Sickhouse Bureaucrats
- - -
House forum

Forum: Sessioner
Här visas status för annonserat sessionstillfälle. Kommentarer som lämnas här skall inte avse sessionsanmälan. Sessionsanmälan (sign up) sker alltid via den skyddade sidan.

 Meny Sessioner  |  Skriv ut  Kommentera
 Inlägg från: Netman Tisdag 17 maj 2005 kl 19:23 
Summer session 2005

Välkomna till Summer session 2005 som kommer att bli lika varm som övriga sommaren kommer att bli.

Flest röster föll på den 18/6 så denna session blev en SOS2 om jag inte har tolkat reglerna fel.

Hur hittar ni hit? Kolla länk nedan.
http://www.gulasidorna.se/query?stq= ... p;what=map&asearch=1

SESSION INFO
Speltyp:Q3 [banverk]
Datum:lördag 18 juni 2005 kl 13:00
Plats:Compartment Street 16
Max pers:--
Arrangör:Netman
House Chef:Netman
På menyn:Meat
Deltar (7): Netman, Don Hakon, Final Insult, Joensson, Hanseman, Butcher, Mega
Kan ej (3): Titte, Mr Ego, Cleansweep 
Noteringar på Oddset
  


  20 kr insats på "Major Corpse"
 Oddset är stängt för denna session
  
Bets KuseGamblers
Don HakonNetman (75kr), Final Insult (65kr)
JoenssonHanseman (75kr), Mega (65kr)
ButcherButcher (140kr)
HansemanDon Hakon (140kr)
MegaJoensson (140kr)
 
Kommentarer (ej anmälningar):
 
 Svar från: Netman Måndag 20 juni 2005 kl 23:36 

 Svar från: Don Hakon Måndag 20 juni 2005 kl 20:22 

Jag litar på daj Netman. Förvalta mina hårt förvärvade stålar väl - asså ente öla bort dem på Lilla Torg eller nå't så'nt.

 Svar från: Don Hakon Måndag 20 juni 2005 kl 20:19 

Just det! Trefaldig hisspojke överlämnar titeln med varm hand - ouu så gott!

 Svar från: Joensson Måndag 20 juni 2005 kl 16:08 

Urk jag hamnade ju i hissen efter rond 2

 Svar från: Mega Måndag 20 juni 2005 kl 12:57 

Tack Netman för utmärkt arrangemang och inramning Och tack alla för god kamp, det blev jämnt o spännande i båda matcherna o himla kul

 Svar från: Joensson Måndag 20 juni 2005 kl 11:51 

Jo äh, men tvärtom liksom, och då...äsch

 Svar från: Netman Måndag 20 juni 2005 kl 11:42 

Var det inte samma väg hem???

 Svar från: Netman Måndag 20 juni 2005 kl 11:41 

Där låg pengar sidan om så då antar jag att det är Don Hakon's pengar.

 Svar från: Joensson Måndag 20 juni 2005 kl 11:08 

Instämmer i hyllningskören till Netman för det utmärkta arrangemanget! Det var bara en brist: Du hade tagit fram en karta för hur man hittade dit. Men inte för hur man hitta hem igen

Oddskuvertet var väl tomt Det delade jag o Don på

 Svar från: Netman Måndag 20 juni 2005 kl 10:34 

Vill meddela att det glömdes ett litet kuvert med oddset från jube session tror jag.
Vem skulle ha den?
Jag förvarar den tills vi ses igen.

 Svar från: Netman Måndag 20 juni 2005 kl 10:26 

Det var mycket trevligt att ordna en session , tackar alla session deltagare. Fint väder fick vi som vanligt, solen visade sig från sin bästa sida.
Själva spelet blev otroligt intensivt med många capture för ALLA deltagare. Har aldrig varit med om att alla banor blev så jämna (undantag finns )
Tiden gick nästan lite för fort, håller med Cleansweeep att man längtar redan till nästa session .

 Svar från: Hanseman Måndag 20 juni 2005 kl 07:51 

Tack för session ground och utmärkt förplägnad, Netman. Otroligt att nya höjder ständigt nås när det gäller dessa sommararrangemang.

Också tack till medspelare, motspelare och till Dons team underdog. Utan den sistnämnad så hade sessionens nog inte blivit så jämn och spännande. Numera fungerar ju 'ojämna' lag relativt väl?

Varför Butch försvann? Ja, inte vet jag..

 Svar från: Cleansweep Söndag 19 juni 2005 kl 22:26 

Ja, grattis både blått och rött. En märklig session med olika ronder, men ni verkar ha haft väldans gott, som vanligt.

När är nästa session? . Det var tungt och skyffla grus när man vet andra grillar och gibbar.

 Svar från: Don Hakon Söndag 19 juni 2005 kl 21:29 

Det var nå'n kvicktänkt som räknade ut att eftersom Mega fick titeln bägge gångerna, så kunde det vara rimligt att den som bettade på Mega-kusen fick ynnesten att inkassera vinsten

 Svar från: Mr Ego Söndag 19 juni 2005 kl 17:55 

Hur tusan redden ni ut vem som vann oddset om nu Butcher försvann mitt i allting??? Förmodligen inget problem för så skarpa hjärnor

 Svar från: Mr Ego Söndag 19 juni 2005 kl 17:54 

Grattis till segern BÅDA lagen. Känns lite ovanligt att gratta båda men okej då.

 Svar från: Mr Ego Söndag 19 juni 2005 kl 17:53 

Stack Butcher hem efter rond 1???

 Svar från: Titte Söndag 19 juni 2005 kl 13:03 

Tack det var vänliga ord Final, jag hoppas att du insjuknar i samma elände så får vi se vad du tycker.
Är fortfarande kass och börjar bli rätt trött på det nu. Skall rusta upp immunförsvaret inför nästa drabbning!

Varför försvann Butcher?
Xaero gjorde hyfsat bara ifrån sig iallafall. Duktig bot!
Jaha, kollade på player info och nu finns man inte ens med eftersom man varit frånvarande vid 3(2) tillfälle.

Ni slapp trängas iallafall!

 Svar från: Final Insult Söndag 19 juni 2005 kl 12:48 

Tusen tack till Netman för en välsmort session och tusen tack till Tittes baciller och Cleansweeps husbyggare, nu fick till och men lilla jag tafsa på flaggan

 Svar från: Don Hakon Söndag 19 juni 2005 kl 10:34 

Jättestort tack Netman för ett ypperligt event, med högklassiga lokaliteter, välmarinerat nam-nam från grillen och en ytterst smakfull cheese cake!

 Svar från: Don Hakon Söndag 19 juni 2005 kl 10:25 

Så ja - SickStats är på plats!

Efter det att Butch drog sig tillbaka meckade vi till en ny uppsättning teams. Därför är årets sommarsession uppdelad i 2 ronder (2 games asså), varav team Red vann den första och team Blue den andra. Vi fick därmed också ut mer av Qvack-marodörerna Cleansweeps & Tittes frånvaro genom att få rotation på BKA-titlarna

 Svar från: Don Hakon Söndag 19 juni 2005 kl 10:22 

Rött och blått lag vann

 Svar från: Mr Ego Söndag 19 juni 2005 kl 07:07 

10 över 7 på morgonen och fortfarande ingen sickstats. Nu är jag besviken. Vem vann???

 Svar från: Mr Ego Lördag 18 juni 2005 kl 22:45 

Fy tusan vilken otur. Man lär sig göra back-up när sådant händer - tro mig, jag vet.

 Svar från: Butcher Lördag 18 juni 2005 kl 13:20 

ja då var vi uppkopplade och klara, tack vare netmans fina hemma nätverk kan vi surfa oxå, och titte lyser med sin frånvaro tyvärr, och kanske denna dag blir den finaste sommardag vi får se idag ....nu kör vi snart igång

 Svar från: Butcher Lördag 18 juni 2005 kl 10:07 

total formatering av hårddisken, ny installation av windows, på mindre än en timme sitter jag nu ock surfar igen på min kraschade dator, inte illa för en ekonom undra om jag hinner installera qvack filerna annars blir det reserv datorn

 Svar från: Butcher Lördag 18 juni 2005 kl 09:10 

helt sanslöst alltså HÅRDDISKKRASCH kvällen innan session tur att man har en reserv PC av hyfsad kvalitet ... men alla mina mp3:s, filmer, digitalbilder senaste halvåret mm är borta

 Svar från: Mr Ego Lördag 18 juni 2005 kl 07:27 

Förresten, himla synd om er att Cleansweep och Titte inte skall vara med - men använd Lucy. Lite spanking får henne alltid att lyda order.

 Svar från: Mr Ego Lördag 18 juni 2005 kl 07:26 

Lycka till med spelandet idag. Ser fram emot sickstats.

 Svar från: Titte Lördag 18 juni 2005 kl 07:08 

Sjuk.

 Svar från: Mega Fredag 17 juni 2005 kl 23:06 

E de ingen himma? ni taur ditta alleles for allvarlitt...vi ska ju baura spilla nånna baunor o hau kul iho+ppa, kom loss, say something!

 Svar från: Mega Fredag 17 juni 2005 kl 23:01 

harboe...o innann dess, litta vin o gaameldansk o en gin o tonic o nån öl ti hick, när skulle vi spela, va de nästa vecka heller...?

 Svar från: Mega Fredag 17 juni 2005 kl 22:41 

Asså...Jau tycker att vi spikar lagen pu plass...Dvs vi ser vilka som kommer. Inget i förväg, det viktigaste är ju att det är hyfsat jämnt. vi taur de imorron nu faur jau tau en ti, va det nu va för nåed...hick

 Svar från: Hanseman Fredag 17 juni 2005 kl 22:31 

Then then, then?

Det blir ett prima event utan alla S-V-I-K-A-R-E ändå!

 Svar från: Don Hakon Fredag 17 juni 2005 kl 21:19 

Agent är ett simuleringsunderlag

 Svar från: Don Hakon Fredag 17 juni 2005 kl 21:13 

Tycks inte vara någon större vits att komma med lagförslag med dylik dynamik i deltagarlistan.

Istället för definitiva namn, begränsar vi oss till ett regelmässigt ramverk för hur vi delar in lagen när väl folket poppar upp:

1) SickStats teams a'la Team Simulator (automatic teams) med närvarande players.

2) Vid ojämnt antal deltagare läggs Agent till i simuleringsunderlaget, och ur därav genererad laguppsättning byts Agent ut mot Xaero/Sarge skill 5.

 Svar från: Don Hakon Fredag 17 juni 2005 kl 21:01 

En välvillig och förlåtande tolkning är naturligtvis att Cleansweep prioriterar färdigställandet av sensommarsessionens lokaliteter. May so be it - septemberish runt Ringsjötrakterna i modifierad arena a'la Villa Avanti, it is!

 Svar från: Don Hakon Fredag 17 juni 2005 kl 20:59 

Vau faen e detta!?

 Svar från: Butcher Fredag 17 juni 2005 kl 19:00 

CHOCKERANDE UTVECKLING

 Svar från: Cleansweep Fredag 17 juni 2005 kl 17:48 

Automessage - session
Cleansweep har avbokat deltagande till sessionen.

 Svar från: Cleansweep Fredag 17 juni 2005 kl 17:43 

. Ledsen att sådant här händer precis innan en session, men tidsramarna tillåter inte att jag även är borta imorgon . Såg fram emot denna session där man fick röstat fram lite banor, samt så har Don också grejat med någon ny modd. Argh. Vaffo! :-C

Jag kan ju trösta mig med att det är strålande vackert väder imorgon, precis som det brukar vara på en session.

Ha det najsigt imorgon alles. Och pleace, släng upp sickostat, så jag hinner se det innan jag skall iväg 07 på söndagen. Det hade varit

 Svar från: Netman Fredag 17 juni 2005 kl 15:20 

Om vi räknar bort Cleansweep och antar att Titte dyker upp så blir lagen så här då.
Blått: Hanseman, Don Hakon, Joensson, Netman
Rött: Titte, Mega, Final Insult, Butcher

 Svar från: Netman Fredag 17 juni 2005 kl 14:07 

Cleanis det finns folk som livnär sig på att resa hus. Ta inte jobbet ifrån dom.

 Svar från: Netman Fredag 17 juni 2005 kl 14:06 

Titte, nässpray och massor av dryck vilken du behagar går bra. Några alvedon innan du går lägger dig så vaknar du som ny imorgon

 Svar från: Titte Fredag 17 juni 2005 kl 13:44 

Fick precis ett samtal från Cleansweep som befann sig i de djupa skogarna runt ringsjön. Tydligen så var de i husresartagen och det var inte riktigt läge för cleanis att smita iväg på session. Cleanis avbokar härmed sitt deltagande...

För egen del ser det inte så ljust ut heller, har fortfarande feber och dunkande huvudvärk p.g.a. bihålorna så det är nog 50/50 chans att jag dyker upp i morgon.

Skall prova och köra en mini-reset ikväll. Tankar på lite wirre så får vi se...

 Svar från: Hanseman Fredag 17 juni 2005 kl 13:41 

Och jag har tränat i timtal..

 Svar från: Netman Fredag 17 juni 2005 kl 13:30 

Då grabbar är det mindre än 24 timmar till drabbning

 Svar från: Mega Fredag 17 juni 2005 kl 11:53 

Det ser bra ut

 Svar från: Netman Fredag 17 juni 2005 kl 10:08 

Jepp det kör vi på

 Svar från: Hanseman Fredag 17 juni 2005 kl 08:10 

Xaero, Lucy, Hossman... whooever...
Bara jag slipper Final så är allt PRIMA!

 Svar från: Joensson Fredag 17 juni 2005 kl 06:56 

Ser helt ok ut. Visserligen får vi de två ihärdigaste flaggsnattarna i samma lag, men Xaero kommer nog att sabba lite för er genom att springa vilse med flaggan några gånger

Kör på dessa lagen tycker jag.

 Svar från: Don Hakon Torsdag 16 juni 2005 kl 23:47 

Tycker att Tittes & Megas variant låter bra, och föreslår följande förtydligande:

SickStats teams a'la Team Simulator (automatic teams) med nuvarande deltagare + Agent. Ur därav genererad laguppsättning byts Agent ut mot Xaero/Sarge skill 5, vilket innebär följande.

Team Red:
Cleansweep, Don Hakon, Final Insult, Butcher, Xaero

Team Blue:
Titte, Hanseman, Mega, Joensson, Netman

How about that?

 Svar från: Mega Torsdag 16 juni 2005 kl 13:37 

Kan vi inte göra så att vi kör lagen enl sickstats och låta Lucy´s ctf från förra sessionen gälla. Det går ju att simulera lagsammansättning med automatic teams utifrån våra ctf nivåer. Testa, det ser inte så tokigt ut

 Svar från: Joensson Torsdag 16 juni 2005 kl 10:46 

Krya på dig Titte

Xaero eller Lucy kvittar väl? Enda skillnaden är väl vilken skill-level man sätter? Lucy fick 24 i rank med skill-level 4. Tror inte någon bot kommer i närheten av 100 ens med level 5.

Föreslår kära gamla Lucy, level 5, vilket jag tippar kanske kan ge henne en rank på, tja...30?

 Svar från: Netman Torsdag 16 juni 2005 kl 09:59 

Jag har en switch som vi kan använda men Hanseman tar du med din switch som reserv, eller så kör vi med den eftersom den vet vi fungerar.

 Svar från: Netman Torsdag 16 juni 2005 kl 09:57 

Låter som ett bra förslag Titte. Vad tycker ni andra????
Känns inte bra att lagen inte är spikade och det är bara 2 dagar till lördá

 Svar från: Titte Torsdag 16 juni 2005 kl 09:47 

Är rätt krasslig för tillfället men jag tror att det är ok till på Lördag. För min del så kan vi lira med Xaero, nivå=5. Han kan få en rank runt 100 sen kör vi lag enligt sickstats. Bara ett förslag...

 Svar från: Netman Onsdag 15 juni 2005 kl 22:17 

Verkar inte som vi får någon 10:e spelare.
Skall vi bestämma att vi kör med "Lucy" eller en annan bot.
Men vilket lag skall den tillhöra?

 Svar från: Mr Ego Onsdag 15 juni 2005 kl 14:00 

Ja du Titte, tro inte att du kan köra med henne som du vill. Joensson försökte kalla på henne och ge henne order men hon svarade att hon var upptagen med annat och inte ville komma.

 Svar från: Joensson Onsdag 15 juni 2005 kl 12:56 

Du kan ju försöka Titte, men Lucy vägrade ofta att lyda mina order

 Svar från: Titte Onsdag 15 juni 2005 kl 12:33 

Du kan gärna skruva upp skill till 10 för min del (om det hade gått). Faktum kvarstår att så länge det inte är en öppen bana så är boten alltid på fel ställe.
Hur är det förresten. Kan man ge order till Q3-bottarna?

 Svar från: Don Hakon Tisdag 14 juni 2005 kl 21:24 

Skruvar vi upp bot:ens skill från 4 till 5 är det OK med mig att ta med den saten i mitt lag. T.ex Xaero eller Sarge; bara *inte* lusiga Lucy!

 Svar från: Don Hakon Tisdag 14 juni 2005 kl 21:19 

Lyckades inte få tag på Agent, men han svarade självmant idag asså - bra.

"Ser svårt ut" är möjligen litta vagt. Ingen definitiv bekräftelse via anmälningsrutinen heller

 Svar från: Titte Tisdag 14 juni 2005 kl 20:56 

Kanske lättare att hitta en ersättare till den alternativa aktiviteten som Agent har för sig på Lördag. Agent, om du joinar skickar vi en konsult som kan ta din plats på alt. akt.

 Svar från: Final Insult Tisdag 14 juni 2005 kl 18:35 

Hitta en ersättare till Agent INGEN kan ersätta Agent

 Svar från: Mega Tisdag 14 juni 2005 kl 17:29 

Det är väl inte helt nattsvart, Agents formulering var "det ser svårt ut..." Detta innebär inte att han lämnat återbud Så, Agent pleeeease consider, join us

 Svar från: Joensson Tisdag 14 juni 2005 kl 14:44 

Suck, då lutar det åt Lucy då? Men den här gången får hon banne mig vara med i rött lag, så tar vi Titte till blått

 Svar från: Titte Tisdag 14 juni 2005 kl 14:26 

Pute har haft 0 intresse de senaste gångerna så jag tror inte han är intresserad.

 Svar från: Joensson Tisdag 14 juni 2005 kl 14:00 

Enligt kalendariet är Cleansweep åter från sydafrika först på fredag, så det blir väl kort om varsel för honom att övertala Running Riot att hänga på.

Titte, hur tror du intresset är hos Pute?

 Svar från: Butcher Tisdag 14 juni 2005 kl 13:55 

men hur är det med lillkvasten

 Svar från: Butcher Tisdag 14 juni 2005 kl 13:54 

jag kan fråga poffe, men tror inte chansen är så stor att han kommer, han har dragit norrut för sommarjobb och helgerna går nog åt till sprit,brudar och sömn....

 Svar från: Titte Tisdag 14 juni 2005 kl 10:52 

Butch, kan du kolla med Poffe?

 Svar från: Final Insult Tisdag 14 juni 2005 kl 08:43 

Automessage - oddset
Final Insult har satsat på Don Hakon.

 Svar från: Agent Tisdag 14 juni 2005 kl 08:17 

Tyvärr ser det svårt ut för mig på Lördag. Hoppas att ni kan hitta en ersättare!

 Svar från: Hanseman Måndag 13 juni 2005 kl 14:22 

Synd, tänkte köra lite utpressning. Stå med bilen utanför, rusa motorn och uppmana till några gratiscaptures...

 Svar från: Joensson Måndag 13 juni 2005 kl 12:44 

Förresten Hanseman: Min bil är trots allt hemma igen på lör så jag kan köra. Skjuts behövs alltså inte, men tack för erbjudandet

 Svar från: Joensson Måndag 13 juni 2005 kl 12:41 

Atomic var sugen, men kan inte tyvärr.

Agenten vet man ju aldrig när han hör av sig. Det är ju bara 5 dgr kvar. Tycker att ni som ev har inhoppare på g kollar med dem nu?

 Svar från: Titte Söndag 12 juni 2005 kl 22:58 

Kan vi ge honom till på Onsdag sen får vi leta efter en ersättare. Kanske kolla med Poffe och Running?

 Svar från: Netman Söndag 12 juni 2005 kl 22:22 

Ja hur blir det Agent, Atomic eller någon annan?

 Svar från: Titte Lördag 11 juni 2005 kl 13:59 

Tror ni att Agentasautan får tummen loss?
... annars så får vi leta efter en ersättare.

 Svar från: Don Hakon Onsdag 08 juni 2005 kl 21:24 

Heh

 Svar från: Hanseman Tisdag 07 juni 2005 kl 22:35 

wtf

 Svar från: Don Hakon Tisdag 07 juni 2005 kl 21:59 

Automessage - oddset
Don Hakon har satsat på Hanseman.

 Svar från: Don Hakon Tisdag 07 juni 2005 kl 21:56 

Tror att Agent hänger på. Språkade om det för ett par veckor sedan. Nu gäller det bara för ornen att hitta hit - får nog slå honom en pling

 Svar från: Mega Tisdag 07 juni 2005 kl 16:48 

Automessage - oddset
Mega har satsat på Joensson.

 Svar från: Titte Tisdag 07 juni 2005 kl 16:47 

Automessage - oddset
Titte har omplacerat insatsen. Ny kuse är Butcher.

 Svar från: Mr Ego Tisdag 07 juni 2005 kl 16:22 

Ja, man kan inte få allt man vill här i livet. Jag har valt att denna gången inte utsätta mig för allt spott och spe som jag annars skulle få leva med fram tills nästa session då diskussionen ju startar igen. That's life.

 Svar från: Joensson Tisdag 07 juni 2005 kl 15:44 

Automessage - oddset
Joensson har omplacerat insatsen. Ny kuse är Mega.

 Svar från: Joensson Tisdag 07 juni 2005 kl 15:44 

Äsch Mr Ego, och jag som väntat med kusebyte in i det längsta. Har förhandlingarna strandat?

 Svar från: Mr Ego Tisdag 07 juni 2005 kl 15:28 

Borde kanske satsa på en annan kuse Titte - inte stor chans att du vinner några miljoner på mig.

 Svar från: Titte Tisdag 07 juni 2005 kl 15:02 

Jaja, det är bra Hanse. Då gör du någon nytta ändå...

 Svar från: Hanseman Tisdag 07 juni 2005 kl 12:29 

Vi är jämnt antal... och en birakörare...

 Svar från: Titte Tisdag 07 juni 2005 kl 12:03 

Börjar närma sig nu. Borde vi inte vara jämnt antal?
Lucy fungerade väl inte så bra på jubel va?
Atomic, Agent???

 Svar från: Netman Torsdag 26 maj 2005 kl 10:57 

Helt OK urval av banor men där var några som man inte hade spelat för eller på rätt länge. Blir till att träna lite.

 Svar från: Don Hakon Måndag 23 maj 2005 kl 20:06 

Skaplig rusch av gossarna SSB. Hyfsade banor osså, med några undantag såklart

 Svar från: Don Hakon Måndag 23 maj 2005 kl 20:02 

Där bytte Mega samtalsämne ganska snitsigt.

 Svar från: Mega Måndag 23 maj 2005 kl 16:52 

Automessage - SSB
Poängsättning klar från Cleansweep, Final Insult, Mega.
*** Banverket klart! ***

 Svar från: Hanseman Måndag 23 maj 2005 kl 13:28 

Final, är det en retorisk fråga? Ingen vill väl gifta sig med dig ändå? Vad har du att komma med? Pengar? Skönhet? Charm?

 Svar från: Hanseman Måndag 23 maj 2005 kl 13:27 

Är du rädd för mamma, Joensson?
Mina barn får fira SIN mamma, inte jag.

 Svar från: Mr Ego Måndag 23 maj 2005 kl 13:19 

fan Joensson, jag blir ju helt förvirrad av alla dina förslag med INTE hit och INTE dit!!!

 Svar från: Joensson Måndag 23 maj 2005 kl 12:44 

INTE, det skulle funnits ett "inte" i meningen nedan naturligtvis, puh

 Svar från: Joensson Måndag 23 maj 2005 kl 12:43 

...Å glöm sen för allt i världen att det är mors dag nu på söndag!

 Svar från: Final Insult Måndag 23 maj 2005 kl 12:30 

En dum fråga kanske men, varför gifta sig överhuvudtaget

 Svar från: Mr Ego Måndag 23 maj 2005 kl 11:52 

Å för att svara Butcher så gifte vi oss i Tyskland och DÄR gäller inte kyrklig vigsel. Först borgeligt och sedan om man gillade hela grejen kan man ta en sväng till med kyrkligt bröllop - GIFT ER INTE I TYSKLAND, det är dyrt.

 Svar från: Mr Ego Måndag 23 maj 2005 kl 11:51 

Missade förra i april och det fick till följd att jag var tvungen att åka till IKEA dagen efter och därifrån kom jag ut drygt 3000 fattigare. Jag har alltså inte råd att missa en till, då kan jag glömma allt om öl och whisky för de närmaste månaderna - det finns det helt enkelt inte pengar till då och det vill jag inte råka ut för.

 Svar från: Hanseman Måndag 23 maj 2005 kl 10:41 

Bigami?

 Svar från: Butcher Måndag 23 maj 2005 kl 09:27 

fråga istället Ego hur han kan ha TVÅ bröllopsdagar

 Svar från: Hanseman Måndag 23 maj 2005 kl 08:51 

Snälla Ego, berätta HUR du ev. lyckas med att byta en bröllopsdag mot en session. Och hur mycket det kostar.

 Svar från: Mr Ego Måndag 23 maj 2005 kl 08:05 

Jag ser små ljusningar och kanske kanske jag kan hitta nåt bra argument för att få vara med. Tror att chanserna står cirka 75 - 25 att kunna vara med.

 Svar från: Joensson Måndag 23 maj 2005 kl 07:45 

Pojkar, till jul tycker jag vi salar till en kalender till Mr Ego, en som tydligt utmärker midsommar och bröllopsdagar

 Svar från: Mr Ego Måndag 23 maj 2005 kl 07:41 

Ni får satsa på nån annan Joensson och Titte.

 Svar från: Mr Ego Måndag 23 maj 2005 kl 07:40 

Automessage - oddset
Mr Ego har tagit bort sin insats och deltar inte längre i oddset!

 Svar från: Mr Ego Måndag 23 maj 2005 kl 07:40 

Automessage - session
Mr Ego har avbokat deltagande till sessionen.

 Svar från: Mr Ego Måndag 23 maj 2005 kl 07:40 

För dem som undrar så är det bröllopsdag. Kan inte missa en gång till.

 Svar från: Mr Ego Måndag 23 maj 2005 kl 07:39 

Bättre att ställa till det nu än senare. Jag vill överleva till höstsessionen och skippar därför summersession ( i dagsläget - förhandlingar pågår ). Sorry boys.

 Svar från: Cleansweep Söndag 22 maj 2005 kl 21:52 

Automessage - SSB
Poängsättning från Cleansweep är klar (1 pers kvar).

 Svar från: Netman Söndag 22 maj 2005 kl 10:10 

Butcher, helt riktigt. Med lite positivt tänkande så är det bara raka vägen över bede stycket.

 Svar från: Hanseman Söndag 22 maj 2005 kl 09:33 

Ja, så mycket snack - så lite verkstad!

 Svar från: Final Insult Söndag 22 maj 2005 kl 08:05 

Amen komigen nu grabbar, lägg på ett kål med banorna

 Svar från: Final Insult Söndag 22 maj 2005 kl 08:04 

Automessage - SSB
Poängsättning från Final Insult är klar (2 pers kvar).

 Svar från: Final Insult Söndag 22 maj 2005 kl 07:59 

Automessage - SSB
Nomineringar från Cleansweep, Final Insult, Mega är klara.
Samtliga nomineringar är nu gjorda. Dags för poängsättning...

 Svar från: Butcher Lördag 21 maj 2005 kl 16:42 

Netman -kollade in kartan, med lite positivt tänkande är vi ju nästan grannar, skall bli kul!

 Svar från: Joensson Lördag 21 maj 2005 kl 15:02 

Hanseman, man tackar stort!

 Svar från: Cleansweep Lördag 21 maj 2005 kl 12:58 

Lite svårt och hinna med deadline

 Svar från: Don Hakon Lördag 21 maj 2005 kl 12:01 

Quit jerking around, Final! Välj dina 10 maps! Jubba för böfvulen!

 Svar från: Final Insult Fredag 20 maj 2005 kl 21:20 

Men Hanseman varför sviker du min svettiga pung för

 Svar från: Cleansweep Fredag 20 maj 2005 kl 16:55 

Najs Titte

 Svar från: Netman Fredag 20 maj 2005 kl 15:54 

Automessage - oddset
Netman har omplacerat insatsen. Ny kuse är Don Hakon.

 Svar från: Hanseman Fredag 20 maj 2005 kl 15:46 

Joensson, jag kan förbarma mig.

 Svar från: Hanseman Fredag 20 maj 2005 kl 15:45 

Svettig.. det gillar vi

 Svar från: Titte Fredag 20 maj 2005 kl 14:13 

Ser ut som jag kommer att hinna till sessionen. Skall vara klar i malmö 12.30 så jag kommer svettig och fin.

 Svar från: Mr Ego Fredag 20 maj 2005 kl 14:13 

Försöker du bara komma upp dig i snackeligan eller vad håller du på med!!!!????

 Svar från: Titte Fredag 20 maj 2005 kl 14:11 

Automessage - session
Titte har ångrat sig och anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Joensson Fredag 20 maj 2005 kl 14:09 

Jag VISSTE att nån lustigkurre skulle föreslå det

 Svar från: Final Insult Fredag 20 maj 2005 kl 13:55 

 Svar från: Mr Ego Fredag 20 maj 2005 kl 13:20 

Får inte datorn plats på pakethållaren på moppen???

 Svar från: Joensson Fredag 20 maj 2005 kl 12:42 

Jag måste tigga skjuts för att kunna ta mig till o från sessionen. Nån som gitter ta en sväng förbi Åkarp?

 Svar från: Joensson Fredag 20 maj 2005 kl 12:41 

Surt Titte

 Svar från: Mr Ego Fredag 20 maj 2005 kl 11:01 

Kan vi inte be Don Hakon pula lite med "underdog"-grejen. Ett förslag är att den som blir duckifierad får lite större fördelar än han hade innan eller att alla i hans lag får 10 % av hans duck-tid dvs hela laget lider av att den duckifierade springer runt med en onka på huvudet. Det finns säkert massor av kul grejor som man kan göra. Tänk bara på Benny Hill-modden.

 Svar från: Mr Ego Fredag 20 maj 2005 kl 07:56 

Lyssna på Hanseman - han kan tricken Titte.

 Svar från: Hanseman Fredag 20 maj 2005 kl 07:49 

'Eh hej. Ja, jag har tyvärr blivit sjuk, har fått en inflammation i alla benhinnor, så jag kan tyvääääär inte hjälpa till med flytten. Hemskt ledsen. Ja. Hoppas det är OK? Ja. OK, vi hörs. Hej...'

 Svar från: Titte Torsdag 19 maj 2005 kl 22:06 

Arghh, såg precis att jag lovat att hjälpa till och flytta den helgen.
Blir så j@vla trött, har inte spelat på en evighet och missat jubelsession 2år i rad...

 Svar från: Titte Torsdag 19 maj 2005 kl 22:03 

Automessage - session
Titte har avbokat deltagande till sessionen.

 Svar från: Titte Torsdag 19 maj 2005 kl 21:25 

Automessage - oddset
Titte har satsat på Mr Ego.

 Svar från: Butcher Torsdag 19 maj 2005 kl 20:41 

i feel lucky

 Svar från: Cleansweep Onsdag 18 maj 2005 kl 23:59 

dont you feel a bit suicidal ?

 Svar från: Cleansweep Onsdag 18 maj 2005 kl 23:58 

Automessage - oddset
Cleansweep har satsat på Butcher.

 Svar från: Cleansweep Onsdag 18 maj 2005 kl 23:52 

Automessage - SSB
Nomineringar från Cleansweep är klara.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 18 maj 2005 kl 16:54 

Vi gör som när vi var hos Final Insult - hela möblemanget in i ungarnas och deras sovrum och sedan så sticker vi utan att ha återställt allt

 Svar från: Joensson Onsdag 18 maj 2005 kl 16:52 

Automessage - oddset
Joensson har satsat på Mr Ego.

 Svar från: Netman Onsdag 18 maj 2005 kl 16:35 

Automessage - oddset
Netman har satsat på Cleansweep.

 Svar från: Netman Onsdag 18 maj 2005 kl 16:35 

Tjusigt Mega hoppas att övriga hänger på nu.

 Svar från: Netman Onsdag 18 maj 2005 kl 16:34 

Verkar som om det fanns ett behov av en session
10 pers, kan det bli 12 kanske?
Får väl ta och slänga ut fiskarna ur akvariet, skrota TV'n och soffan så får vi nog plats.

 Svar från: Joensson Onsdag 18 maj 2005 kl 15:58 

Verkligen snabbt jobbat pojkar! Redan 10 anmälda, och Megas bannomineringar klara!

 Svar från: Mr Ego Onsdag 18 maj 2005 kl 14:56 

Här har vi en som är nellad, heja Mega.

 Svar från: Mega Onsdag 18 maj 2005 kl 14:49 

Automessage - SSB
Nomineringar från Mega är klara.

 Svar från: Mega Onsdag 18 maj 2005 kl 14:25 

Kanon Netman och så snart

 Svar från: Mega Onsdag 18 maj 2005 kl 14:24 

Automessage - session
Mega anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Butcher Onsdag 18 maj 2005 kl 13:25 

Automessage - oddset
Butcher satsar på sig själv.

 Svar från: Butcher Onsdag 18 maj 2005 kl 13:24 

Automessage - session
Butcher anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 18 maj 2005 kl 10:52 

Puh, klarade mig från att bli beerfetcher.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 18 maj 2005 kl 10:50 

Sautan, Hanseman hann före, inte mycket pengar att vinna här inte.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 18 maj 2005 kl 10:50 

Automessage - oddset
Mr Ego har satsat på Joensson.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 18 maj 2005 kl 10:48 

Automessage - session
Mr Ego anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Mr Ego Onsdag 18 maj 2005 kl 10:48 

Kanon, en ny session att se fram emot

 Svar från: Hanseman Onsdag 18 maj 2005 kl 09:04 

Automessage - oddset
Hanseman har satsat på Joensson.

 Svar från: Hanseman Onsdag 18 maj 2005 kl 09:04 

Automessage - session
Hanseman anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Joensson Onsdag 18 maj 2005 kl 08:28 

Härligt, en session att se fram mot

 Svar från: Joensson Onsdag 18 maj 2005 kl 08:28 

Automessage - session
Joensson anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Cleansweep Tisdag 17 maj 2005 kl 23:13 

Redan så tidigt. Gött!

 Svar från: Cleansweep Tisdag 17 maj 2005 kl 23:07 

Automessage - session
Cleansweep anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Hanseman Tisdag 17 maj 2005 kl 22:50 

 Svar från: Final Insult Tisdag 17 maj 2005 kl 21:31 

Undrar om man vågar anmäla sig

 Svar från: Final Insult Tisdag 17 maj 2005 kl 21:30 

Automessage - session
Final Insult anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Netman Tisdag 17 maj 2005 kl 21:09 

Låter inte dumt Don
Buffe måste vi ha så klart

 Svar från: Titte Tisdag 17 maj 2005 kl 20:50 

Automessage - session
Titte anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Don Hakon Tisdag 17 maj 2005 kl 20:21 

Netman, whisky-buffé är väl numera tradition. Var sin välsmakande malt på köksdisken asså. Hey, vinnarshot a'la team-balance-mode osså kanske? Det här blir sommarens highlight!

 Svar från: Don Hakon Tisdag 17 maj 2005 kl 20:15 

Bråda tider för SSB

 Svar från: Don Hakon Tisdag 17 maj 2005 kl 20:14 

Automessage - session
Don Hakon anmäler sig till sessionen.

 Svar från: Don Hakon Tisdag 17 maj 2005 kl 20:14 

Suveränt Netman!

Härligt mä sommardäng på Compartment Street!


If this isn't sick enough for you, contact Webmaster.
© Sickhouse Bureaucrats 1997