10 

Cleansweep, kom ihåg att packa Sickhouse-Switchen. De gamla hackiga Sickhouse-hubbarna är ett risigt alternativ, så jag bryr mig e'nte ens om att ta dem med, OK?

 Svar från: Don Hakon Torsdag 07 juni 2001 kl 22:06 

Då e' de' snart dags för de usla rö'ingarna att möta sitt öde. Denna gång testar de nobla blå nya grepp - t.ex kalsongproxy och rektal kamikaze

 Svar från: Don Hakon Torsdag 07 juni 2001 kl 22:05 

Agent, nu e' de' bara du kvar. Oddset stänger imorgon fredag kl 12.00, så snart är tiden ute för månadens Big Bucks Opportunity!

 Svar från: Netman Torsdag 07 juni 2001 kl 21:33 

Klar majoritet av röda som det spela på i oddset. Hmmm! vad kan det tyda på

 Svar från: Atomic Torsdag 07 juni 2001 kl 21:21 

[Auto message - oddset]:
Atomic har satsat på Agent.

 Svar från: Cleansweep Torsdag 07 juni 2001 kl 14:09 

Man kanske skulle omplacera sina "pengar" på major corpse Låter som många kandidater kan erhålla denna placering.

 Svar från: Mr Ego Torsdag 07 juni 2001 kl 12:06 

Ståplats finns i hallen utanför. Men det blir nog lite tråkigt i längden om många skall samlas där.

 Svar från: Netman Torsdag 07 juni 2001 kl 10:40 

Walkover! Icke över min döda kropp.
Om jag så ska behöva ligga ner och spela så kommer jag att stampa på de små röda.

 Svar från: Netman Torsdag 07 juni 2001 kl 10:35 

Vad har du att skylla på Hanseman

 Svar från: Hanseman Torsdag 07 juni 2001 kl 10:18 

Ja,ja - nu börjas det! Ont i ryggen? Fler krämpor hos blåbären? Musarm? Frossa? Psykiska problem? Kanske ni vill lämna Walk over?

 Svar från: Netman Torsdag 07 juni 2001 kl 09:04 

Vem sköt mig i ryggen
Ahh!!
Mr Ego kan det ordnas en plats där man kan stå upp och spela
Jag får ladda upp med högvis med smärtstillande

 Svar från: Cleansweep Torsdag 07 juni 2001 kl 08:47 

Ett tips. Läs igenom "House Rules"

 Svar från: Hanseman Onsdag 06 juni 2001 kl 21:56 

Var gåtan så svår? Kanske den gäller HELA blått lag, nu när man funderar.

 Svar från: Butcher Onsdag 06 juni 2001 kl 15:46 

..men Final, du glömmer väl inte i all din upphetsning att installera allt som nu behövs till lördag! kolla av alla viktiga punkter här http://www.sickhouse.org/rule03.html

 Svar från: Butcher Onsdag 06 juni 2001 kl 15:39 

...nu börjar det bli riktigt spännande

 Svar från: Final Insult Onsdag 06 juni 2001 kl 14:17 

Men, det är sällan han kommer så långt som till basen

 Svar från: Final Insult Onsdag 06 juni 2001 kl 14:10 

Så tyst det blev på Hanseman?.... Nä, nu, har någon Railat Hanseman utan att fråga mig om lov??? Ni vet hur svårt han har att återhämta sig. Först så skall han leta efter vapen, sen skall han leta efter armor och sen skall han hitta tillbaka till basen.

 Svar från: Final Insult Onsdag 06 juni 2001 kl 13:44 

Vill Ni lösa en flottig gåta, skall Ni efter Hanseman söka i det våta. För när han i lava badar fettet ryker och stänker så väggar blänker.

 Svar från: Final Insult Onsdag 06 juni 2001 kl 13:34 

Det var ingen svår gåta. Svaret kommer att stå på skärmen "Hanseman was Raild by Final Insult" . Och det stora förtretet i vårt lag är att vi alla vill peppra Hanseman. Nå, team blue, skall vi ha en intern tävling. Låt oss kalla den för "Hunting season on Hanseman"

 Svar från: Hanseman Onsdag 06 juni 2001 kl 13:11 

En liten gåta!
Vad är det för en lång, smal men kutig figur som smyger omkring med en alldeles för stor bössa som han inte kan hantera?
Som tips kan jag säga att han ska spela i blått lag på lördag, till sina medspelares stora förtret.

 Svar från: Hanseman Onsdag 06 juni 2001 kl 12:17 

Makalöst!

 Svar från: Cleansweep Onsdag 06 juni 2001 kl 08:44 

okidoki. Wallpaper finns att hitta på http://override.pentagon.nu
Tryck på login och lösenordet till sb sidan är sista ordet i grand master *****. Lägg ett mail om du inte kan det. Sedan tar du den som heter "Foam Purchase" och väljer size

 Svar från: Mega Tisdag 05 juni 2001 kl 20:01 

[Auto message - oddset]:
Mega har satsat på Netman.

 Svar från: Mr Ego Tisdag 05 juni 2001 kl 12:34 

Skicka gärna ut den - det är alltid himla kul.

 Svar från: Cleansweep Tisdag 05 juni 2001 kl 11:08 

F-n, skall man bara få hålla Trophyn i 1 1/2 månad. Konspiration eller. Något lurt är det.

 Svar från: Cleansweep Tisdag 05 juni 2001 kl 11:00 

Jag har faktiskt gjort en för denna gången också. Dock ej skickat ut. Jag kan skicka ut imorgon om ni vill.

 Svar från: Mr Ego Tisdag 05 juni 2001 kl 07:55 

Väntar förtvivlat på ett wallpaper. Vem har ansvaret för sådana? è det Hanseman eller nån annan???

 Svar från: Mr Ego Tisdag 05 juni 2001 kl 07:50 

Kör på E-6:an mot Göteborg. Utfarten Borgeby-Löddeköpinge och sedan in mot Löddeköpinge. Vid trafikljusen vänster och sedan första vänster igen. Följ denna väg (Vikhögsvägen) tills ni kommer till sista avtagsvägen innan en bro (som går över motorvägen). In till höger på denna avtagsväg och direkt vänster igen (lite snabbt där liksom). Sedan 2:a höger och ni är på Lokes Väg. Nummer 24 är det som gäller - står Meijer på gaveln. See you there

 Svar från: Hanseman Måndag 04 juni 2001 kl 23:10 

Tränat ikväll. Inget snack. You're busted!

 Svar från: Hanseman Måndag 04 juni 2001 kl 21:48 

Mr Ego - får man be om en repris på vägbeskrivningen?

 Svar från: Hanseman Måndag 04 juni 2001 kl 13:10 

Visst, Don! Bäst är förstås om ni har den goda smaken att komma en åt gången!

 Svar från: Don Hakon Måndag 04 juni 2001 kl 00:01 

Får jag åsså komma?

 Svar från: Hanseman Lördag 02 juni 2001 kl 10:11 

Jag lovar dig ett varmt mottagande i röd bas när helst du känner för att titta in, Agent!

 Svar från: Agent Lördag 02 juni 2001 kl 00:06 

Äntligen fredá/lördá kväll... Nu skall här installeras q3ta. Ett under att man var med i banverket . Men va skådar ens norra! Färgbyte igen. Rött är = fi och Mega, Atomic och Cleansweep <> teammates. SkizzaT värre! Men Hanseman är i motståndarlaget så det ordnar sig. Thank you ´pal and "stay down"!

 Svar från: Cleansweep Fredag 01 juni 2001 kl 16:31 

Hoho, låter fin fint den 9:e. Detta får man ju inte missa. Personliga vendettor är alltid lika underhållande.

 Svar från: Hanseman Fredag 01 juni 2001 kl 12:29 

The sitting duck FI!

 Svar från: Final Insult Fredag 01 juni 2001 kl 12:28 

Nä, där har du helt rätt Joensson.....men vem skulle vilja flagga med denna prestation "-Major Corpse: 6
-Flag Fumbler: 5
-Kamikaze: 2" ???? Nä, jag trivs sååå braaa under min kork ek, där jag sitter och luktar på krutröken.

 Svar från: Hanseman Fredag 01 juni 2001 kl 12:27 

 Svar från: Joensson Fredag 01 juni 2001 kl 11:08 

Å andra sidan får ni bara besvär med att skicka vinsten till mig, så det får vara. Dessutom brukar väl inte F.I ligga i topp i likräkningen. Vid närmare eftertanke brukar han väl inte synas i någon statistik alls? Captures, kills, deaths...inget utmärkande. Vad sysselsätter du dig egentligen med under hela sessionerna? Fikarast?

Ungefär som Daniel Andersson i fotboll; mycke spring men inga mål, bara felpass

 Svar från: Final Insult Fredag 01 juni 2001 kl 08:57 

Don, lura nu inte av Joensson pengarna

 Svar från: Mr Ego Fredag 01 juni 2001 kl 08:08 

[Auto message - oddset]:
Mr Ego har omplacerat insatsen. Ny kuse är Netman.

 Svar från: Hanseman Torsdag 31 maj 2001 kl 21:56 

Final Insult tror man kan leva på gamla meriter! Jag ska ge honom lite livserfarenhet.

 Svar från: Don Hakon Torsdag 31 maj 2001 kl 20:48 

Mr Ego, kan inte du åsså omplacera din tjuga på en av de andra hossi'a kusarna?

 Svar från: Don Hakon Torsdag 31 maj 2001 kl 20:43 

Joensson, se "Spel och dobbel" i sessionsreglementet under House Rules för glädjande besked.

 Svar från: Final Insult Torsdag 31 maj 2001 kl 15:35 

Joensson, jag har ett hästminne

 Svar från: Joensson Torsdag 31 maj 2001 kl 13:14 

Jag spelar inte, men jag skulle så väldigt gärna vilja satsa pengar på Final Insult. Får jag det?

 Svar från: Final Insult Torsdag 31 maj 2001 kl 13:05 

(Oavsett vilket lag han än kommer i)

 Svar från: Final Insult Torsdag 31 maj 2001 kl 12:55 

Jag skall personligen se till att Hanseman blir "Major Corpse" och jag vinner vadet

 Svar från: Final Insult Torsdag 31 maj 2001 kl 12:52 

[Auto message - oddset]:
Final Insult har omplacerat insatsen. Ny kuse är Hanseman.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 30 maj 2001 kl 15:25 

Man tackar för förtroendet

 Svar från: Don Hakon Tisdag 29 maj 2001 kl 20:40 

Satsa på lågoddsare?? Det bjuder jag på - min hyllning till Quake Host Ego!

 Svar från: Don Hakon Tisdag 29 maj 2001 kl 20:36 

[Auto message - oddset]:
Don Hakon har satsat på Mr Ego.

 Svar från: Cleansweep Tisdag 29 maj 2001 kl 11:39 

Svårt val mellan Mega,Agent och Ego

 Svar från: Cleansweep Tisdag 29 maj 2001 kl 11:38 

[Auto message - oddset]:
Cleansweep har satsat på Mega.

 Svar från: Cleansweep Tisdag 29 maj 2001 kl 11:35 

Tack Butch för TA, Nu har man fixat sänkning igen på åbäket den 6:e. Mmmm Ingen jäkla Cross Country.

 Svar från: Hanseman Måndag 28 maj 2001 kl 22:43 

Mög-Pelle!

 Svar från: Netman Måndag 28 maj 2001 kl 22:23 

[Auto message - oddset]:
Netman har satsat på Hanseman.

 Svar från: Butcher Måndag 28 maj 2001 kl 10:20 

...det skall bli härligt att krypa ner i muggig källare den 9 juni, säkerligen kommer det ute att vara olidligt varmt och ljust ute

 Svar från: Mr Ego Måndag 28 maj 2001 kl 09:04 

Har nu beställt stolar och bord så nu är det klart. Det ä bara förlängningssladdarna som saknas men det får ni själva ta med.

 Svar från: Mr Ego Måndag 28 maj 2001 kl 08:05 

Jepp.

 Svar från: Hanseman Söndag 27 maj 2001 kl 12:21 

Kan jag komma då vid tio och ta en pilsner i trädgården, medan ni ställer iordning?

 Svar från: Mr Ego Söndag 27 maj 2001 kl 08:41 

Lyssna på Agent, det gör inget om ni kommer en timme tidigare för det blir mindre att bära då. All hjälp är ok. Meddela bara kort innan.

 Svar från: Mr Ego Söndag 27 maj 2001 kl 08:40 

30-års fest Titte. Har du kontakt med småbarn???

 Svar från: Agent Lördag 26 maj 2001 kl 17:21 

Okey! Final och Netman. Jag fattar det som att ni samåker. Skulle det inte klaffa hör av er till mig så tar jag med Netman. Men du får isåfall vara beredd att åka tidigare. Har i ett svagt ögonblick lovat Ego att bära bord.

 Svar från: Joensson Lördag 26 maj 2001 kl 15:44 

Mr Ego: Jag har precis svarat på ditt mail om bord/stolar. Bättre sent än aldrig.

 Svar från: Don Hakon Lördag 26 maj 2001 kl 10:42 

Så nu har det gått mer än en minut.

En påminnelse och ett förtydligande:
Jag hoppas att samtliga noterat att det finns 2 SBPure-moddar; en för vanliga Q3A och en för Q3TA, och att det är den senare som för närvarande gäller på Summer session.

 Svar från: Don Hakon Lördag 26 maj 2001 kl 10:39 

Tufft Titte! Speciellt surt att inte vara med när man själv kommit med förslaget (Team Arena-inlägget under "Diverse"). Vi håller en tyst minut

 Svar från: Titte Lördag 26 maj 2001 kl 09:15 

Bjäää, skall på 30-årsskiva.... Så missar man den första TA-sessionen Skall sjunka ner i sängen igen och sura ett par timmar

 Svar från: Titte Lördag 26 maj 2001 kl 09:12 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Titte kan ej delta på sessionen.

 Svar från: Hanseman Lördag 26 maj 2001 kl 07:43 

Welcome a´board, Netman!

 Svar från: Netman Fredag 25 maj 2001 kl 15:45 

Fredagen är räddad. Man har lust att sticka från jobbet och ta sig en STORT glas och sjunka ner i solstolen .

 Svar från: Netman Fredag 25 maj 2001 kl 15:39 

JAA! ;-D
Tackar Final Insult
Skall blir mycket roligt att spela lite nya varianter i Team Arena.

 Svar från: Netman Fredag 25 maj 2001 kl 15:32 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Netman anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Hanseman Fredag 25 maj 2001 kl 14:13 

Synd att oddset inte blev fumbler! Då kanske jag äntligen hade vunnit en slant satsad på Don Da Fumbler Hakon!

 Svar från: Hanseman Fredag 25 maj 2001 kl 10:08 

Förresten Ego! Stort tack för att du ville ställa upp med Session Area även denna gång!

 Svar från: Final Insult Fredag 25 maj 2001 kl 08:57 

Netman, "Taxi driver" Insult kan köra.

 Svar från: Mr Ego Fredag 25 maj 2001 kl 08:50 

Vill påminna alla hugade spealare om att ta med sig ordentligt med förlängningskablar så att vi inte hänger alla maskinerna på ett enda uttag.

 Svar från: Don Hakon Torsdag 24 maj 2001 kl 23:49 

Cleansweep - jag vill ha mina bärs i riktiga ölglas; temperatur mellan 8 och 10 grader

 Svar från: Don Hakon Torsdag 24 maj 2001 kl 23:47 

Mr Ego, ladda ned den nya SBPure-modden för Team Arena du också. Jag gjorde ytterligare en rättning i ID:s loggningskod efter det att du hade stuckit.

 Svar från: Don Hakon Torsdag 24 maj 2001 kl 23:43 

Netman, det ordnar sig. Om ingen från Malmö har plats, så kan jag hämta dig. Släng in en anmälan!

 Svar från: Cleansweep Torsdag 24 maj 2001 kl 13:00 

Agent, Hur ser det ut för dig. Jag har ju lite problem med utrymme i min bil.

 Svar från: Netman Torsdag 24 maj 2001 kl 08:46 

Problem med transport till Foam Purchase . Någon jag kan åka med så kommer jag.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 23 maj 2001 kl 16:23 

Bra Hanseman. Vem utser banverket? Jag föreslår att de som känner till Team Arena och som dessutom var med på jubileumssessionen är bra kandidater. med det får gå undan för vi har inte mycket tid till sessionen.

 Svar från: Final Insult Onsdag 23 maj 2001 kl 13:06 

Finns det någor bra sniper vapen i Team Arena ? Jag kommer att sakna Joensson...

 Svar från: Hanseman Onsdag 23 maj 2001 kl 13:01 

Det lär bli trångt och mysigt i Dark Room

 Svar från: Cleansweep Onsdag 23 maj 2001 kl 13:01 

Whatta F*ck, Potential Beer Fetcher! Argh! #¤/"%#"#&! . Fast Netman skall ju också lira. Eller hur!

 Svar från: Hanseman Onsdag 23 maj 2001 kl 12:59 

Öh? Har vi nåt banverk eller? Kan vi spela våra egna banor i Team Arena?

 Svar från: Cleansweep Onsdag 23 maj 2001 kl 12:59 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Cleansweep anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Cleansweep Onsdag 23 maj 2001 kl 12:58 

Jag känner en viss empati för Joensson. 2 missade sessioner borde ingen bli utsatt för. Med tanke att det står att Joensson har "strong Deathwish" under playerinfo, så kan man ju inte annat än bli lite orolig

 Svar från: Joensson Onsdag 23 maj 2001 kl 12:51 

Snyft Jag återkommer med en höstsession snarast! I'll be back!

 Svar från: Joensson Onsdag 23 maj 2001 kl 12:50 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Joensson kan ej delta på sessionen.

 Svar från: Hanseman Tisdag 22 maj 2001 kl 23:23 

[Auto message - oddset]:
Hanseman har satsat på Mega.

 Svar från: Hanseman Tisdag 22 maj 2001 kl 23:23 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Hanseman anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Mr Ego Tisdag 22 maj 2001 kl 20:37 

Fylleslag hade väl varit en intressant session att ha. Kanske till och med bättre än Team Arena

 Svar från: Mega Tisdag 22 maj 2001 kl 16:35 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Mega anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Final Insult Tisdag 22 maj 2001 kl 08:45 

[Auto message - oddset]:
Final Insult har satsat på Mr Ego.

 Svar från: Final Insult Tisdag 22 maj 2001 kl 08:44 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Final Insult anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Don Hakon Måndag 21 maj 2001 kl 23:12 

Förresten - broder Butch talte väl. 5 banor x 4 spelvarianter blir riktigt snitsigt!

 Svar från: Don Hakon Måndag 21 maj 2001 kl 23:07 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Don Hakon anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Don Hakon Måndag 21 maj 2001 kl 23:06 

Kanon Ego!
Jag dristar mig till att ändra speltyp till "Q3 or anything goes". För att länken till SickStats lagförslag ska komma upp måste speltypen börja på "Q" eller innehålla "CTF". SickStats lagförslag är ju knappast relevant om man t.ex utannonserar speltyp "fylleslag" eller dylikt

 Svar från: Butcher Måndag 21 maj 2001 kl 22:57 

[Auto message - oddset]:
Butcher har satsat på Agent.

 Svar från: Butcher Måndag 21 maj 2001 kl 22:54 

Då tycker jag det är på sin plats att prova på att spela även Team Arena, Don verkar ju även ha fixat till sickstats för detta. Och efter en snabb test av denna nya modd måste jag säga att det är ett lyft för Quake, även om de "ny gamla" vapnen kunde varit bättre, men "overload" varianten och "harvest" är en hit , varför inte köra 5 banor vanligt ctf, 5 banor harvest, osv , vad sägs, för er som saknar Team Arena kan jag tipsa om ett billit inköpställe

 Svar från: Butcher Måndag 21 maj 2001 kl 22:40 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Butcher anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Atomic Måndag 21 maj 2001 kl 20:54 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Atomic anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Agent Måndag 21 maj 2001 kl 20:48 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Agent anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Agent Måndag 21 maj 2001 kl 20:47 

Jabadabadoo!

 Svar från: Mr Ego Måndag 21 maj 2001 kl 19:35 

[Auto message - oddset]:
Mr Ego satsar på sig själv.


If this isn't sick enough for you, contact Webmaster.
© Sickhouse Bureaucrats 1997