Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Sessioner
Här visas status för annonserat sessionstillfälle. Kommentarer som lämnas här skall inte avse sessionsanmälan. Sessionsanmälan (sign up) sker alltid via den skyddade sidan.

 Meny Sessioner  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Netman Tisdag 16 januari 2001 kl 23:05 
Session on Bronze axe street

Det skall bli trevligt att få husera Sickhouse Bureaucrats i NETLAN's lokaler. Jag får då möjligheten att ha både klanen fysiskt på plats och dess web i samma lokaler.
Ni som skall deltaga på jubileumssession kan ju värma upp med denna lilla session, vi andra får njuta av denna så länge vi kan.

SESSION INFO
Speltyp:Q3
Datum:lördag 17 februari 2001 kl 13:00
Plats:Bronze axe street by Ore island
Max pers:--
Arrangör:Netman
House Chef:Netman
På menyn:Kassler & potatis sallad
Deltar (10): Netman, Cleansweep, Final Insult, Joensson, Mega, Atomic, Titte, Hanseman, Agent, Butcher
Kan ej (3): Hulken, Mr Ego, Don Hakon 
Noteringar på Oddset
  


  20 kr insats på "Major Corpse"
(200 kr kvar i potten från tidigare odds)
 Oddset är stängt för denna session
  
Bets KuseGamblers
MegaNetman (145kr), Joensson (120kr), Cleansweep (100kr), Mr Ego (75kr)
JoenssonDon Hakon (175kr), Final Insult (145kr), Agent (115kr)
Final InsultTitte (240kr), Hanseman (200kr)
AgentAtomic (440kr)
AtomicButcher (440kr)
TitteMega (440kr)
 
Kommentarer (ej anmälningar):
 
 Svar från: Agent Tisdag 27 februari 2001 kl 23:24 

Ber om ursäkt för detta Joensson. Felet är korrigerat!

 Svar från: Don Hakon Måndag 26 februari 2001 kl 21:29 

Bra jubbat Agent - jag saknade faktiskt session briefing:en! Joensson har en point. EETH-algoritmen har debatterats här i forumet förr. Jag hittade:

EETH-titeln kan bara den få som:
* har >= 100 i ctf-rank (all games) OCH
* får < 100 i ctf-rank (last 3 games) OCH
* ctf-rank-movement sämre än -15 % (både last 3 games & last game)

Men enklast är väl ändå att konstatera att det inte finns någon markering under "Ctf-rank movements" som indikerar att Joensson fått denna nobla titel, va'?

 Svar från: Hanseman Måndag 26 februari 2001 kl 14:50 

Tveksam till det, Joensson. 30% är ju i princip omöjligt att tappa!

 Svar från: Joensson Måndag 26 februari 2001 kl 12:54 

Hm, det var ju en bra sessionbriefing av Agent, men jag måste få dementera det där med elevator action society. Visserligen gick det käpprätt åt helsicke i jakten på flaggbärare Cleansweep med bodyguard Titte, men kriterierna för Express elevator tror jag att jag undkommer med en hårsmån: Är det inte något i stil med <100 i genomsnittlig ctfrank kombinerat med >-30% för senaste session?

 Svar från: Mega Måndag 19 februari 2001 kl 10:05 

Stort tack Netman för ett utmärkt arrangemang, tack blått lag för en fantastisk match och grattis till segern. Maken till kämpatag har sällan skådats, trots att ni var nere för räkning vid ett antal tillfällen repade ni mod och kom tillbaka. Tack även till Don för att du ställde upp mitt i natten och tog fram statistiken trots att du var sjuk. Ser verkligen fram emot nästa session, hoppas vi får lika jämna lag då.

 Svar från: Titte Söndag 18 februari 2001 kl 22:56 

Japp, kan inte mer än att instämma in Hansemans och Finals lovord, tackar Netman för en god session och en god kamp. Även tack till Don som efter att följt kvällens händelser ställde upp och fixade statistiken så att oddsvinnarna och övriga kunde gå och lägga sig med ett nöjt leende... (även om undertecknad saknar sin trofé )

 Svar från: Final Insult Söndag 18 februari 2001 kl 16:41 

Jag vill börja med att tacka Netman för en väl fungerande och trevlig session, sen vill jag passa på och tacka Joensson för att han så bredvilligt lät sig Railas till höger och vänster

 Svar från: Hanseman Söndag 18 februari 2001 kl 14:19 

Min eloge till arrangören Netman, som lyckades ordna fram en utmärkt lokal, mycket god mat och en fantastiskt skojig session! Tack till er övriga för en rolig match, som var sanslöst jämn ända in i slutet. Jag har sällan varit mer utpumpad och slut, jag tror att alla slet allt vad de kunde. Och en enda ynklig capture blev segrarnas diff! Hoppas att vi även framöver, härnäst på Ass Hill, lyckas ställa upp 2 så jämna team.

 Svar från: Don Hakon Söndag 18 februari 2001 kl 13:00 

- Enligt Q3:s källkod uppstår dödsorsak "MOD_SUICIDE" när man börjat spela i ett lag och efter en stund byter till det andra laget. SickStats översätter detta till "Gave up". Inte helt ologiskt, "f-n vi'cket sopigt lag det här e' - jag ger upp och byter till det andra". I ditt fall Joensson (q3_spacectf1) är det en hård anklagelse, men ganska kul ändå

 Svar från: Joensson Söndag 18 februari 2001 kl 12:13 

Alltså, jag kan acceptera att jag fick Kamikazetiteln. Men om ni tittar på statistiken - hur fanken får man en "gave up"? Många dumheter gjorde jag, men gav upp gjorde jag min själ aldrig. Här kämpar man febrilt med adrenalinet sprutande ur öronen en hel kväll osså heter de "gave up" i sickstats

 Svar från: Mr Ego Söndag 18 februari 2001 kl 08:42 

Fy tusan vad trist det känns att ha missat en sådan höjdarsession.Grattis vem som nu vann.

 Svar från: Don Hakon Söndag 18 februari 2001 kl 01:00 

It's done! Jag avslöjar inget - begrunda själv! Grattis alla BKA:s & BBA:s!

 Svar från: Titte Söndag 18 februari 2001 kl 00:20 

Du kan väl lägga ett samtal på xxxx-yyyyyy när du e klar...

 Svar från: Titte Söndag 18 februari 2001 kl 00:19 

Kanon, vi avvaktar resultatet med spänning!

 Svar från: Don Hakon Söndag 18 februari 2001 kl 00:18 

Fy fanken det var på håret. Marginalen rättfärdigar frågan: var det bästa lag som vann?
Alright - jag beger mig till mailboxen genast!

 Svar från: Agent Söndag 18 februari 2001 kl 00:02 

Don! Nu har vi skickat underlag på din email adress. Lycka till!!

 Svar från: Cleansweep Lördag 17 februari 2001 kl 23:55 

Jahapp, då var det klart!. De blåa gick segrande ur den sista banan med 5-3 och därmed vann BLÅTT lag sessionen! YIIIIHAAAEEEE!!!!

 Svar från: Don Hakon Lördag 17 februari 2001 kl 23:45 

Fy foer houndan! Lika tight som senaste South Hill-sessionen!
Maila excel-arket och games.log-filen till mig, så ska jag göra en snabb uppdatering...den goda malten och en spännande Sickhouse-session ger energi för den sjuke...

 Svar från: Titte Lördag 17 februari 2001 kl 23:37 

Sista banan kvar, 1 capture skiljer 34-33..... de röde suger just nu

 Svar från: Titte Lördag 17 februari 2001 kl 23:11 

tja, mycket suicide... 2 banor kvar 3 caps i diff... spänning

 Svar från: Don Hakon Lördag 17 februari 2001 kl 23:01 

Har de'va'tt många humiliation-frags?
35-30 efter 15 banor alltså? Då, e' de' fortfarande match! Keep on coming in with those reports!!!

 Svar från: Cleansweep Lördag 17 februari 2001 kl 22:44 

Ännu ett steg nämre, 4-3 till blått!

 Svar från: Agent Lördag 17 februari 2001 kl 22:43 

Så fan heller... Vi vinner!

 Svar från: Titte Lördag 17 februari 2001 kl 22:19 

Blått kontrar 2-0, fortfarande 31-27 till Rött, spänningen är olidlig, men vi vinner

 Svar från: Agent Lördag 17 februari 2001 kl 21:55 

Det känns bra, men inte betryggande...

 Svar från: Joensson Lördag 17 februari 2001 kl 21:49 

Red team drar ifrån. Camelctf gav fyra snabba barnsligt enkla captures inledningsvis. Sen fick di blåe ett par tröstcaptures innan vi spikade 5-2. Nu e de fika.

 Svar från: Don Hakon Lördag 17 februari 2001 kl 21:37 

Vi'cken spurt! Spänningen är olidlig - 12 banor och 25-22. Publiken förväntar sig resultaten för varje bana nu!!! Eller hur, Mr Ego?!

 Svar från: Mr Ego Lördag 17 februari 2001 kl 21:33 

Ni skall ju spela och inte äta. Hungriga vargar jagar bäst!!! Happy hunting.

 Svar från: Cleansweep Lördag 17 februari 2001 kl 21:13 

Hehe, blått knappar in igen. 25-22.. Yes!

 Svar från: Cleansweep Lördag 17 februari 2001 kl 20:34 

Hehe, blått knappar in med 2 captures. 2-0. Yihaaaa! 25-17 nu...

 Svar från: Netman Lördag 17 februari 2001 kl 20:05 

24-15 to the Red efter 10 banor

 Svar från: Hanseman Lördag 17 februari 2001 kl 19:23 

Så, nu har vi ätit gott - kassler och potatissallad, och nu ska bataljen åter igång. Som det ser ut just nu har rött lag kopplat greppet. Vi får se om lättjan och tröttheten sätter in nu efter maten!

 Svar från: Mr Ego Lördag 17 februari 2001 kl 19:11 

Det ser ju bra ut för kompisarna i The red team. Go for it boys. Don och jag ligger online hela tiden och följer med spänning rapporteringen från The Big Battle.

 Svar från: Butcher Lördag 17 februari 2001 kl 18:40 

hej sicko Don, jo det går bättre och bättre för mig, faktum är att jag fick samma fraggar som cleansweep denna bana, men det kan ju bero på att han är dålig oxå, men jag är lite rostig, maskinen fungerar dock felfritt, och inte visste jag att banorna hade denna fina grfik , blir tvungen att stanna upp ibland och koll, tyvärr är de röda svinen då framme och skjuter en i ryggen så jag måste nog sluta med det

 Svar från: Netman Lördag 17 februari 2001 kl 17:57 

9-6 till red team efter 7 banor 1253-1199 till RED TEAM fördel

 Svar från: Don Hakon Lördag 17 februari 2001 kl 17:48 

Skönt att höra Atomic - febern steg med flera tiondelar efter Netmans första rapport, men börjar gå tillbaka nu. Rullar granaterna bra Butch? Jag ser fram emot en utförlig statusrapport med antal captures och tot frags när det är dags för kassler & potatis sallad

 Svar från: Atomic Lördag 17 februari 2001 kl 17:04 

Don! Det är bara frågan om en tillfällig ledning. Blue Team är på G!!!!!

 Svar från: Netman Lördag 17 februari 2001 kl 17:02 

Red team leder med 108 poäng efter 4:e banan och leder med 3 capture

 Svar från: Netman Lördag 17 februari 2001 kl 16:39 

På tredje banan tog red team ledningen med 210 poäng

 Svar från: Don Hakon Lördag 17 februari 2001 kl 14:22 

Nu har ni kört minst en halvtimma - vad står det?!

 Svar från: Titte Lördag 17 februari 2001 kl 10:52 

Eller vi kör enligt "sickstats föreslår", de ser rätt ok ut... fast då hamnar jag med Final, hur ska de gå...

 Svar från: Titte Lördag 17 februari 2001 kl 10:49 

Borde vi inte göra om lagen för det ser inte så jämt ut enligt sickstats

 Svar från: Don Hakon Lördag 17 februari 2001 kl 10:21 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Don Hakon har avbokat deltagande till sessionen.

 Svar från: Don Hakon Lördag 17 februari 2001 kl 10:21 

Är fortfarande shaky så jag hoppar dagens session - sorry!

 Svar från: Hanseman Lördag 17 februari 2001 kl 08:37 

Kommer du idag, Don? Kanske kan min granne Krille Kill ta med sin bössa och fylla upp till 12 man!?

 Svar från: Titte Lördag 17 februari 2001 kl 08:24 

Reaktioner snabba som en nypippad vessla

 Svar från: Titte Lördag 17 februari 2001 kl 08:17 

Ehh, hur tidigt kan man dyka upp netman?

 Svar från: Titte Lördag 17 februari 2001 kl 08:08 

Vaken, bakis o sliten...

 Svar från: Netman Fredag 16 februari 2001 kl 23:28 

Okej brödrar då packar man ihop. Vi ses imorgon

 Svar från: Cleansweep Fredag 16 februari 2001 kl 22:01 

Don - Då har du haft en massa tid och träna då

 Svar från: Butcher Fredag 16 februari 2001 kl 19:17 

en fruktansvärd skillnad i spelkänsla, jag har den gamla vid sidan av och jämförde lite och frågar mig hur fan jag överhuvudtaget kunde spela på den

 Svar från: Agent Fredag 16 februari 2001 kl 18:57 

Hur känns det med sprillans ny maskin Butch? Måste vara härligt. Götta dej så länge du kan!!! 149fps

 Svar från: Butcher Fredag 16 februari 2001 kl 18:41 

Vi hoppas du har repat dig imorgon Don ...så att vi får nöjet att skjuta på dig när du kommer kutande med flaggan !

 Svar från: Final Insult Fredag 16 februari 2001 kl 15:41 

Oki dock för min del.

 Svar från: Titte Fredag 16 februari 2001 kl 15:16 

De e helt ok för min del Don...

 Svar från: Hanseman Fredag 16 februari 2001 kl 14:28 

Va? Ev. ingen gnällig Don Hakon i katakomberna? Som en brygga utan måsskit!

 Svar från: Don Hakon Fredag 16 februari 2001 kl 13:39 

I tisdags fick jag en släng av flunsan, och har va'tt himma i bingen sedan i onsdags. Jag har dock hela tiden förutsatt att vara back in business denna fredag, men är tyvärr inte riktigt på G ännu - till saken:

Om jag inte är med på sessionen imorgon, föreslår jag att Atomic slår mig en signal från Bronze Axe Street så tar vi serverkonfiguration och loggköret telefonledes. Atomic har det mesta på sin bärbara, och kan ju komplettera sessionens banor på den. Om Cleansweep tar med sig switchen är det endast(endast?!) trofén som saknas...

Eftersom vi är ojämna lag, tyckte jag att det inte var en så big deal att informera om detta tidigare. Hänger jag inte på så löser lagen sig, i annat fall föreslår jag att vi kommer överens imorgon om antingen mixed teams a'la Bobbin Street eller att Lucy tar Mr Egos plats i rött lag.

Jag är fortfarande inte säker på att jag är med imorgon, men är det någon som är skraj om en nyligen-flunsa-Don eventuellt hänger på?

 Svar från: Don Hakon Fredag 16 februari 2001 kl 13:32 

Hanseman, angående "programmeringsalgoritm":
Läs sessionsreglementet i House Rules under stycket "anmälan till session". F-n, kan du inte din bibel?

 Svar från: Hanseman Fredag 16 februari 2001 kl 13:22 

Varför avanmälde du dig Butcher!? Nu tog ju Agenten din plats! Eller var det kanske Don Hakons programmeringsalgoritm som gjorde det?
Vad gäller då inför morgondagen? 10 man eller 11 plus Lucy?

 Svar från: Butcher Fredag 16 februari 2001 kl 09:26 

[Auto message - oddset]:
Butcher har omplacerat insatsen. Ny kuse är Atomic.

 Svar från: Butcher Fredag 16 februari 2001 kl 09:25 

[Auto message - oddset]:
Butcher har omplacerat insatsen. Ny kuse är Mega.

 Svar från: Joensson Fredag 16 februari 2001 kl 08:58 

Jaha, då är gigaherz vallen sprängd. Jag antar att det kommer att gå rysligt fort för Butcher att springa runt o servera oss öl

 Svar från: Hanseman Torsdag 15 februari 2001 kl 21:14 

Jaha? Ska Butch hämta öl - eller slänger vi in Lucy som Wildcard!?

 Svar från: Hanseman Torsdag 15 februari 2001 kl 21:11 

Öööh..? Låt se? Vem är då sist anmäld!? Krångligt det här!

 Svar från: Butcher Torsdag 15 februari 2001 kl 20:27 

japp....lite filer som skall hitta rätt , men det ser ut som om butcher dyker upp på lördag fullt laddad!

 Svar från: Butcher Torsdag 15 februari 2001 kl 17:28 

skall det fixa sig ändå?

 Svar från: Butcher Torsdag 15 februari 2001 kl 17:27 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Butcher har ångrat sig och anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Titte Torsdag 15 februari 2001 kl 12:50 

Menar du Darth Vader Hanse

 Svar från: Hanseman Torsdag 15 februari 2001 kl 12:45 

Jobbar han inte där den däringa Skvader-ängeln, eller vad han nu hette?

 Svar från: Titte Torsdag 15 februari 2001 kl 12:33 

Bojkotta Skribofont, det gör jag!!! Kan man inte hålla vad man lovar skall man inte tjäna pengar

 Svar från: Final Insult Torsdag 15 februari 2001 kl 12:16 

Jag har en P2 233 128mb till låns......

 Svar från: Butcher Torsdag 15 februari 2001 kl 12:01 

hej Mega!
Jo det skulle blivit en riktig mördar maskin, men eftersom leverantörerna inte höll vad de lovade så drog jag i förrgår kväll tillbaka hela beställningen, jag skulle kunnat modifierat beställningen men hade dåligt med tid och sen tyckte jag inte att de skullle få sälja någonting till mig när de hade kluddat till det så här, hade de varit rädda om kunderna så hade de gjort något eller åtminstone kommit med något förslag prisreducering eller nått....men nej inte ett jävla skit. Vilken leverantör var jag hos då? ja läs tittes kommentarer längre ner han tycks ha helt rätt ibland! så efter allt övervägande och prisjämförande mellan en massa leverantörer och ett antal besök på plats så sket sig alltihopa....tror jag skall sitta hemma på lördag och spela doom

 Svar från: Mega Torsdag 15 februari 2001 kl 11:07 

Det som Titte säger "om jag kommer in i basen" är nog inte något som kommer att förekomma speciellt ofta. Jag tror snarare att han kommer att stå och trycka i någon hörna för att slippa bli träffad och därmed kanske slippa ståta med att vara den meste döingen i mean scores

 Svar från: Mega Torsdag 15 februari 2001 kl 10:58 

Självklart hade vi hellre haft med dig på sessionen Butcher. Det att vi var udda till antalet hade inte varit något problem, det har ju löst sig tidigare. Jag är lite nyfiken... Vad är det för maskin du har på gång?

 Svar från: Titte Torsdag 15 februari 2001 kl 09:46 

Fast de e ju klar , vem behöver ett försvar med sånt motstånd

 Svar från: Titte Torsdag 15 februari 2001 kl 09:38 

Japp Final, om jag ligger på försvar så lär jag ju inte dyka upp i er bas

 Svar från: Hanseman Torsdag 15 februari 2001 kl 09:12 

Beklagligt, Butch!
Den enes död... Agenten! Du är befodrad till spel!!! Glöm inte datorn!

 Svar från: Final Insult Torsdag 15 februari 2001 kl 08:52 

Det är du som skriver det "...om jag kommer in i basen " kan det uttryckas bättre???

 Svar från: Titte Torsdag 15 februari 2001 kl 08:10 

Trist läge Butch någon speciell leverantör som du gärna vill hänga ut? (Skribofont kanske??? -> har gjort 2 beställningar via dem 1 på grafikkort och 1 på delar till enkomplett burk och i inget fall höll de sina leveranstider...)

 Svar från: Butcher Onsdag 14 februari 2001 kl 22:06 

....sorry grabbar, men ni kanske blev glada efter min avanmälan?, ett gott råd lita aldrig säger aldrig på dator leverantörer !!! för er som är intresserade kan jag tala om hela händelseförloppet senare ... men en session till med min rishög till maskin går bara inte ... allt var beställt och färdigt sen kunde de inte leverera i utlovad tid , men ett par veckor senare kanske .....men så blir det tydligen ibland ... och tror ni de erbjuder någon typ av ersättning, plåster på såren -icke !!! -en missade session blev resultatet går det att ersätta någonsin??? Ha så kul grabbar, inför nästa dator beställning skall jag kolla referensererna bättre ....

 Svar från: Agent Onsdag 14 februari 2001 kl 19:31 

Härligt att beskåda lite äkta smädelser! Det är då det är som bäst. Blåbären är några veka kart. Bäst och gallra medans tid är. Eder hängivne ölhämtare!

 Svar från: Titte Onsdag 14 februari 2001 kl 19:13 

Antagligen prickar den i nacken eftersom han aldrig hinner se var den kom ifrån

 Svar från: Titte Onsdag 14 februari 2001 kl 19:10 

Låt mig uttrycka mig så här istället mega... om jag kommer in i basen och jag ser dig o Final så kommer den första raketen att pricka Insult i nyllet

 Svar från: Final Insult Onsdag 14 februari 2001 kl 15:36 

Se?! Jag behöver inte se dig, du hörs! Ditt stampande och flåsande ekar över nejden

 Svar från: Joensson Onsdag 14 februari 2001 kl 15:31 

Ta av solglasögonen, annars ser du inget i de mörka skrymslen du brukar gömma dig!

 Svar från: Final Insult Onsdag 14 februari 2001 kl 15:00 

I´m coming for you joensson

 Svar från: Joensson Onsdag 14 februari 2001 kl 14:43 

Äsch. Vinna oddset eller göra captures är sekundärt. Bara jag får raila Final "jag syns inte om jag gömmer mig i hörnet va?" Insult

 Svar från: Mega Onsdag 14 februari 2001 kl 14:16 

Nä titte att önska mig lycka till på oddset hade varit ganska dumt eller hureftersom du själv satsat på annan kuseOm spelarna i ditt lag har den inställningen du antyder kommer ni få problem i laget. Spelet går inte ut på att för egen del vinna en summa pengar utan att göra fler captures än det andra laget. Detta med oddset är bara en kul grej att krydda sessionen med

 Svar från: Titte Onsdag 14 februari 2001 kl 12:50 

Du e galen du Mega tyvärr kan jag inte önska dig lycka till på oddset, men jag lovar att inte gå så hårt åt dig. Misstänker att herrarna Netman och Joensson kommer att jaga dig rätt duktigt för att säkra sin vinst Sen får du hålla dig borta från kanterna på space-banorna så inte Cleansweep råkar putta ner dig

 Svar från: Mega Onsdag 14 februari 2001 kl 12:07 

Gäsp... vill ni slänga era pengar i sjön är det er sak. För min del sätter jag min insats på ett säkert kort och jag uppmanar inte, som min kuse gjort, er andra att följa detta råd

 Svar från: Hanseman Onsdag 14 februari 2001 kl 11:32 

Att satsa på Mega är både helt fel och en dålig affär. Jag tror fortfarande att den svettiga gamle märren Final Insult snubblar på sina egna hovar!

 Svar från: Titte Onsdag 14 februari 2001 kl 11:04 

Hanse, ska du inte ta o satsa på Mega du me

 Svar från: Joensson Onsdag 14 februari 2001 kl 10:48 

Hallå där! Varför skall alla in o tafsa på Mega helt plötsligt? Lyssna på de ekonomiska rådgivarna och gör inte samma riskkapitalsatsningar som alla andra. Se hur illa det gick för Framfab för bövelen.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 14 februari 2001 kl 09:31 

[Auto message - oddset]:
Mr Ego har omplacerat insatsen. Ny kuse är Mega.

 Svar från: Hanseman Onsdag 14 februari 2001 kl 08:08 

Ja, jisses - här trillar de åt höger och vänster...

 Svar från: Netman Onsdag 14 februari 2001 kl 00:04 

Oops (-C det börjar likna de 10 små ??? pojkarna. Alla som är friska håller sig hemma och umgås inte med andra till på lördag. Flunsa

 Svar från: Titte Tisdag 13 februari 2001 kl 22:44 

Vafalls, Butch; vad är det som händer folk avbokar till höger o vänster.... FÖRKLARINGAR !!!!!!

 Svar från: Butcher Tisdag 13 februari 2001 kl 21:41 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Butcher har avbokat deltagande till sessionen.

 Svar från: Don Hakon Tisdag 13 februari 2001 kl 21:00 

Vi har hamnat i något av en prekär situation. Flunsatider råder. Vad göra om vi tar in en gästspelare nu i sista stund och någon annan drabbas? Butchers tidigare erbjudande om en back öl kanske ska övergå till Agent så kör vi "mixed teams"? Kom ihåg Agent - Harbo duger icke!

 Svar från: Don Hakon Tisdag 13 februari 2001 kl 20:52 

Spelreglerna för oddset finns både i anmälningsmenyn och i sessionsreglementet. Har man väl börjat spela, kan man inte ta tillbaka insatsen. Därför ett hett tips till Mr Ego: om du ändrar kuse från dig själv till nå'n annan ökar chansen att inkassera betydligt

 Svar från: Don Hakon Tisdag 13 februari 2001 kl 20:45 

Nja, det hade inget med avanmälan att göra - men väl en annan bug. Det är dock tillrättat, så nu ståtar ölhämtaren nederst och Butcher har kommit med istället som sig bör. Nöjd nu Agent?

 Svar från: Netman Tisdag 13 februari 2001 kl 20:41 

Hur blir det nu tar vi in någon gästspelare eller Lite kort varsel kanske?

 Svar från: Don Hakon Tisdag 13 februari 2001 kl 20:39 

Denna broder instämmer; det ska bli härligt med redi't krubb. Det tackar man för Netman!

 Svar från: Netman Tisdag 13 februari 2001 kl 20:39 

Tråkigt att höra Mr Ego . Men jag vet hur det är vi var nämligen hela familjen liggandes för två veckor sedan. Krya på er.

 Svar från: Don Hakon Tisdag 13 februari 2001 kl 20:38 

Trist Mr Ego. Ta väl hand om Isa och de små. Hoppas på ett snabbt tillfrisknande!

 Svar från: Agent Tisdag 13 februari 2001 kl 18:56 

Som Joensson antydde nedan. Mitt tvåhövdade uppträde på sickstats föreslår är ingalunda någon tendens åt personlighetsklyvningshållet a la Dr Jekyll och Mr Hide, utan verkar snarare vara en hederlig gammal "bugg". Förmodligen klarar programmet inte att man avanmäler sig!

 Svar från: Agent Tisdag 13 februari 2001 kl 18:51 

Om jag inte kommer för att jag inte kan vara med. Vad händer då inte med potten?

 Svar från: Agent Tisdag 13 februari 2001 kl 18:49 

Vajert Netman. Äntligen en go och redi´ meny (=maträtt) i Sessionsfönstret. Som birfettschjer få man vara glad åt det lilla. Jag skall i lugn & ro frottera mig bland allsköns taktik och jämmer. Kanske servera en öl då och då. Och få lite virre i dricks. Kanske installera lite.

 Svar från: Agent Tisdag 13 februari 2001 kl 18:42 

Hehehe!

 Svar från: Cleansweep Tisdag 13 februari 2001 kl 17:23 

Sorry, grabs, Förstod inte innan att det gällde Majorcorps denna gången. Man vill ju sätta på en säker häst. Men då hade väl Don fått "Spatt" igen.

 Svar från: Cleansweep Tisdag 13 februari 2001 kl 17:21 

[Auto message - oddset]:
Cleansweep har omplacerat insatsen. Ny kuse är Mega.

 Svar från: Joensson Tisdag 13 februari 2001 kl 16:29 

Måste vara Don's algoritmer som spökar igen.

"IF count teamplayers=uneven THEN get rid of Butcher"

 Svar från: Mega Tisdag 13 februari 2001 kl 16:13 

Men vart tog Butcher vägen

 Svar från: Hanseman Tisdag 13 februari 2001 kl 15:59 

Jaha? Agenten hämtar öl då?

 Svar från: Mr Ego Tisdag 13 februari 2001 kl 13:12 

Influensatider...... ni vet hur det är.

 Svar från: Mega Tisdag 13 februari 2001 kl 13:05 

[Auto message - oddset]:
Mega har omplacerat insatsen. Ny kuse är Titte.

 Svar från: Mega Tisdag 13 februari 2001 kl 13:00 

Det var tråkigt att höra mr Ego, hoppas att det inte är något allvarligt.

 Svar från: Netman Tisdag 13 februari 2001 kl 10:43 

Menyn spikad.
Är det någon som absolut inte kan äta denna rätt (kräks, magkramper, allergiska utslag) får meddela mig så kan jag ordna kokt med bröd

 Svar från: Mr Ego Tisdag 13 februari 2001 kl 10:42 

Jag tycker ni skall jaga ersättare om ni nu vill ha det. Måste vara hemma och fixa med sjuka familjen. Sorry

 Svar från: Netman Tisdag 13 februari 2001 kl 10:41 

Vad händer Mr Ego

 Svar från: Titte Tisdag 13 februari 2001 kl 10:40 

Ego, varför avhoppet i denna sena stund ?
Skall vi jaga ersättare???

 Svar från: Mr Ego Tisdag 13 februari 2001 kl 08:08 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Mr Ego har avbokat deltagande till sessionen.

 Svar från: Don Hakon Tisdag 06 februari 2001 kl 21:27 

Det borde vara max 2 på varje kuse

 Svar från: Agent Tisdag 06 februari 2001 kl 20:27 

Oddset är fritt... - Ännu så länge!

 Svar från: Don Hakon Tisdag 06 februari 2001 kl 14:16 

Ja, Hanse - det var det värt!
Agentasautan - du kan väl hitta din egen hackkyckling! Annars vill jag ha 70 spänn av dig, vilket är generöst eftersom ditt "oddsintrång" kostar mig 73,33 pix

 Svar från: Hanseman Tisdag 06 februari 2001 kl 12:49 

Titte - gillar du din egen röst, eller varför gör du så långa gaggiga inlägg?

 Svar från: Hanseman Tisdag 06 februari 2001 kl 12:39 

Don, du e skyldig mig en massa pengar nu.

 Svar från: Mr Ego Tisdag 06 februari 2001 kl 08:04 

Ingen sade att det var lätt att vara klanmedlem Titte. It's a tough world out there..

 Svar från: Butcher Måndag 05 februari 2001 kl 22:42 

vilken karriär Titte

 Svar från: Titte Måndag 05 februari 2001 kl 22:38 

Känns som det kvittar vilka lag det blir, har aldrig känt mig så sugen på o snatta flagga som nu Första gången man e me o lira så får man ingen trofé för man e gästspelare , 2:a sessionen får man en skill phantom som Don sen ändrar regelverket så den försvinner o 3:dje gången gillt hamnar man med Hanse, o då blir man så frustrerad att man tvingas begå självmord 54!!! gånger o erövrar en kamikaze men den får man behålla.... Näääeee, nu e de revansch....

 Svar från: Netman Måndag 05 februari 2001 kl 21:33 

Sickstats lag indelning bör gälla

 Svar från: Don Hakon Måndag 05 februari 2001 kl 21:23 

Just det Hanse - du fixar inte ens att va' bäst på å va' kass!

 Svar från: Hanseman Måndag 05 februari 2001 kl 21:21 

Eaaaasy money!

 Svar från: Titte Måndag 05 februari 2001 kl 16:40 

Tja, ett par pavor vin kan man ju alltid fira med

 Svar från: Hanseman Måndag 05 februari 2001 kl 15:11 

Jag sätter en tia på att nedan inlägg inte får stå okommenterat!

 Svar från: Hanseman Måndag 05 februari 2001 kl 15:10 

Ser ni? Ingen har röstat på mig? Hehe! Har ni insett nu att jag aldrig placerar mig i bottenligan!?

 Svar från: Mr Ego Måndag 05 februari 2001 kl 13:50 

Jag tycker vi skall använda potten (om den nu står kvar som vanligt) till att köra en V75:a eller varför inte ett gäng Trisslotter. 25.000 i månaden i 25 år skulle inte vara dumt.

 Svar från: Hanseman Måndag 05 februari 2001 kl 13:48 

Titte, vad ska vi göra med vår feta vinst i oddset?
Kan man inte få spela på oddset med typ 10-sessionerskupong?

 Svar från: Mega Måndag 05 februari 2001 kl 13:12 

Kör laguppställning som genererats av Sickstats. Förutom att detta är uttagning enl regelverket verkar lagen rimliga.

 Svar från: Atomic Måndag 05 februari 2001 kl 08:58 

Jag håller med Hanseman. Låt oss spela enligt
Sickstats.

 Svar från: Mr Ego Måndag 05 februari 2001 kl 08:27 

Jag har varit med rödingarna så länge nu att det skulle kännas bra att få återgå till den färg jag hade de första 5-7 sessionerna. Jag tycker Dons förslag är ok

 Svar från: Hanseman Söndag 04 februari 2001 kl 13:12 

I byråkratisk anda ska väl ett sådant förslag rulla igenom Parlamentet? Fast egentligen tycker jag nog att de lag vi hade på julsessionen inte var direkt jämna, och Dons förslag bygger i princip på samma lag....

 Svar från: Hanseman Söndag 04 februari 2001 kl 13:05 

Nä, jag håller faktiskt inte med. Jag tycker att Sickstats får råda!

 Svar från: Agent Söndag 04 februari 2001 kl 11:39 

[Auto message - oddset]:
Agent har omplacerat insatsen. Ny kuse är Joensson.

 Svar från: Agent Söndag 04 februari 2001 kl 11:16 

[Auto message - oddset]:
Agent har satsat på Mega.

 Svar från: Butcher Söndag 04 februari 2001 kl 10:34 

instämmer med broder Joensson

 Svar från: Joensson Lördag 03 februari 2001 kl 16:36 

Denne bureaucrat yrkar absolut bifall! Jämn ctf-rank mellan lagen och framförallt är de mer traditionella sett till hur vi brukar vara indelade i rött/blått.

 Svar från: Don Hakon Lördag 03 februari 2001 kl 13:21 

Ja kanske det Mr Ego. Vad sägs om:

Team Red (ctf-rank 581,5):
Cleansweep, Titte, Final Insult, Hanseman, Mega, Netman.

Team Blue (ctf-rank 586,4):
Agent, Don Hakon, Joensson, Atomic, Mr Ego, Butcher.

...eller klyddar jag till det nu?

Det enklaste är naturligtvis att SickStats-förslaget alltid gäller, men det borde finnas utrymme för att göra rockader utan att behöva strula med motionerande och grejs. Det blir genast struligt med saker som inte finns tydligt reglerade i stadgarna

Vad säger ni? Anslut till debatt!

 Svar från: Don Hakon Lördag 03 februari 2001 kl 13:14 

Tack Joensson för dina visdomsord i "1.27-debatten"! Kruxet om vi kör 1.27-versionen "rätt upp och ned" är att vi då går miste om:

1) SickStats-loggen

2) Rutinen som efter varje bana smidigt läser in poängställningen i excelprotokollet (slipper skrika 12 olika poängställningar efter varje bana)

3) Rutinen som gör att alla måste trycka "OK" innan nästa bana kommer upp (slipper "TRYCK BORT DEN FÖR HE-VETE!")

Ska vi ha med dessa modifieringar och köra 1.27-versionen måste koden skrivas om - dvs SB/Pure-mod:en måste skrivas om med utgångspunkt från ID:s nya källkod, Pure's modifieringar och SB's modifieringar enligt ovan. Det innebär en hel del timmars jobb, men jag ska kika på det vid tillfälle - hinner dock ej med detta till nästa session...

I valet mellan nuvarande "finesser" och en "ren" uppdatering till version 1.27 föredrar åtminstone jag det förstnämnda.

 Svar från: Mr Ego Lördag 03 februari 2001 kl 08:42 

Är lagen klara. Jag tycker att det finns utrymme för en viss optimering eller vad säger ni?

 Svar från: Titte Fredag 02 februari 2001 kl 12:50 

Det var helt enligt vad min briljanta slutledningsförmåga ledde till Joensson
Ville bara säga att 1.27 e en fiiin PR

 Svar från: Final Insult Fredag 02 februari 2001 kl 08:35 

Ingen fara Titte, du kommer inte känna något Railen biter bra....

 Svar från: Joensson Fredag 02 februari 2001 kl 07:37 

Nu vet jag hur trött Don blir. För att förhindra ytterligare härdsmältor som leder till nya omsorteringar på Memberssidan åtar jag mig därför att svara

Principen är ALLTID densamma: Gällande versionsuppgradering är den som länkas till på links-sidan. ALDRIG något annat. På linkssidan länkas nu till ver 1.17.

OK?

Fast nog tycker jag det kunde vara dags för pure-mod författaren att uppgradera till 1.27 så att vi kan haka på?

 Svar från: Titte Torsdag 01 februari 2001 kl 23:02 

Don e de fortfarande 1.17 som gäller? isåfall får man nergradera... flyter så mjukt o fint i 1.27

 Svar från: Titte Torsdag 01 februari 2001 kl 22:54 

Låter bra Final, men inget campande för då blir de nackskott

 Svar från: Final Insult Torsdag 01 februari 2001 kl 08:51 

Om jag inte missminner mig så skall broder Bucher bara vara tacksam för att han slipper möta mig med Railen

 Svar från: Netman Onsdag 31 januari 2001 kl 23:23 

Don Hakon, du kanske kan informera Agent om hur han hittar till Bronze axe street 4, eftersom han verkar vara utestäng från internet.
Lär inte hjälpa med att skicka mail till honom.

 Svar från: Netman Onsdag 31 januari 2001 kl 23:16 

Har lite besluts ångest över vad för käk det blir. Mrs Netman har några förslag.
Jag skall kanske lägga in om en röstning i parlamentet

 Svar från: Butcher Onsdag 31 januari 2001 kl 23:13 

vi skall färga väggarna röda med er ...lingon ! ....vänta va fan final är ju i vårt lag kan någon hjälpa denna arma sicko i nöd och Mega har du tränat ordentligt? , fan du kan ente leva på gamla meriter, detta är på liv å död vet du ... oj,oj oj Cleansweep osså i vårt lag , kom för fan enete nykter se te o dra i dig ett par hel rör dan innan, annars går de illa

 Svar från: Butcher Onsdag 31 januari 2001 kl 23:02 

lysande Netman , vad blir det för käk? hemlagat ?

 Svar från: Netman Onsdag 31 januari 2001 kl 22:59 

Yes, 12 man blev det till sist.
Trångt kan det bli men det skall gå att fixa.

 Svar från: Atomic Onsdag 31 januari 2001 kl 18:43 

[Auto message - oddset]:
Atomic har omplacerat insatsen. Ny kuse är Agent.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 31 januari 2001 kl 15:59 

Det var länge sedan vi var så många - var det inte på en jubileumssession någon gång i forntiden?

 Svar från: Mr Ego Onsdag 31 januari 2001 kl 15:58 

Agentasautan är med - hurra vad bra

 Svar från: Final Insult Onsdag 31 januari 2001 kl 12:29 

Hanseman kan få den nerkörd i halsen

 Svar från: Hanseman Onsdag 31 januari 2001 kl 10:16 

Fråga!
Om inte Final Insult får igång sin PC till sessionen - får jag tillbaks min insats i oddset då?

 Svar från: Hanseman Onsdag 31 januari 2001 kl 10:15 

Ja, det känns lite underligt!? Dessutom 12-mannasession! Det blir trångt och mysigt!

 Svar från: Butcher Onsdag 31 januari 2001 kl 09:03 

de va ju en lustig laguppställning

 Svar från: Butcher Onsdag 31 januari 2001 kl 09:01 

Lysande Agentasautan

 Svar från: Final Insult Onsdag 31 januari 2001 kl 08:28 

Om jag får igång f..nskapet

 Svar från: Titte Onsdag 31 januari 2001 kl 07:47 

Hoppsan, där slank man visst över i det röda fina laget; hmm, då får man ju växla till o ha Final till favoritbyte istället

 Svar från: Don Hakon Tisdag 30 januari 2001 kl 23:05 

Agentasautan har inget modem i sin nya boning, men kände för Broder Butch och önskade dämpa dennes ångest. Genom ett akut telefonsamtal förmedlade Agenten en fullmakt till övertecknad att fullborda en efterlängtad anmälan - brödraskapet drar en suck av lättnad

 Svar från: Agent Tisdag 30 januari 2001 kl 22:50 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Agent anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Cleansweep Tisdag 30 januari 2001 kl 22:30 

Han lever ju. Agentasautan :)!

 Svar från: Hanseman Tisdag 30 januari 2001 kl 17:21 

Tusan osså - man kan ju inte sprätta dynga på det blå laget - om agentasautan ska va me vet man ju inte i vicket lag man hamnar!

 Svar från: Butcher Tisdag 30 januari 2001 kl 12:19 

vad håller du på med agentasautan?

 Svar från: Agent Tisdag 30 januari 2001 kl 11:52 

Det verkar som om ni inte slipper Agenten... Ikväll vet jag definitivt

 Svar från: Netman Måndag 29 januari 2001 kl 23:49 

Hur hittar man till Bronze axe street 4
Kolla in denna länk http://www.netlan.se/map/map.htm

 Svar från: Netman Måndag 29 januari 2001 kl 23:43 

Fortfarande ojämnt antal deltagare. Tar vi in någon gäst spelare eller kommer Agent att vakna ur sitt lyckorus ?

 Svar från: Atomic Lördag 27 januari 2001 kl 19:09 

[Auto message - oddset]:
Atomic har omplacerat insatsen. Ny kuse är Don Hakon.

 Svar från: Hulken Torsdag 25 januari 2001 kl 22:05 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Hulken kan ej delta på sessionen.

 Svar från: Hulken Torsdag 25 januari 2001 kl 22:04 

Hey Boys ! The Hulk is back. Har nu vilat upp efter min äventyrsresa (ohhhh, those Thai-girls.... ) Kan tyvärr ej deltaga i din session Netman, skall umgås med mina barn den helgen. Sorry

 Svar från: Hanseman Onsdag 24 januari 2001 kl 14:01 

Jag har lagt ned den verksamheten tills vi har en anmälning till för Ass Hill!

 Svar från: Mr Ego Onsdag 24 januari 2001 kl 12:27 

Hanseman, när kommer Wallpaper på sessionen?

 Svar från: Hanseman Onsdag 24 januari 2001 kl 11:51 

Butch, när ska man beställa vilka öl man vill ha?

 Svar från: Final Insult Onsdag 24 januari 2001 kl 11:07 

Jag kan låna ut en PII 233, men jag har ingen skärm.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 24 januari 2001 kl 10:54 

På uppdrag av Agent vill jag härmed meddela att han ännuinte är död men att han som enda tekniska attiralj endast har en Casio miniräknare till sitt förfogande både vad gäller hemma och jobb. Han ber oss att ha förtrösan i ytterligare cirka 1 vecka - då kanske han får en dator eller åtminstone en fungerande kaffekokare.

 Svar från: Butcher Tisdag 23 januari 2001 kl 15:35 

AGENTA USLING VAR ÄR DU???

 Svar från: Joensson Tisdag 23 januari 2001 kl 14:10 

Fast, å andra sidan, om Agent avstår får vi för första gången en session beer fetcher. Det tycker jag kunde vara trevligt

 Svar från: Butcher Måndag 22 januari 2001 kl 19:19 

kan nån ta tag i Agent,och se till att han anmäler sig han är väl bara ute o slarvar

 Svar från: Mega Måndag 22 januari 2001 kl 17:44 

[Auto message - oddset]:
Mega har satsat på Mr Ego.

 Svar från: Don Hakon Måndag 22 januari 2001 kl 16:20 

Om Butch tar med sig en back starköl av bättre sort (inte Harbo), skulle vi kanske kunna överväga mixed teams - typ North Bobbin/Broken Angel? Asch, det får nog bli minst 2 backar då...

 Svar från: Don Hakon Måndag 22 januari 2001 kl 15:59 

Bra Atomic! Jag är spänd på att se om det blir ett riktigt banverk, eller ett banvärk. Joensson är en hedersman som lämnar utrymme i oddset för mig att casha in mer. Agent bör nu känna av grupptrycket, och ge upp tanken på eventuell utlandsresa; står han ut med blotta tanken att vara orsaken till att Broder Butch inte kan vara me' och göra Kamikaze-comeback?

 Svar från: Joensson Måndag 22 januari 2001 kl 15:30 

[Auto message - oddset]:
Joensson har omplacerat insatsen. Ny kuse är Mega.

 Svar från: Atomic Söndag 21 januari 2001 kl 22:13 

[Auto message - oddset]:
Atomic har satsat på Butcher.

 Svar från: Butcher Söndag 21 januari 2001 kl 21:43 

hallå Agent!! var blir du av ??

 Svar från: Butcher Söndag 21 januari 2001 kl 21:40 

[Auto message - oddset]:
Butcher har satsat på Don Hakon.

 Svar från: Butcher Söndag 21 januari 2001 kl 21:38 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Butcher anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Atomic Söndag 21 januari 2001 kl 19:15 

Det är Atomic, Butcher och Mr Ego som sitter i Banverket. Om allt går som jag vill kan ett förslag till banor vara klart om en till två dagar.

 Svar från: Titte Söndag 21 januari 2001 kl 18:00 

Faen Hanse, jag hade ju 360 givna pix

 Svar från: Joensson Söndag 21 januari 2001 kl 16:45 

Hey! Vem sitter i banverket?

 Svar från: Joensson Söndag 21 januari 2001 kl 16:43 

Vad säger ni om lagindelningen. Teams composed by sickstats kan väl bli bra, men jag skulle vilja vända helt på färgerna. Sett till hur vi brukar vara fördelade mellan blått/rött tror jag det blir mer traditionsriktigt. Liksom.

 Svar från: Joensson Torsdag 18 januari 2001 kl 17:14 

 Svar från: Final Insult Torsdag 18 januari 2001 kl 08:58 

Mös, visst mös jag. Eller vad säger "Joensson Von corpse"

 Svar från: Hanseman Torsdag 18 januari 2001 kl 08:11 

Förra gången stod FI och mös i en hörna med railen. Det lär han inte klara den här gången, eller vad säger Joensson?
Nä, jag satsar på kusen som gjorde ett lyckosamt lopp i livet och sedan aldrig mer...

 Svar från: Hanseman Torsdag 18 januari 2001 kl 08:09 

[Auto message - oddset]:
Hanseman har satsat på Final Insult.

 Svar från: Hanseman Torsdag 18 januari 2001 kl 08:03 

Sörj inte Agent! 12 kan vi väl bli?

 Svar från: Hanseman Torsdag 18 januari 2001 kl 08:01 

Hujimej!! Här gick det undan!

 Svar från: Hanseman Torsdag 18 januari 2001 kl 07:59 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Hanseman anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Netman Onsdag 17 januari 2001 kl 22:35 

[Auto message - oddset]:
Netman har satsat på Mega.

 Svar från: Agent Onsdag 17 januari 2001 kl 22:32 

Det var ju en jädrans snabb uppslutning det var här då! Och jag som inte ens vet om jag kan denna helg Vi borde ha en temporäranmälningsmod så man kunde skiva in sig. Som det är nu blir det väl en annan som kniper 10:an (platsen) framför näsan på en!

 Svar från: Titte Onsdag 17 januari 2001 kl 21:26 

[Auto message - oddset]:
Titte har satsat på Final Insult.

 Svar från: Titte Onsdag 17 januari 2001 kl 21:24 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Titte anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Don Hakon Onsdag 17 januari 2001 kl 21:17 

Så, utdelningen på oddset är riktig nu. Det var en parantesusling som smitit undan. Med potten från Foam Purchase vankas storkovan

 Svar från: Atomic Onsdag 17 januari 2001 kl 20:56 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Atomic anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 17 januari 2001 kl 19:23 

Tror ni vi kan få Hanseman att göra en av sina Wallpapers igen??? Med mycket snö och så

 Svar från: Don Hakon Onsdag 17 januari 2001 kl 17:15 

Va' snackar du för skräp Mr Ego? Det är väl ett konstruktivt sätt att pumpa ut mer pengar i systemet.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 17 januari 2001 kl 17:00 

Det lilla summan fåt du ta ur egen ficka Don. Å du skall vara ansvarig för miljarder inom sjukvården. Fan, inte konstigt att de går back varenda år.

 Svar från: Final Insult Onsdag 17 januari 2001 kl 14:17 

[Auto message - oddset]:
Final Insult har satsat på Joensson.

 Svar från: Don Hakon Onsdag 17 januari 2001 kl 13:15 

Oups! Upptäckte att jag slarvat lite med utdelningsberäkningen av pottillägget. 240 pix ska ju va' 140. Det blir hemläxa ikväll

 Svar från: Don Hakon Onsdag 17 januari 2001 kl 13:07 

[Auto message - oddset]:
Don Hakon har satsat på Joensson.

 Svar från: Joensson Onsdag 17 januari 2001 kl 12:18 

Får vi pilla lite på webservern när vi ändå är där? Snälla?

 Svar från: Final Insult Onsdag 17 januari 2001 kl 12:18 

Om inte annat så skall jag se till att Joensson blir Major corpse

 Svar från: Mr Ego Onsdag 17 januari 2001 kl 11:47 

Tur att tror på sig själva så mycket. Positivt tänkande gubbs.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 17 januari 2001 kl 11:45 

[Auto message - oddset]:
Mr Ego satsar på sig själv.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 17 januari 2001 kl 11:44 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Mr Ego anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Don Hakon Onsdag 17 januari 2001 kl 11:20 

Ore island

 Svar från: Don Hakon Onsdag 17 januari 2001 kl 11:20 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Don Hakon anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Mega Onsdag 17 januari 2001 kl 11:01 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Mega anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Joensson Onsdag 17 januari 2001 kl 09:15 

Nänä, Major corpse tavlan börjar känna sig hemmastadd hos mig. Men det kan jag stå ut med. Det viktiga är att jag får raila Final Insult!

 Svar från: Joensson Onsdag 17 januari 2001 kl 09:13 

[Auto message - oddset]:
Joensson satsar på sig själv.

 Svar från: Joensson Onsdag 17 januari 2001 kl 09:12 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Joensson anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Final Insult Onsdag 17 januari 2001 kl 08:06 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Final Insult anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Cleansweep Onsdag 17 januari 2001 kl 00:48 

Ja, va f-n säger man. Man har blivit en värdelös sopig medelmåtta.

 Svar från: Cleansweep Onsdag 17 januari 2001 kl 00:47 

[Auto message - oddset]:
Cleansweep satsar på sig själv.

 Svar från: Cleansweep Onsdag 17 januari 2001 kl 00:47 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Cleansweep anmäler sig till sessionen.


If this isn't sick enough for you, contact Webmaster.
© Sickhouse Bureaucrats 1997