Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Sessioner
Här visas status för annonserat sessionstillfälle. Kommentarer som lämnas här skall inte avse sessionsanmälan. Sessionsanmälan (sign up) sker alltid via den skyddade sidan.

Meny Sessioner  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Final Insult Onsdag 09 augusti 2000 kl 08:01 
Session på South Hill

Lördagen den 30 September är det åter dax att lyssna på Hansemans högerregelgnäll, Don´s pipande om loggfiler och mitt egna bölande om HDD´s status. Så väl mött på den gamla gården. Om ni är osäkra på vägen så frågan Joensson om färdbeskrivning till Kungsörnsgatan, han hittar.

SESSION INFO
Speltyp:Q3
Datum:lördag 30 september 2000 kl 13:00
Plats:South Hill
Max pers:--
Arrangör:Final Insult
House Chef:?
På menyn:Tååta
Deltar (10): Final Insult, Joensson, Butcher, Mr Ego, Don Hakon, Agent, Hanseman, Hulken, Atomic, Mega
Kan ej (2): Netman, Titte 
Noteringar på Oddset

10 kr insats på "Kamikaze"
 Oddset är stängt för denna session

Bets KuseGamblers
HansemanHulken (35kr), Butcher (30kr), Mega (25kr)
AgentDon Hakon (50kr), Hanseman (40kr)
ButcherAgent (90kr)
Final InsultFinal Insult (90kr)
JoenssonJoensson (90kr)
Mr EgoMr Ego (90kr)

Kommentarer (ej anmälningar):

Svar från: Hanseman Måndag 09 oktober 2000 kl 22:02 

Det var skumt - jo det är rätt.
Kan du skicka den till sicko adressen?

Svar från: Don Hakon Måndag 09 oktober 2000 kl 20:58 

Jag skickade loggfilen till dig dagen efter sessionen. Är det inte hansson.family@telia.com som du använder

Svar från: Hanseman Söndag 08 oktober 2000 kl 22:05 

Don, får jag be dig om besväret att skicka en loggfil till mig?

Svar från: Netman Söndag 08 oktober 2000 kl 21:43 

Visserligen hade man en skön semester med att missa en session som denna svider
Man får gratulera Founders till segern

Svar från: Mr Ego Onsdag 04 oktober 2000 kl 08:02 

Till de hugade spelarna, det kommer i helgen. Var tvungen att få tillåtelse från regeringen först men nu är det klart. Vi har gjort upp som så att hon bestämmer om huset, pengarna, barnen, maten och dylika ting medans jag får bestämma om Q3-sessioner, vem som vinner allsvenskan, OS och formel 1. En rättvis uppdelning.

Svar från: Don Hakon Tisdag 03 oktober 2000 kl 20:50 

Mr Ego! Jag vill höra mer om julsessionen i Foam Purchase. Vi måste väl ändå ha fler sessioner före Ass Hill!? Varför inte slänga in en multi-val-omröstning i Parlamentet med flera datum att välja bland, likt Joenssons motion "Septembersession"?

Svar från: Final Insult Tisdag 03 oktober 2000 kl 20:01 

Men, Joensson, vad skall du göra när natten kommer och mardrömmarna startar Vem skall då radera sanningen?

Svar från: Joensson Tisdag 03 oktober 2000 kl 14:47 

Ja, det är rätt Hanseman. "Bevingad byråkrati" är snyggast utan tjafs. Don kan gärna flytta de senaste inläggen som inte följer inläggsregeln hit. Eller varför inte helt sonika radera allt som har med F.I o hans tradiga railgun att göra vetja?

Svar från: Mega Måndag 02 oktober 2000 kl 10:46 

Tack Final för ett utmärkt arrangemang och grattis till titeln Skill Phantom. Det här var sannerligen en rolig session, jag har varit med om en del men denna rankar jag nog nästan högst av alla

Svar från: Final Insult Måndag 02 oktober 2000 kl 08:59 

Jag vill börja med att tacka alla för den smidiga avslutningen och att det inte liknade en utrymningsövning på en mellanstadieskola. Sen vill jag tacka Joensson för hans bredvillighet att offra sig på detta sätt för att jag skulle kunna bli S.F. :-P

Svar från: Don Hakon Söndag 01 oktober 2000 kl 23:59 

Men inte är *vi* väl sturska, Mr Ego Vi njuter ju bara av segerns ljuva sötma. You ought to try it some time - olé, olé-olé-olé...

Svar från: Don Hakon Söndag 01 oktober 2000 kl 23:50 

Broder Butch var således lyckligt omedveten om det kritiska läget. Det är ju bara till att kika på "Team Captures accumulated" för att inse att segern hängde på en skör tråd. Ja, det man inte vet har man inte ont av. Kanske det var det som bidrog till att richterskalan på slaktarens avtryckarfinger var låg in i det sista

Svar från: Agent Söndag 01 oktober 2000 kl 22:06 

Tack Final, för en trevligt anordnad e m-kväll och framförallt tack för en fenomenal hantering av railgun. Men, det räckte tyvärr inte mod seniga och ärrade founders. HWM får konstatera att founders drog det längsta strået denna gång. BKA-Priser som big butt dropper och ytterligare ett som snacke-medlem i 200-klubben talar sitt tydliga språk. Tom HWM kan ha varit "bättre förr"

Svar från: Cleansweep Söndag 01 oktober 2000 kl 21:15 

Låter verkligen som en höjdar session. Bara att gratulera Founders till segern!. Måste säga att jag är MKT imponerad utav Final Insults utfall. Snyggt! Även Joensson stoltserar med flest kills. Och Dons överlägsna Capturerate på 28st. Inte illa.
Att sedan Agent låg på topp var kanske ingen överraskning.
Även bra förvånad över Butchers minskade kamikaze egenskap som tydligen smittat av sig till Atomic.

Så när blir nu nästa sessionen. Så man kan hålla 1månads räckvidd ledigt i kalendern.

Svar från: Butcher Söndag 01 oktober 2000 kl 20:52 

vilken Session briefing av Don Hakon, det är nästan så man undrar om man var med?, var det så nära en förlust, det kändes som om vi hade rödingarna hela tiden där vi ville, dvs som livlösa lik, kul var det i alla fall ... och återigen -mycket bra jobbat av FI på alla sätt, även i spelet, (jag är imponerad måste jag tyvärr medge)

Svar från: Mr Ego Söndag 01 oktober 2000 kl 17:16 

Åter ett tack till Final Insult som som vanligt genomförde ett prickfritt arrangemang. Gott jobbat.

Svar från: Mr Ego Söndag 01 oktober 2000 kl 17:15 

Det är att vara sturska nu när man vunnit med knapp marginal. Hade de förlorat igen hade vi nog fått upplösa klanen eftersom de hade blivit så deppade att de aldrig mera ställt upp. Vi lät dem vinna....

Svar från: Final Insult Söndag 01 oktober 2000 kl 15:42 

JEPP

Svar från: Butcher Söndag 01 oktober 2000 kl 15:11 

men det är nog snart dags för founders att uppgradera maskinparken för där ligger vi helt i lä, nästan alla bra maskiner stod på HWM sidan

Svar från: Butcher Söndag 01 oktober 2000 kl 15:05 

Det var en hård och rättvis kamp som alltid, men trots att rödingarna samlade ihop både till Skill Phantom titeln och Ctf-rank Heroe titeln så vann blått lag i slutänden .... vilket innebär att Founders är bättre än HWM:arna

Svar från: Titte Söndag 01 oktober 2000 kl 10:09 

Bra kämpat och vunnet blått lag !
Verkar ha varit en jämn fight, berätta, berätta...

Svar från: Don Hakon Fredag 29 september 2000 kl 22:34 

Va'då uppe?! Boy, when you go down, you go down!

Svar från: Hanseman Fredag 29 september 2000 kl 22:18 

Helt rätt, Don.
Men vi är också uppe till Teletubbies i morgon bitti!

Svar från: Hulken Fredag 29 september 2000 kl 22:06 

Boys, boys......är Cleansweep med??? Nej, tänkte väl det. Utgången är given

Svar från: Final Insult Fredag 29 september 2000 kl 21:52 

Sessionen börjat 13.00 detta innebär inte att man måste vara där 5 minuter innan, utan man kan komma tidigare..ex 30 min...Sessionen slutar när den slutar, detta innebär inte att man måste lämna lokalen innan HDD slutat snurra.... Om man nu inte ex, hittar svabben, så kan man fråga

Svar från: Don Hakon Fredag 29 september 2000 kl 20:32 

Hey, Agent! Du får nog förtydliga din kalender-notering. Den kan annars uppfattas som walk over

Svar från: Don Hakon Fredag 29 september 2000 kl 20:27 

Jag kan nästan sätta en peng på att HWM:arna gått och lagt sig efter Bolibompa denna gång också!

Svar från: Mega Fredag 29 september 2000 kl 12:07 

[Auto message - oddset]:
Mega har satsat på Hanseman.

Svar från: Final Insult Fredag 29 september 2000 kl 09:51 

Som vanligt, medtag kablage ! Tips, JME data TP kabel 10 m 133 Kr. De som har extra av diverse materiel, tag med.

Svar från: Final Insult Fredag 29 september 2000 kl 09:44 

Nu vet jag vad som skall serveras, PYTT. Visst, medtag stekpanna och trasa så torkar vi upp resterna efter di blå och steker pytt

Svar från: Butcher Torsdag 28 september 2000 kl 22:16 

du Hanseman -visst finns det teoretisk möjlighet att jag kan rädda dig och ta hem Express-tavla (finns det en sådan?) men alla vet att du Hanseman är på väg ut,ner i dyngan, du är över,du är ett lik man skonar på vägen förbi,vi i blue team ser inte längre dig som en motspelare, vi ser dig som ett störande moment som vi tyvärr blir tvungna att ödsla en och annan kula på....... men visst tycker vi att du är ett humoristiskt inslag i den hårda striden...så kämpa på

Svar från: Don Hakon Torsdag 28 september 2000 kl 21:01 

Ni attans rö'a förgrömmade orne-knoddar skola grymta som ni aldrig grymtat förr. Team Blue dukar till fest i röd bas och mumsar lava-marinerade julagrisar och torkar sig om munnen med väderbitna röda fanan, som farit fram och tillbaka mången mil

Svar från: Hanseman Torsdag 28 september 2000 kl 11:34 

Jag har både en Express-tavla och en kamikaze-tavla att överlämna till dig, Butch!

Svar från: Mr Ego Torsdag 28 september 2000 kl 08:00 

Ja du Hansegubben, de har verkligen inte mycket att komma med. Kan det vara så att de alla ligger i hårdträning och inte har tid.

Svar från: Butcher Onsdag 27 september 2000 kl 22:11 

Hanseman bered dig på eld i baken åter en gång dvs Express elevator to hell titeln är din på lördag

Svar från: Agent Onsdag 27 september 2000 kl 20:38 

För fan, jag ser i alla fall fram emot lördag. Vilken kanondag det kommer att bli. Det är få saker som slår ett LAN party tillsammans med likasinnande. Q3A är helt ok och det är kul att träffas. Vill vi köra något annat är det upp till sessionsvärd att ange en ny spelform till nästa session.

Med det här forumet kan man ju tom anordna en golftävling. Fast snattarfantasterna får i så fall låta flaggorna stå kvar och inte plocka dem med sig .

Svar från: Hanseman Onsdag 27 september 2000 kl 16:53 

Suck. Åtminstone försöker jag att smäda di blå, men ingen orkar svara emot.
Kanske det är dax att byta till Unreal T ändå?

Svar från: Mr Ego Onsdag 27 september 2000 kl 12:10 

Ja så är vi igång igen med att diskutera sanningar som alla vet om. Håller med Butcher där - varför älta det igen. Dock förstår jag Hanseman och jag håller med dig till fullo att founders är "borne loosers". Vi får hitta på bättre sätt att smäda dem. De verkar ju ha accepterat att det är på detta sätt och reagerar knappt på det. Nej det skall vara något som svider. Vänta till efter sessionen - då kan vi brista ut i en klang och jubelföreställning av sällan skådat slag.

Svar från: Butcher Onsdag 27 september 2000 kl 11:04 

för min del , och jag tror jag talar för alla Founders, hade det varit helt ok att stoppa vid QuakeII, möjligen med en eller annan ny bana per år ...jag förstår inte varför vi skulle ge oss på QuakeIII ? ...och helt andra spel varför?

Svar från: Butcher Onsdag 27 september 2000 kl 10:49 

i stora drag en helt korrekt beskrivning, men vad vill du ha sagt?...kom med något nytt! det är lite jobbigt att sitta och läsa långa kommentarer som bara innehåller gamla sanningar

Svar från: Hanseman Onsdag 27 september 2000 kl 10:15 

Vad skiljer egentligen en Founder från en Hard Way Member? Jo, det finns några distinkta skillnader:
En Founder älskar att upprepa sig. Han spelar samma spel (Quake), tränar samma banor om och om igen för att han ska känna sig riktigt hemmavan. En Founder skulle aldrig mentalt klara att spela en bana han inte kan som sin egen ficka, helt enkelt för att han är enkelspårig, och älskar upprepningar precis som små barn. En HWM blir uttråkad av upprepningar. En HWM har en målsättning, och när denna är uppfylld lägger han det åt sidan. Har man satt flaggan en gång - what's the point? Jag har blivit Skill Champ en gång, varför upprepa sig?
Founders är sanna myglare. Hade en Founder haft samma antagningskriterier som HWM så vore klanen ett antal huvuden färre. En Founder skulle aldrig klara pressen att behöva åstadkomma något, han klarar inte att ha några krav på sig. Den dagen då Founders accepterar att själva få gå den 'hårda vägen', kan denna uppfattning revideras. Men det lär inte ske!
HWM har alla klarat sina mål galant i antagningsproven.

Svar från: Hanseman Onsdag 27 september 2000 kl 10:07 

Så Hulken och Butch vill förlora sin insats, ser jag?

Svar från: Butcher Onsdag 27 september 2000 kl 08:32 

[Auto message - oddset]:
Butcher har satsat på Hanseman.

Svar från: Hulken Tisdag 26 september 2000 kl 22:17 

[Auto message - oddset]:
Hulken har satsat på Hanseman.

Svar från: Hanseman Tisdag 26 september 2000 kl 19:56 

Founders är bara ett antal avdankade patriarker som aldrig behövt bevisa något.
Agent & jag ska rensa runt vår flagga, var så säker!

Svar från: Agent Måndag 25 september 2000 kl 20:40 

Det är låg nivå på skändningarna. Ligger ni alla i hårdträning?

Blått lag = Sopor!

Svar från: Agent Måndag 25 september 2000 kl 20:35 

4 taktikröstare kvar som skall rösta på oddset. Undrar vilka kusar som drabbas???

Svar från: Agent Söndag 24 september 2000 kl 21:01 

Den gamla ornen grymtar än i skogsbrynet och skjuter skarpa skott... Founders och i synnerhet Don Hakon tycks ha tagit sina ungdomsmediciner och tror naivt nog att det skall räcka alla 14 banorna. Varje pilla kommer att behövas om blåtirorna skall ha en suck att ens hänga med HWMs segertåg på lördag.

Det kommer att bli många röda captures och blåtirorna kommer än en gång ligga med hagel i byken och näsorna i dygnan oj-andes nåd, Nåd, NÅÅD!!! Kännetecknet för en HWM är "Hard Way". Livet är hårt! Rent av "Grymt" skulle man kunna säga

Svar från: Don Hakon Söndag 24 september 2000 kl 20:34 

Jag undrar om en gammal orne som Agent orkar kånka runt 14 banor?

Svar från: Don Hakon Söndag 24 september 2000 kl 13:43 

Då är lagen spikade. Det bidde HWM mot Founders! Future Teams är uppdaterad. Det blir nu 3:e gången Founders ger sig på ett försök att visa var skåpet ska stå

Svar från: Don Hakon Söndag 24 september 2000 kl 10:24 

Ja, det ligger mycket i det. HWM, ska vi säga att Founders vinner på walk over, och bilda nya lag med en jämn fördelning av Founders?

Svar från: Butcher Lördag 23 september 2000 kl 20:12 

man har verkligen saknat Hansemans dåliga förklaringar på varför det går så dåligt för honom och hans lag, men på lördag skall vi äntligen få uppleva hans deperation igen, utan störande moment som Cleansweep har HWM inte en suck, borde vi inte ge dem ett handikapp ?? ett par fraggar redan från start

Svar från: Netman Lördag 23 september 2000 kl 15:50 

Grabbar kämpa just på Lördag och nästa session, då j-lar kommer Netman

Svar från: Hanseman Lördag 23 september 2000 kl 14:50 

Den gode Don Ejch har åtminstone rätt i ett spörsmål: hur kunde Hanseman bli Skill Phantom? Han som inte ens gillar Quake, aldrig spelar det mer än vid session, som inte hittar på banorna och sällan hittar rätt bland vapengömmorna. Hur, hur hur?
Ett enkelt svar kanske är att han är en talang, medan vissa andra möjligen kan träna in reflexbetonade mönster i sitt spel?

Svar från: Don Hakon Lördag 23 september 2000 kl 00:02 

Hansemans framträdande position i snackeligan har alltså sin förklaring. Här har vi alltså en tapper krabat som har röstat för en "Team SickStats-avvikelse", men resonerar annorledes. Den gode Hanse är disträ. Han vet inte själv vad han kommenterat, så han kommenterar och kommenterar och kommenterar. "Skill Phantom" på "Player Info" måste vara en bug. Så ock hela rött lag; boy, what a bunch of loosers!

Svar från: Hanseman Fredag 22 september 2000 kl 17:52 

Om vi ska spela enligt Sickstats lagindelning, blir utgången en enda: en röd seger. Med den dynamiska flaggsnattarduon Joensson & Don Hakon och liberon FI som yrar runt i samma lag, tycker jag mest synd om Hulken och Mega, som kan det här med lagmoral och samspel!

Svar från: Hanseman Fredag 22 september 2000 kl 17:38 

Förresten - jag har en kamikaze-tavla jag tänkte avyttra. Vad bjuder ni?

Svar från: Hanseman Fredag 22 september 2000 kl 17:36 

Hemskt vad det är tyst här?
Sitter nu ekonomerna och pillar med sina räkenskaper och prognoser igen? Är det så hemskt viktigt då? Ni sitter väl inte och tror att ni gör något av VERKLIGT värde?
Mina team mates borde träna sin rail och sin hook istället...

Svar från: Hanseman Fredag 22 september 2000 kl 13:16 

Undrar om flaggsnattar-Don får utrymme att titta på vår flagga överhuvudtaget på lördag?

Svar från: Hanseman Tisdag 19 september 2000 kl 13:56 

[Auto message - oddset]:
Hanseman har satsat på Agent.

Svar från: Don Hakon Måndag 18 september 2000 kl 21:07 

Faen, Titte var ju ett säkert kort. Men vi satsar väl på nästa säkra kort då, då

Svar från: Don Hakon Måndag 18 september 2000 kl 21:02 

[Auto message - oddset]:
Don Hakon har omplacerat insatsen. Ny kuse är Agent.

Svar från: Cleansweep Söndag 17 september 2000 kl 19:22 

Nu vet du hur det k'nns att missa en Sickhouse Session Titte. DET suger FETT!!

Svar från: Titte Söndag 17 september 2000 kl 10:07 

arghhh, varför kan man inte vara på två ställen samtidigt ; kanske skulle klona sig Fast, e de så bra egentligen ? , hur synkar man upplevelserna efteråt fusion kanske ??

Svar från: Titte Lördag 16 september 2000 kl 09:11 

[Auto message - sessionsanmälan]:
Titte har avbokat deltagande till sessionen.

Svar från: Agent Fredag 15 september 2000 kl 20:42 

Titte måste väl avregistrera sig oxå

Svar från: Mr Ego Fredag 15 september 2000 kl 15:57 

Great Mega, då fick vi det löst också. Hur påverkar nu detta teamen. De är ju ännu inte spikade och sickstats kan man ju inte lita på . Skall vi speaka lagen på plats???

Svar från: Mega Fredag 15 september 2000 kl 13:47 

Mega anmäler sig till sessionen.

Svar från: Mega Fredag 15 september 2000 kl 13:45 

Förslaget att jag ersätter Titte på sessionen, med förbehållet att jag måste lämna er halv 10, verkar accepterat. Hastar därför vidare till officiell anmälningssida

Svar från: Titte Fredag 15 september 2000 kl 07:56 

Svar från: Don Hakon Torsdag 14 september 2000 kl 20:05 

Faen Titte! Jag hade räknat med din support så att Trofén skulle kunna fortsätta att pryda min boning

Svar från: Don Hakon Torsdag 14 september 2000 kl 19:53 

Om du kan få Mega till att anmäla sig till sessionen den officiella vägen (i det gröna fältet ovan) kan du, med äran i behåll, bli entledigad från ditt uppdrag Titte!

Svar från: Titte Torsdag 14 september 2000 kl 19:47 

Betyder detta att det är ok att jag står över ?

Svar från: Joensson Måndag 11 september 2000 kl 21:21 

Hedervärt av Mega att störa uppladdningen inför anrika sjöbostafetten med ett inhopp. Visserligen blir det kanske en förkortad huvudsession, men om alternativet är att tvinga kvar Titte när han egentligen borde befinna sig någon annanstans så tycker jag absolut att det kunde fungera bra med ett Megadeltagande. Då kunde vi tex köra en session på de utvalda 14 banorna, och därefter en mindre session med avbytare eller Lucy på 6 banor. Första sessionsdelen borde vi väl hinna före Megas avfärd.

Kvitt samma, det är svårt för tredje part att säga att "nn1 ska spela, och inte nn2". Mega o Titte, ni borde kanske avgöra sinsemellan med ett parti blockbuster?

Svar från: Mr Ego Måndag 11 september 2000 kl 20:33 

Försvinner Mega efter ett tag lär inte det spela någon roll. Vi kan köra samma som vi gjorde hos Atomic - med en släpande forward. Det fungerade bara fint. Jag har inget emot denna lösning.

Svar från: Mr Ego Måndag 11 september 2000 kl 16:19 

Är lagen klara nu såsom de definieras i Teams composed by SickStats? Man måste ju veta vem man skall skymfa.

Svar från: Titte Måndag 11 september 2000 kl 12:49 

Låter bra mega, fast övriga bröder får väl ta ställning till om det är ok. Jag ställer som sagt upp utifall det inte är ok.

Svar från: Mega Måndag 11 september 2000 kl 11:44 

Anledningen till mitt återbud var att jag inte kan hålla på så länge på kvällen/natten, dvs som en normal session. Däremot är jag gärna med om det är ok för er del att jag avviker senast halv 10.

Svar från: Mr Ego Lördag 09 september 2000 kl 09:21 

Skall prata med Mega. Jag träffar honom idag.

Svar från: Titte Fredag 08 september 2000 kl 22:54 

muuuuuuuuuuuuu !!!!

Svar från: Titte Torsdag 07 september 2000 kl 20:44 

Attans, är eg. lite dubbelbokad den 30:e
Om Mega tänker om så kan jag tänka mig att hoppa av sessionen, annars hänger jag givetvis kvar och fullgör min plikt i det blå laget.

Svar från: Hanseman Tisdag 05 september 2000 kl 12:47 

Innebär detta att lagen är klara enligt SickStats?

Svar från: Don Hakon Onsdag 30 augusti 2000 kl 00:32 

Inte nog med att ctf-ranken är jämnt fördelad; dessutom 1 hisspojke i vardera lag

Svar från: Mr Ego Tisdag 29 augusti 2000 kl 07:59 

Ja det var bra prickat. Det är dock så att det alltid av någon anledning tippar över på endera laget då någon spelar sämre än vanligt och nån spelar bättre. Det ser bra ut på pappret men i verkligheten....

Svar från: Don Hakon Måndag 28 augusti 2000 kl 22:30 

Har ni noterat den balanserade ctf-ranken i Teams Composed...?

Svar från: Don Hakon Måndag 28 augusti 2000 kl 22:29 

Jodå, Julsession blir det. Vi har har mer eller mindre kommit överens om att ha den hos dig (12 för och 0 mot). Några tyckte att du borde få ett ord med i leken. Hur röstar du?

Svar från: Mega Måndag 28 augusti 2000 kl 09:51 

Ursäkta dröjsmålet med mitt besked om deltagande i sessionen på South Hill. Jag måste tyvärr, efter noga övervägande, stå över även denna gång. Hoppas att jag kan nästa gång. Blir det månne en session före jul?

Svar från: Hanseman Söndag 27 augusti 2000 kl 12:22 

Tiden är knapp - du har idag på dig...

Svar från: Hulken Lördag 26 augusti 2000 kl 23:15 

Snälla Reichführer Hanseman - som vanligt smidig som en ångvält, som du vet kastades jag in i detta i elfte timmen. Påhopp som detta påskyndar ju aldrig processen....

Svar från: Hanseman Lördag 26 augusti 2000 kl 14:21 

Hulken har glömt sitt åtagande?
Du har missat inlämningsdead-line! Sopa!

Svar från: Mr Ego Fredag 25 augusti 2000 kl 21:19 

Mega får väl själv anmäla sig om han tycker att han kan - vi kan bara avvakta

Svar från: Hanseman Onsdag 23 augusti 2000 kl 21:23 

9 september levererar vi banurvalet, dvs 3 veckor innan session.

Svar från: Titte Onsdag 23 augusti 2000 kl 19:03 

Om Mega vill vara med så är det väl lämpligt o bjuda in ngn gästspelare; vill inte spela med/mot botar
Har en kompis som eventuellt kan ställa upp !

Svar från: Mr Ego Onsdag 23 augusti 2000 kl 18:36 

Har Mega hört av sig till någon??? Talade med honom och han sade att han eventuellt var intresserad av att vara med på sessionen. Hur går det då? Då blir vi udda.

Svar från: Mr Ego Onsdag 23 augusti 2000 kl 18:35 

När får vi banorna???? Behöver träna en hel del.

Svar från: Hanseman Tisdag 22 augusti 2000 kl 21:39 

OK, jag tar manteln. Skicka till mig, boys och till varandra - jag översänder excelark sedan....

Svar från: Don Hakon Tisdag 22 augusti 2000 kl 20:42 

Angående SSB:
Hulken ersätter Atomic. Kan du Hanseman axla SSB-koordinator-capen (annars kan ni komma överens om koordinator själv)? Det betyder i så fall att Titte och Hulken skickar sina nomineringar till Hanseman.

Svar från: Agent Tisdag 22 augusti 2000 kl 20:25 

Jäklar nu blir man sugen. Titte har du kollat på de 12! ctf banor som fanns på alliance modden?

Svar från: Titte Tisdag 22 augusti 2000 kl 20:20 

Jupp, då har man postat sina banförslag. Har b.la. hittat en ny bana som är mycket capturevänlig. Litet klocktorn i mitten för railfolket,lite blandade jumppads o annat smått o gott; allt flyter runt i rymden. Helskön !!!

Svar från: Don Hakon Onsdag 16 augusti 2000 kl 21:59 

Se sådan korrekt byråkratisk attityd - Hanseman är räddaren i nöden! SSB är komplett och back in business! Då är det alltså Atomic, Hanseman och Titte som SSB:ar. Om ni inte redan själv kommit överens om SSB-koordinator utser jag, i egenskap av Champ, härmed Atomic. This message will self destruct...good luck Jim...

Svar från: Atomic Onsdag 16 augusti 2000 kl 18:23 

Atomic anmäler sig till sessionen.

Svar från: Hanseman Onsdag 16 augusti 2000 kl 10:32 

Absolut Broder Don! Enbart en ära!

Svar från: Don Hakon Tisdag 15 augusti 2000 kl 20:12 

Hanseman, kan du göra en heroisk insats och ta Cleansweeps plats i SSB?

Svar från: Final Insult Måndag 14 augusti 2000 kl 14:26 

Hmmm... synd att inte Cleansweep åtminstonde kunde halka in på ett bananskal

Svar från: Final Insult Måndag 14 augusti 2000 kl 14:23 

[Auto message - oddset]:
Final Insult satsar på sig själv.

Svar från: Hulken Söndag 13 augusti 2000 kl 21:37 

Hulken anmäler sig till sessionen.

Svar från: Hanseman Söndag 13 augusti 2000 kl 20:25 

Och Hanseman kvalar in som nummer 8:a...

Svar från: Hanseman Söndag 13 augusti 2000 kl 20:24 

Hanseman anmäler sig till sessionen.

Svar från: Mr Ego Söndag 13 augusti 2000 kl 10:23 

Ja det var tusan att Joensson hann utnyttja EGO-funktionen före mig. Sånt borde reserveras för de personer som det berör.

Svar från: Titte Lördag 12 augusti 2000 kl 16:13 

Visst Don, det blir nog bra
Har du utsett ngn koordinator förresten ?

Svar från: Don Hakon Lördag 12 augusti 2000 kl 14:56 

Att lägga mig i SSB:s affärer eller satsningen på en gjuten Kamikaze?

Svar från: Titte Lördag 12 augusti 2000 kl 14:08 

Det var modigt gjort, Don

Svar från: Don Hakon Lördag 12 augusti 2000 kl 13:21 

Butch! Kan du tänka dig att göra en insats i SSB? Det blir för mycket för Cleansweep att både välja banor (till en session han inte kan delta på) och present till sambon:)

Personligen tyckte jag att samtliga banor, förutom pctf4 (helkass!), på summer session var bra. SSB kan ju även kika på summer sessionens nomineringslista där det finns några fler banor:
http://www.sickhouse.org/maplinks/q3nom0007.html

Svar från: Don Hakon Lördag 12 augusti 2000 kl 12:39 

[Auto message - oddset]:
Don Hakon har satsat på Titte.

Svar från: Agent Fredag 11 augusti 2000 kl 21:12 

[Auto message - oddset]:
Agent har satsat på Butcher.

Svar från: Agent Fredag 11 augusti 2000 kl 21:12 

Agent anmäler sig till sessionen.

Svar från: Don Hakon Fredag 11 augusti 2000 kl 19:57 

Final Insult gjorde en excellent entré efter en längre tids frånvaro - jorden-runt-seglats? Det ska bli kul med dacapo i gamla go'a banana-launcher-haket!

Cleansweep är en god lobbyist

Joensson vet minsann hur att uppskatta finesser, han också. Han var den förste som utnyttjade "Ego-satsningen". Mr Ego himself blev god tvåa

Svar från: Mr Ego Fredag 11 augusti 2000 kl 19:38 

Lille Cleansweep, det var då det när man måste hem till frugan. Nu är man ju skåning igen och kan göra vad man vill vetja.

Svar från: Cleansweep Fredag 11 augusti 2000 kl 15:55 

Hela sessionen borde bannlysas. Lokalen kommer säkert inte vara ledig förrän kl 18.00 på kvällen och då är det käk, sedan start kl 19 så fungerar ej hubben samt Final I och Hansemans burkar,så ni blir inte klara förrän 01.00 och då måste Mr ego börja packa för han skall hem till frugan. Lika bra och ta det veckan innan så skall Cleansweep ordna allt

Svar från: Titte Fredag 11 augusti 2000 kl 07:59 

ahhh, guttness Final !
Det innebär att man får lägga på en rem med banorna.

Svar från: Titte Fredag 11 augusti 2000 kl 07:55 

Titte anmäler sig till sessionen.

Svar från: Don Hakon Torsdag 10 augusti 2000 kl 23:35 

Don Hakon anmäler sig till sessionen.

Svar från: Mr Ego Torsdag 10 augusti 2000 kl 21:49 

[Auto message - oddset]:
Mr Ego satsar på sig själv.

Svar från: Mr Ego Torsdag 10 augusti 2000 kl 21:49 

Mr Ego anmäler sig till sessionen.

Svar från: Butcher Torsdag 10 augusti 2000 kl 20:35 

Butcher anmäler sig till sessionen.

Svar från: Joensson Torsdag 10 augusti 2000 kl 16:05 

Don, det är så snyggt att du tänker på alla detaljer; att automessage från oddset även kan generera texten "sig själv"! Den varianten hade du inte missat. Starkt jobbat

Svar från: Joensson Torsdag 10 augusti 2000 kl 16:02 

Svar från: Joensson Torsdag 10 augusti 2000 kl 16:02 

[Auto message - oddset]:
Joensson satsar på sig själv.

Svar från: Joensson Torsdag 10 augusti 2000 kl 16:01 

Joensson anmäler sig till sessionen.

Svar från: Netman Onsdag 09 augusti 2000 kl 22:33 

Aahhh!!! Nääää inte igen

Svar från: Netman Onsdag 09 augusti 2000 kl 22:31 

Netman kan ej delta på sessionen.

Svar från: Joensson Onsdag 09 augusti 2000 kl 16:17 

Hittar jag dit? De vete katten

Svar från: Hanseman Onsdag 09 augusti 2000 kl 15:31 

En äkta kamikaze bryr sig väl inte om högerregler?

If this isn't sick enough for you, contact Webmaster.
© Sickhouse Bureaucrats 1997